XXL Nutrition

Eigen ervaring 15 jaar kuren. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Tyson85

Novice
Lid geworden
14 dec 2018
Berichten
19
Waardering
3
Lengte
1m82
Massa
97kg
Vetpercentage
15%
Beste sporters en geïnteresseerde!
Om te beginnen zal ik me even voorstellen,
Ik ben een man 33jaar
1m81
95kg (15%)
Anti roken, anti alcohol, anti drugs (behalve anabolen)
Ik ben een fanatieke sporter die al ruim 20jaar meedraait in verschillende sporten.
Ik lees dan ook al jaren mee in dit forum, maar dit is de eerste keer dat ik zelf iets posts.
Mijn liefde voor BB is rond mijn 16de gekomen en op mijn 19de ben ik het eerst met anabolen in aanraking gekomen.
Ik hoorde van een (sportdokter) in de buurt die zoiets zou voorschrijven en zetten.
Dus op een dag ging ik bij hem langs en zonder problemen schreef hij me deca durabolin 250 voor.
Ik was zo onwetend als wat maar ey als een dokter het doet zal het wel goed zijn toch...
Velen zullen hier nu wel lachen (of huilen) maar mijn eerste kuur was dus 10 weken 250mg deca per week.
Ik ben in totaal toen 16kg aangekomen.
Mooi was het niet veel vet en veel vocht.
Ik heb toen nagekuurd enkel met HCG 3x 1000iu maandag woensdag en vrijdag (dus 1 week maar)
Totaal geen last gehad van niks en zelfs alles bijgehouden.
Een jaartje later heb ik hetzelfde herhaald, nog steeds onwetende en vooral dom!
Maar in die tijd was de info ook maar miniem.
Ook bij die kuur geen last van niks.
Op de gym vertelde ze mij dat ik fout bezig was en dat ik test erbij moest nemen.
Dus een jaar later deed ik dat ook 250 sustanon en 250 deca per week (nog steeds via een dokter en alles op voorschrift via de apotheek)
Mijn eerste kuur was in 2004 en heb dit toen elk jaar 10weken gedaan tot 2009.
Ik ben toen moeten stoppen omdat ik te zwaar was voor mijn andere sport (kickboksen)
Ik ben toen van 106 naar 85kg gegaan.
Ik ben van 2009 tot 2014 van de anabolen afgebleven.
Ik ben in die tijd prof geworden in het kickboksen en ben me ook gaan verdiepen in de sport.
En heb meerdere opleidingen behaald waaronder fitness A, functional trainer en kickboks master.
Natuurlijk ben ik me ook gaan verdiepen in anabolen, maar als ik veel wijzer ben geworden... denk het niet want dan zou ik ervan af blijven.
Dus zoals ik al zei ben ik in 2014 weer begonnen met test 250 per week 12weken lang. 4weken nakuur clomid 50mg per dag.
Weer geen probs gehad met herstel.
6maanden later weer kuren maar dit keer op 500mg test per week ook 12weken lang 4weken nakuur nolva.
Weer geen problemen met herstel.
Ik ben trouwens in 2014 wegens blessure gestopt met wedstrijden vandaar dat ik ook terug ging kuren.
Ik heb het kickboksen wel altijd gecombineerd met kracht training! En dat is niet de krachttraining van een BB.
In 2014 wel terug met zware gewichten gaan gooien.
Ik ben me ook blijven verdiepen in de sport en anabolen maar om eerlijk te zijn wou ik er zelf achter komen wat nou werkelijk waar is allemaal want ik lees zoveel tegenstrijdige verhalen dat ik er niet wijzer op geworden ben!
Dus heb ik een klein experiment gedaan...
Ik ben toen 6maanden gaan kuren, begonnen met 50mg windstroll per dag week 1-6 en 500mg test e week 1-10 en van week 10-26 250mg test e
Veel Bodybuilders zullen hier wel om lachen omdat ik nooit zwaarder dan dit heb gekuurd maar voor mij werkte dit perfect!
Na die 6 maanden heb ik 6weken 20mg nolva per dag genomen.
8weken na de nolva heb ik voor de eerste keer mijn bloed laten checken en volgens de dokter was ik volledig hersteld.
Ik moet wel zeggen ik heb toen voor de eerste keer toch even een dip gehad.
Nu ben ik In januari van dit jaar met een nieuw experiment begonnen, mijn plan was om een heel jaar on te zijn! Dat is me niet gelukt omdat ik op een gegeven moment echt de schijt kreeg van het spuiten! Het voelde niet meer lekker.
Ik ben ongeveer 10maanden on geweest.
Ik ben begonnen met 500mg test e per week 10 weken lang en toen naar 250mg per week gegaan.
Na 6 maanden deed ik 250mg per 2weken (1x spuiten om de 14dagen)
Hier zullen veel mensen met de ogen draaien maar ik heb de hele zomer op 85kg gestaan aan 8%
Ik was gwn nieuwschierig hoe ik me zou voelen en wat het echt met me zou doen.
Want laat ons eerlijk zijn zolang je het zelf niet test zul je het nooit weten!
Momenteel zit ik 3weken verder in de nolva 20mg per dag en voel me nu nog steeds goed.
Over 5 weken ga ik weer bloed laten trekken en kijken wat het resultaat is.
Mijn ervaring is dat je met 250mg test veel kunt bereiken! Merendeels zal het er niet mee eens zijn!
Sinds ik gebruik heb ik ook niet 1x meer last gehad van mijn blessures en ik run sinds 2014 een kickboks school waar ik nog heel goed mee kan met de jeugdige vechters! Ik ben extreem fit en voel me echt sterk op 250mg test.
Wat ik wel merkte en heel raar vind is toen ik om de 14dagen spoot de 2de week extreem verhoogde libido had...
ik ben benieuwd wat jullie hiervan gaan vinden en hoor graag jullie mening!
En ik ga jullie zeker laten weten wat mijn bloeduitslagen zijn!
 
Dat afbouwen in dosis slaat nergens op. Als je dan toch persee 125, 250 en 500 mg wilt testen, bouw dan op ipv af.

Je hebt nu bijna een half jaar op trt dosering gezeten (250 e2w) om vervolgens weer off te gaan.
 
Dat afbouwen in dosis slaat nergens op. Als je dan toch persee 125, 250 en 500 mg wilt testen, bouw dan op ipv af.

Je hebt nu bijna een half jaar op trt dosering gezeten (250 e2w) om vervolgens weer off te gaan.
Het was puur experimenteel om te kijken hoe ik me zou voelen op die dosis, is ook niet voor herhaling vatbaar!
Ik vraag me alleen af wat de consequenties zijn op deze dosis en tijdsduur, maar dat hoop ik te weten over een aantal weken...
 
Heb je wel hcg gebruikt? Kan anders nog wel eventjes duren voordat je hersteld bent.
 
Heb je wel hcg gebruikt? Kan anders nog wel eventjes duren voordat je hersteld bent.
Nee dat heb ik bewust nu zo gedaan om te kijken hoelang ik nodig heb om te herstellen.
Ik weet dat het een risico is, maar dat heb ik er nu wel voor over!
Ik ben gwn echt benieuwd naar de resultaten, want ik hoor alleen maar verschrikkelijke verhalen over anabolen maar wat is waar?
Ik gebruik geen hoge dosissen en zal ik ook nooit doen!
Ik heb mijn resultaten altijd behaald met de dosissen die ik nam dus wrm meer pakken toch...
Het enige wat ik wil weten zijn de echte gezondheidsklachten die zich voordoen! Ik weet ook dat het niet gezond is en dat er mogelijke risico’s zijn maar in hoeverre zijn die waar, wetende dat ik heel gezond leef!
 
Kreeg je die voorgeschreven roids ook terugbetaald?
 
  • Like
Waarderingen: mat
Ik denk dat je over een aantal jaar last gaat krijgen van je hart. Maar ik hoop het niet voor je uiteraard, kuren is eigen verantwoordelijkheid.
 
Ik denk dat je over een aantal jaar last gaat krijgen van je hart. Maar ik hoop het niet voor je uiteraard, kuren is eigen verantwoordelijkheid.
Ja die verhalen hoor ik natuurlijk ook, maar wat is daar van waar?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ja die verhalen hoor ik natuurlijk ook, maar wat is daar van waar?
In honderden studies leggen onderzoekers een verband tussen aan de ene kant anabole steroïden, en aan de andere kant hart- en vaatziekten. Het ontkennen van dit verband is eigenlijk het zelfde als je gaat beweren dat de wereld een platte schijf is en dat Antarctica het einde van de wereld is.
 
In honderden studies leggen onderzoekers een verband tussen aan de ene kant anabole steroïden, en aan de andere kant hart- en vaatziekten. Het ontkennen van dit verband is eigenlijk het zelfde als je gaat beweren dat de wereld een platte schijf is en dat Antarctica het einde van de wereld is.
Ik denk toch eerder dat het met de hoeveelheid te maken heeft, want heb ook meerdere studies gelezen dat bv oudere mannen op trt totaal geen effect heeft op hart en vaatziekten maar wel een verhoogde kans op slaap apneu.
Tuurlijk weet ik dat het een risico is! Maar de dosseringen die ik gebruikte is niks vergeleken met wat ik hier soms lees.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
En dit is uitgevoerd met pharma gear of met ugl ?
 
Nog steeds van de apotheek

Je zit nu op 250mg (eigenlijk een lange cruise dosis)
Waarom ga je niet over op trt 125mg per week.
Of begrijp ik je verkeerd en zit je op 250mg elke 2 weken.
 
Back
Naar boven