AndroidHealthClinic

Je favoriete whey/voedingssupplement (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

I
Dit was de Walden Farms pindakaas zonder calorieën.
:o dacht dat t over de isolaat ging.. lienlien zou die ook proberen...
Hier helaas een pinda allergie... :mad: maar in de isolaat zit geen pinda :roflol:
 
Gewoon simpel whey van Mp met instant oats van Mp. Beetje saai i know maar drinkt voor mij prima weg.
 
Laatst weer eens whey delicious van xxl gehaald. Smaakt toch echt een stuk minder dan Myprotein imo. Gelukkig maar een kilo. :emo:
 
100% Whey Sensation chocolate en vanille beiden aan te raden van First Class.
Chocolate vind ik wel wat makkelijker drinken en vanille is vrij vlug beu
 
Laatst weer eens whey delicious van xxl gehaald. Smaakt toch echt een stuk minder dan Myprotein imo. Gelukkig maar een kilo. :emo:

Ik bestel ook al jaren bij myprotein, maar gebruik hun whey tegenwoordig alleen nog maar door mijn oats. Ik vind de smaken enorm tegenvallen als je hem als shake gebruikt. Welke smaken raad jij aan?

Als je bijvoorbeeld Myprotein vergelijkt met de duurdere merken (ghost/MTS Nutrition/ PEsience), is myprotein echt niet te drinken xD
 
Ik bestel ook al jaren bij myprotein, maar gebruik hun whey tegenwoordig alleen nog maar door mijn oats. Ik vind de smaken enorm tegenvallen als je hem als shake gebruikt. Welke smaken raad jij aan?

Als je bijvoorbeeld Myprotein vergelijkt met de duurdere merken (ghost/MTS Nutrition/ PEsience), is myprotein echt niet te drinken xD
Als ik whey drink maakt het mij niet uit welke smaak het is zolang het geen vegan whey is. Ik drink het toch met zo weinig mogelijk water puur voor de voedingswaarde.

Ik gebruik whey voornamelijk voor oats en dan blijft chocolate smooth goat van Myprotein. Toevallig nu 40% off dus ga maar weer bestellen.
 
Die goedkoopste zak van XXL (Whey Perfection?) in de smaak banaan. Letterlijk de beste die er bestaat. Lekkere smaak die niet te sterk is. En lost overal goed in op. Zelfs als je het boven je kwark plettert en dan gaat roeren.
 
Back
Naar boven