AndroidHealthClinic

Je favoriete whey/voedingssupplement (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Myprotein flavdrops zijn bij mij toch wel een favoriet: white chocolate en chocolate peanutbutter. De appel flavdrops zijn ook fijn om je watertje wat smaak te geven.

Ik vond die van XXL wel ok, maar er zat wel een gigantische stevia nasmaak aan (ik had kaneel en karamel geprobeerd).
 
Sample was van een mede DBB er :)
Mp zelf doet dat niet.

Heb van mp iso nog niet echt kunnen testen.
Ooit sample aardbei en banaan gerest. Meteen allergische reactie toen.
Buiten dat ik ze ecgt vies vond.... :o

Daarom zei ik ook
Kan per smaak verschillen.
Maar wat ik getest heb tot nu lijkt deze smaak iso dus goed tegaan.
Credits aan die mede dbb'er dan :)
 
Ik vond walden farms juist echt smerig :emo: Baal nog steeds van die pannenkoeken die ik daarmee verneukt heb
 
Pistasche en birthdaycake van myprotein zijn lekker door oats met beetje cacao poeder drbij
Birthday cake gratis gekregen bij mijn vorige bestelling. Smeriger kan haast niet. Smaakt naar aardbei hagelslag icm. doctor pepper. Kots!
 
Ik vond walden farms juist echt smerig :emo: Baal nog steeds van die pannenkoeken die ik daarmee verneukt heb
Zo heb ik dat eens gehad met Franks red hotwings saus. Zag dat op insta voorbij komen, 30 kcal/100 gr gewoon bij ah te krijgen. Te mooi om waar te zijn en dat was het ook. Zonde van mijn bakje eten toen.
 
Moch, Latte en Tiramisu van MP zijn binnen. Dat word het weekend even testen.
En nu zie ik dat B&F van hun nieuwe serie ook Cappuccino heeft nu, die moet natuurlijk ook getest
 
BSN syntha 6 , duurder in aankoop maar topkwaliteit en bijzonder goede smaak,niet voor niks uitgeroepen tot best smakende whey
 
B&F Whey Perfection Special Series Chocolate...Ja ik weet het, ik heb mijn ziel aan de duivel verkocht...Toch is deze echt lekker, echte chocola smaak en 50% isolaat...
 
Qua eiwitpoeder gaat er niets boven de smaken van Scitec’s Milk Complex. Vooral witte choco/pistache is echt heerlijk.
 
:thinking:
14dcebb85ce981b0e37826691ad383b2.png
 
Bij Bol.com €4,41 en gratis verzending. Maar een pot besteld om te proberen.
https://www.bol.com/nl/p/walden-farms-whipped-peanut-spread/9200000077027776/

Een paar jaar geleden eens gekocht: Ik vond het afschuwelijk; meteen de vuilbak ingegooid... Maar hopelijk vind jij het wel lekker. Of mss is er intussen wel al een product verbetering geweest. Benieuwd of het je bevalt.
Ik vind de waldenfarms siroop etc ook niet te hachelen, dis skip deze. Maar vond het wel opvallend.
 
Ik vind de waldenfarms siroop etc ook niet te hachelen, dis skip deze. Maar vond het wel opvallend.
Yep, I know.... verschrikkelijk chemische smaak. Maar das maar mijn persoonlijke mening. Misschien (en wellicht zelfs) zijn er mensen die dit absoluut heerlijk vinden. Al kan ik me dat moeilijk voorstellen lol
 
B&F Whey Perfection Special Series Chocolate...Ja ik weet het, ik heb mijn ziel aan de duivel verkocht...Toch is deze echt lekker, echte chocola smaak en 50% isolaat...

En 50% suiker. :p
 
Ik heb de smaken van MP getest maar ik moet zeggen beide bevallen ERG goed. Zowel Mocha als Latte smaken ook echt een beetje koffie en mocha achtig.
Ze hadden van mij alleen iets dikker mogen zijn. Als ik 4 scheppen neem van XXL word de shake echt lekker romig en dik. Maar 4 scheppen van MP blijft nog steeds redelijk vloeibaar.
 
Yep, I know.... verschrikkelijk chemische smaak. Maar das maar mijn persoonlijke mening. Misschien (en wellicht zelfs) zijn er mensen die dit absoluut heerlijk vinden. Al kan ik me dat moeilijk voorstellen lol
Vandaag geprobeerd, echt verschrikkelijk smerig. Ook geen pindakaas smaak te bekennen.
 
Vandaag geprobeerd, echt verschrikkelijk smerig. Ook geen pindakaas smaak te bekennen.
was t de isolaat of de gewone whey?
Zit nl wel verschil smaak soms...

Isolaat die ik geprobeerd had van een mede DBB-er smaakte echt wel naar pindakaas..
 
Back
Naar boven