Fitness Seller

Siggies new faces (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

mucci

Freaky Bodybuilder
Elite Member
Lid geworden
8 apr 2016
Berichten
6.383
Waardering
7.903
Lengte
1m79
Massa
104kg
iemand die meedoet?
 
Wat ga je nu doen dan?
Helaas nog niets. Er zijn maar weinig shows die goed uitkomen mbt examens die ik in januari en helaas augustus/ september heb.

Iets in november/begin december zou best uitkomen dus SAP is wel een kanshebber
 
Wie is hier?
 
Haha ja had het niet gelezen, 2 maten van mij deden mee classic bodybuilding en bodybuilding - 90 :emo:
 
Haha ja had het niet gelezen, 2 maten van mij deden mee classic bodybuilding en bodybuilding - 90 :emo:
New faces of open? Wss new faces gezien je weg bent.

Maatje van me 1ste plek mp +180cm en in de open nu ook in de first call out.

De overall winner is ook eentje die af en toe in m'n gym traint. Echt een prachtig fysiek!
 
Laatst bewerkt:
New faces of open? Wss new faces gezien je weg bent.

Maatje van me 1ste plek mp +180cm en in de open nu ook in de first call out
Was een behoorlijk niveau of niet? Tenminste van wat ik op fotos voorbij zag komen.
 
Was een behoorlijk niveau of niet? Tenminste van wat ik op fotos voorbij zag komen.
Ja was best schrikken hoor, ik ging normaal zelf meedoen maar geen idee of ik het goed ging doen :o die ene junior won bijna alles
 
Ja was best schrikken hoor, ik ging normaal zelf meedoen maar geen idee of ik het goed ging doen :o die ene junior won bijna alles
Was een C-wedstrijd toch? Beetje gek aangezien de winnaar van de Open Rotterdamse weer mee deed en dat was een B-wedstrijd. Normaal kun je dan niet meer deelnemen in de C-klasse.
 
Ja heeft open contest ook mogen meedoen nadat hij de 2 eerste reeksen van New faces al gewonnen had uiteindelijk 4x eerste plaats maar ben Nie gebleven tot laatste
 
Was een C-wedstrijd toch? Beetje gek aangezien de winnaar van de Open Rotterdamse weer mee deed en dat was een B-wedstrijd. Normaal kun je dan niet meer deelnemen in de C-klasse.
Ik vermoed idd dat het een C-klasse wedstrijd was. new faces D-klasse, open een C-klasse is wat ik hoorde vallen.

Idd gek dan datie meedeed, maar ja, elke klasse winnaar kreeg 200euro en er zat een all in ticket in voor de Diamond cup in Canada voor de overall winnaar, dat was best interessant voor hem om mee te doen waarschijnlijk.
 
Ik heb meegedaan open klasse -90kg, was geen C klasse maar minimaal B klasse. 4e plek gepakt van de 7
 
Back
Naar boven