MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (42 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Oktober '19 haha dat is bijna een jaar vooruit :D Die Patrick heeft zijn knaken wel verdien voor 2019 gok ik :p

    Ja schei uit man, de rest wat enigszins in de buurt ligt was al uitverkocht (Capelle, Rdam).

    Nogmaals thx for reminding, karma on the way zodra ik het weer kan geven ???
     
    Kankerlijer genoemd door een kansenpareltje in de gym omdat ik blijkbaar een bankje uit hun circuit had gepakt waar in de verste verte niemand in de buurt was. Ze kwamen er ook pas na 10 minuten achter en desbetreffend kansenpareltje kwam me vertellen dat ik hun spullen aan het stelen was. Heb hem gezegd dat hij dan misschien niet van alles door de hele gym moet strooien om eens in het half uur 30 seconden te gebruiken maar toen was ik een kankerlijer. Maar ik laat niet met me sollen dus heb hem een zielig ventje genoemd en ben gaan klikken bij de balie, dat zal hem leren!
     
    Kankerlijer genoemd door een kansenpareltje in de gym omdat ik blijkbaar een bankje uit hun circuit had gepakt waar in de verste verte niemand in de buurt was. Ze kwamen er ook pas na 10 minuten achter en desbetreffend kansenpareltje kwam me vertellen dat ik hun spullen aan het stelen was. Heb hem gezegd dat hij dan misschien niet van alles door de hele gym moet strooien om eens in het half uur 30 seconden te gebruiken maar toen was ik een kankerlijer. Maar ik laat niet met me sollen dus heb hem een zielig ventje genoemd en ben gaan klikken bij de balie, dat zal hem leren!
    Gewoon even door de gym gooien:grinny:
     
    Geweld lost niets op! (maar het lucht wel op.... dat dan weer wel)
     
    Het ligt er aan wat je verwacht en wat er nog meer in de buurt is. Hier in de randstad zou het niet werken tussen “echte” dierentuinen en atractieparken.
     
    Het ligt er aan wat je verwacht en wat er nog meer in de buurt is. Hier in de randstad zou het niet werken tussen “echte” dierentuinen en atractieparken.

    Verder hebben wij ook niet veel :p. Zijn ook maar een dorp met 110k inwoners ogv.
     
    Klanten mails beantwoord , materialen bestelt . bestek boeken uitgeprint voor morgen ik zeg productieve halve dag ! ik wens jullie een fijn verloop van de avond adios
     
    Potver, staat hier ook nog steeds op de planning (zoals zoveel andere dingen), maar vergeet het iedere keer...

    *EDIT*

    Na de tip van Pun meteen gaan kijken en tickets besteld voor Gouda in oktober 2019 :D

    Thx Pun :knipoog:

    Ik kan nu kaartjes voor feb 2020 bestellen, max 4 per persoon.
     
    Dat de Rotterdamse collega onze opper Friese boer kapot heeft gemaakt, helaas wel verbaal.
     
    Kijk ik net op insta komt hij hier ook.

    20181212_210726.jpg
     
    Back
    Naar boven