XXL Nutrition

Eigen ervaring 15 jaar kuren. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Je zit nu op 250mg (eigenlijk een lange cruise dosis)
Waarom ga je niet over op trt 125mg per week.
Of begrijp ik je verkeerd en zit je op 250mg elke 2 weken.
Ik zat van juni tot november op 250mg om de 2 weken.
 
Ik denk dat je over een aantal jaar last gaat krijgen van je hart. Maar ik hoop het niet voor je uiteraard, kuren is eigen verantwoordelijkheid.

In honderden studies leggen onderzoekers een verband tussen aan de ene kant anabole steroïden, en aan de andere kant hart- en vaatziekten. Het ontkennen van dit verband is eigenlijk het zelfde als je gaat beweren dat de wereld een platte schijf is en dat Antarctica het einde van de wereld is.

Natuurlijk is er een verband. Genetisch aanleg+gebruik verhoogt het risico op hart- en vaatziekten. Bij matig gebruik zal dit bij de meesten wel meevallen.

Het is ook niet zo dat alle pro bodybuilders dood neervallen. Het zijn degenen die overdrijven met doseren en genetisch fucked zijn die vroeg dood gaan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Natuurlijk is er een verband. Genetisch aanleg+gebruik verhoogt het risico op hart- en vaatziekten. Bij matig gebruik zal dit bij de meesten wel meevallen.

Het is ook niet zo dat alle pro bodybuilders dood neervallen. Het zijn degenen die overdrijven met doseren en genetisch fucked zijn die vroeg dood gaan.
Dit dus!
 
Mensen gaan altijd van het extreme uit, DRM dat ik dit nu zelf test! Maar onderschatten doe ik het ook niet.
Het gaat mij er gwn om dat er zoveel verhalen de ronde gaan dat je gwn niet meer weet wat waar of niet waar is...
 
Natuurlijk is er een verband. Genetisch aanleg+gebruik verhoogt het risico op hart- en vaatziekten. Bij matig gebruik zal dit bij de meesten wel meevallen.

Het is ook niet zo dat alle pro bodybuilders dood neervallen. Het zijn degenen die overdrijven met doseren en genetisch fucked zijn die vroeg dood gaan.
Lijkt me niet verstandig om AAS goed te praten en te verheerlijken op dit forum. Er zijn ook jongeren die meelezen.
 
Staat ook duidelijk BEHALVE anabolen


dat is hetzelfde als zeggen dat je geen racist bent maar wel zwarten haat :scratch:

aas is niets gezonder of slechter dan coke of xtc
 
dat is hetzelfde als zeggen dat je geen racist bent maar wel zwarten haat :scratch:

aas is niets gezonder of slechter dan coke of xtc
Dat zeg ik ook niet! Ik ga alleen niet van het extreme uit! Ik raad het ook iedereen ten strengste af! Maar mijn keuzes zijn mijn keuzes en niet die van een ander!
Ik ben wel een voorstander van als je het dan toch doet, overdrijf er dan niet in gelijk de meesten hier doen!
 
Lijkt me niet verstandig om AAS goed te praten en te verheerlijken op dit forum. Er zijn ook jongeren die meelezen.
Hey rob, dit is een bodybuilding forum.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ongetwijfeld, maar dan hoef je het niet te verheerlijken dat een milde dosis roids wel meevalt voor de gezondheid. Mijn mening iig...
Ik denk dat hij bedoelde, meeval tegenover het zwaardere gebruik. En daar ben ik het volledig mee eens!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ongetwijfeld, maar dan hoef je het niet te verheerlijken dat een milde dosis roids wel meevalt voor de gezondheid. Mijn mening iig...
Verheerlijken is als ik de risico’s zou ontkennen en dat deed ik niet. Een beetje relativeren moet kunnen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ongetwijfeld, maar dan hoef je het niet te verheerlijken dat een milde dosis roids wel meevalt voor de gezondheid. Mijn mening iig...

Leuke mening.. maar je zit hier op een bodybuild forum. Je hebt erg weinig kennis en hebt meteen conclusies. Met jouw kennis kun je beter je mening voor je houden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
In honderden studies leggen onderzoekers een verband tussen aan de ene kant anabole steroïden, en aan de andere kant hart- en vaatziekten. Het ontkennen van dit verband is eigenlijk het zelfde als je gaat beweren dat de wereld een platte schijf is en dat Antarctica het einde van de wereld is.

Bronnen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Lijkt me niet verstandig om AAS goed te praten en te verheerlijken op dit forum. Er zijn ook jongeren die meelezen.
Iedereen gebruikt al AAS, wat jij hier ziet is een fractie van de totale aantal gebruikers.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Iedereen gebruikt al AAS, wat jij hier ziet is een fractie van de totale aantal gebruikers.

Je moet eens filmpjes van fuiven/festivals opzoeken uit midden jaren 90 en vervolgens recente filmpjes.

Dan zie je idd een groot verschil qua lichaamsbouw :o

Edit: Vooral op hardcore fuiven / festivals merk je dat verschil.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven