AndroidHealthClinic

Gewoon simpel TRT? (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • chulodogo

    Cool Novice
    10 jaar lid
    Lid geworden
    13 aug 2010
    Berichten
    82
    Waardering
    13
    Lengte
    1m84
    Massa
    95kg
    Vetpercentage
    22%
    Na uren, dagen en weken op internet gelezen te hebben en youtube dokters gekeken te hebben ben ik bijna op het punt dat als ik overweeg de stap te maken ik gewoon enkel en alleen testosteron ga inspuiten.

    5 jaar geleden bij Andros kliniek geweest en op dat moment was mijn testosteron laag, 12,3. Ik mocht met een gel gaan smeren als ik dat echt wilde, maar eigenlijk vonden ze dat niet nodig.

    Nu op het punt weer die kant op te gaan, maar heel eerlijk gezegd lijkt er zon gat te zitten in wat ik amerikanen hoor vertellen en hoe mijn huisarts en andros de kwestie benaderen. Plus ik kan er pas over paar maanden weer terecht.

    Zon anabolen dokter op youtube adviseert om dus hcg, ari, naast de cypionaat te gebuiken. Zelf neig ik er steeds meer naar om logisch gezien de testosteron te optimaliseren, dus niet overdoseren. Hoe kan dan simpel gezegd het nodig zijn om ineens meer dingen nodig te hebben.

    Ik overweeg dus om test cyp of enanthate wekelijks te injecteren met 125 g En verder arimidex in de la te hebben liggen mochten er gyno achtige bijwerkingen ontstaan.

    Maar alleen dan er gebruik van gaan maken.

    Kinderen wil ik toch niet meer, dus ik zie eigenlijk geen meerwaarde om telkens ook HCG in te spuiten om vervolgens weer Anti E te moeten gebruiken om weer te balanceren.

    Mijn post lezende kan het idee geven dat ik mij totaal niet ingelezen heb, maar dat heb ik eigenlijk wel, en ik lees zoveel verschillende dingen van ervaringen van TRT mensen, sommigen zweren dus bij HCG en ari, en anderen zeggen alleen TEST is het fijnste 1 x pw.

    Heeft iemand ervaring met een lange tijd puur en alleen testosteron op TRT dosis?
     
    125 mg test ew is gewoon trt
    Hcg is niet nodig en ari ook niet
    Dus kan prima

    Gewoon elke week zelfde dag 125mg injecteren als je op trt verder wilt
     
    Super bedankt voor jouw reactie, zelf ervaring mee ? Want ik hou het het liefste zo eenvoudig mogelijk als ik de stap ga en durf maken. Ik heb de spullen wel in huis al. Ik laat nog 1 keer kijken bij die andros, maar ben het geklungel meer dan zat onderhand. groet
     
    Als je geen kinderen meer wil en dat 100% zeker bent dan kan je gewoon elke week 125mg test e zetten. Doe dan ook elke 6 maand een algemeen bloedonderzoek.

    Realiseer je wel dat je na een paar jaar je eigen productie definitief zal platgelegd hebben. Je kan dan eventueel overstappen naar een trt dokter.
     
    Met andro’s kun je net zo goed pindakaas onder je oksels smeren
     
    Als je geen kinderen meer wil en dat 100% zeker bent dan kan je gewoon elke week 125mg test e zetten. Doe dan ook elke 6 maand een algemeen bloedonderzoek.

    Realiseer je wel dat je na een paar jaar je eigen productie definitief zal platgelegd hebben. Je kan dan eventueel overstappen naar een trt dokter.
    Volgens mij is in nederland Andros mannenkliniek een TRT dokter. Als er een andere en betere is hou ik mij aanbevolen.
     
    Ik kreeg een keurig onderbouwde mail terug van de verkoper van test E. Hij vertelde dat alleen test injecteren alles plat legt en ook hormonen die dan zorgen voor kortademigheid vocht vasthouden enz. Dus dat bij HRT wel degelijk ari en HCG bij moeten..
    Tja ik vraag af, is dat voor hem voordeliger om maandelijk extra inkomsten te genereren, of een weloverwogen advies om iemand op een iets meer verantwoorde manier met TRT bezig te laten zijn. Ik gok een beetje van beide.
    Waar ik wel serieus mee zit is dat we eigenlijk op goed vertrouwen iets van een UG lab innemen, niet wetende of er wel inzit wat erop staat plus ook niet of per batch exact de zelfde hoeveelheden test aanwezig zijn.
    Blijft dus beetje gokken en klooien. Daar ben ik niet van, ik vertrouw maar heel erg weinig mensen.

    Dus eerst maar weer naar andros kliniek over paar maanden, en in de tussen tijd eens kijken of ik vrienden in Mexico kan maken ofzo haha
     
    • Like
    Waarderingen: 040B
    Je zet toch TRT om je eigen test te vervangen?

    Waarom zou je dan HCG gebruiken? Ik neem aan dat je blijvend TRT gaat doen?

    Ari kan wel, zijn meerdere mensen op TRT die het doen.
     
    Ik kreeg een keurig onderbouwde mail terug van de verkoper van test E. Hij vertelde dat alleen test injecteren alles plat legt en ook hormonen die dan zorgen voor kortademigheid vocht vasthouden enz. Dus dat bij HRT wel degelijk ari en HCG bij moeten..
    Tja ik vraag af, is dat voor hem voordeliger om maandelijk extra inkomsten te genereren, of een weloverwogen advies om iemand op een iets meer verantwoorde manier met TRT bezig te laten zijn. Ik gok een beetje van beide.
    Waar ik wel serieus mee zit is dat we eigenlijk op goed vertrouwen iets van een UG lab innemen, niet wetende of er wel inzit wat erop staat plus ook niet of per batch exact de zelfde hoeveelheden test aanwezig zijn.
    Blijft dus beetje gokken en klooien. Daar ben ik niet van, ik vertrouw maar heel erg weinig mensen.

    Dus eerst maar weer naar andros kliniek over paar maanden, en in de tussen tijd eens kijken of ik vrienden in Mexico kan maken ofzo haha

    Dan snapt je dealer het niet helemaal. En is het puur voor zijn inkomsten....
     
    Dan snapt je dealer het niet helemaal. En is het puur voor zijn inkomsten....
    Ik kon die logica ook niet vinden. Hij legde uit dat testosteron maar een onderdeel is van wat je endo systeem produceert. Dus volgens hem was de balans eruit als er alleen test genomen wordt. Tja ik denk dan bij mijzelf van joh die test wordt toch vervangen? Niet verhoogd.

    Ik zie op youtube jongens met doc begeleiding die enkel en alleen cypionate ingespoten krijgen en daar heel prima mee leven.

    Bij mijzelf ben ik van mening dat mijn testosteron schommelt in fases. Ooit marinier geweest, veel in vechtsport gedaan, nooit AS gebruikt. wel krachttraining op een manier van veel tips via dit forum, en via vrienden die wel echt fanatiek bodybuilden. Ik rook niet, drink niet of amper neem multi vitiamines met extra vit D, en visolie en Zinc.

    Liever zou ik nooit aan TRT beginnen, ik wacht de uitslag van bloed af. is het weer onderaan de ladder.. Dan ga ik beginnen al dan niet met begeleiding.
     
    Ik kon die logica ook niet vinden. Hij legde uit dat testosteron maar een onderdeel is van wat je endo systeem produceert. Dus volgens hem was de balans eruit als er alleen test genomen wordt. Tja ik denk dan bij mijzelf van joh die test wordt toch vervangen? Niet verhoogd.

    Ik zie op youtube jongens met doc begeleiding die enkel en alleen cypionate ingespoten krijgen en daar heel prima mee leven.

    Bij mijzelf ben ik van mening dat mijn testosteron schommelt in fases. Ooit marinier geweest, veel in vechtsport gedaan, nooit AS gebruikt. wel krachttraining op een manier van veel tips via dit forum, en via vrienden die wel echt fanatiek bodybuilden. Ik rook niet, drink niet of amper neem multi vitiamines met extra vit D, en visolie en Zinc.

    Liever zou ik nooit aan TRT beginnen, ik wacht de uitslag van bloed af. is het weer onderaan de ladder.. Dan ga ik beginnen al dan niet met begeleiding.
    Wacht maar af wat ze in de Androskliniek gaan zeggen ipv zelf te klooien en niet goed weten waar je mee bezig bent. En laat je vooral niet teveel misleiden door internet en vooral niet door youtube.
     
    Je zet toch TRT om je eigen test te vervangen?

    Waarom zou je dan HCG gebruiken? Ik neem aan dat je blijvend TRT gaat doen?

    Ari kan wel, zijn meerdere mensen op TRT die het doen.
    Waarom zou je ari nodig hebben tijdens TRT. Indien je door een dokter behandeld wordt (bvb Androskliniek) wordt er om de zoveel maanden bloed genomen en dan zien ze wel of er iets bij moet genomen worden. In principe is dat niet nodig. Ik zou wel eens willen weten wie je bedoelt met "meerdere mensen" maar dan zonder die Amerikanen er bij gerekend, want die zitten maar te experimenteren zonder te weten waar ze mee bezig zijn.
     
    Laatst bewerkt:
    Wacht maar af wat ze in de Androskliniek gaan zeggen ipv zelf te klooien en niet goed weten waar je mee bezig bent. En laat je vooral niet teveel misleiden door internet en vooral niet door youtube.

    Ja vandaag uitslag gehad, 9,4
    En afspraak is pas in februari, ik ben dat gewacht zo zat dus ben wel vast begonnen vandaag.

    halve ml ingespoten en ben benieuwd of ik er baat bij ga hebben. Tot nu toe doet die enanthate gewoon zeer na injecteren. En voel nog niets.

    Ze zullen wel gaan zeuren, maar ik had 5 jaar geleden deze waarden al. Dus geen zin om nog eens maanden/ jaren te wachten.
     
    Interessant topic. In!

    Ik loop zelf bij Andros na lang kwakkelen en ben hier redelijk tevreden over. Zie mijn twee topics.

    Begonnen met gel en nu overgestapt naar Nebido. Convenient maar behoorlijk prijzig. Voor de prijs van een dosering Nebido kan ik met UGL test een half jaar onder de pannen zijn.
     
    Laatst bewerkt:
    Interessant topic. In!

    Ik loop zelf bij Andros na lang kwakkelen en ben hier redelijk tevreden over. Zie mijn twee topics.

    Begonnen met gel en nu overgestapt naar Nebido. Convenient maar behoorlijk prijzig. Voor de prijs van een dosering Nebido kan ik met UGL test eveen half jaar onder de pannen zijn.
    Maar wat is nu belangrijker, je Gezondheid of een paar euro?

    Via de apotheek heb je tenminste gegarandeerd kwaliteit. Organon, Schering, Bayer leveren wel een ander product dan wat die UGL in een schuurtje op een woonwagenkamp in elkaar roeren!
     
    Maar wat is nu belangrijker, je Gezondheid of een paar euro?

    Via de apotheek heb je tenminste gegarandeerd kwaliteit. Organon, Schering, Bayer leveren wel een ander product dan wat die UGL in een schuurtje op een woonwagenkamp in elkaar roeren!

    Helemaal mee eens, ik vind het ronduit belachelijk dat Testosteron niet makkelijker te verkrijgen is in de pure vorm, ipv ug lab risico.
    Wel ben ik graag voorbereid, dus al zou ik via een kliniek als Andros test kunnen gebruiken als medicijn, dan nog overweeg ik om een voorraad aan te leggen van test UG, voor als de situatie wijzigt op zon manier dat het niet meer te verkrijgen is. Met een klein doosje kan je een paar jaar voorruit.

    Organon, Schering en Bayer zijn natuurlijk perfect, maar niet vrij verkrijgbaar. Is er een land waar het wel vrij is, en dus ook kwaliteit test e van dezelfde kwaliteit als eerder genoemde merken te verkrijgen is? Tot zover alleen Mexico volgens mij, maar als er iets dichter bij huis is overweeg ik om er heen te reizen en dat te gaan gebruiken ipv gel of nebido.
     
    Waarom zou je ari nodig hebben tijdens TRT. Indien je door een dokter behandeld wordt (bvb Androskliniek) wordt er om de zoveel maanden bloed genomen en dan zien ze wel of er iets bij moet genomen worden. In principe is dat niet nodig. Ik zou wel eens willen weten wie je bedoelt met "meerdere mensen" maar dan zonder die Amerikanen er bij gerekend, want die zitten maar te experimenteren zonder te weten waar ze mee bezig zijn.

    Zie ook niet in waarom je zomaar ari erbij zou gaan nemen. Tenzij het aangewezen is aan de hand van je laboresultaten.

    Bij mij bleek de DHEA ook aan de lage kant en dit neem ik dan ook bij op aanraden van de doc. Oestrogeen en progesteron waren netjes binnen de waarden.
     
    Maar wat is nu belangrijker, je Gezondheid of een paar euro?

    Via de apotheek heb je tenminste gegarandeerd kwaliteit. Organon, Schering, Bayer leveren wel een ander product dan wat die UGL in een schuurtje op een woonwagenkamp in elkaar roeren!

    Indeed. Daarom doe ik het ook legit.
    Blijft een feit dat 85 euro voor een vial Nebido iedere 10 weken een prijzige aangelegenheid is en mensen wellicht toch de UGL hoek indrijft.
     
    Helemaal mee eens, ik vind het ronduit belachelijk dat Testosteron niet makkelijker te verkrijgen is in de pure vorm, ipv ug lab risico.
    Wel ben ik graag voorbereid, dus al zou ik via een kliniek als Andros test kunnen gebruiken als medicijn, dan nog overweeg ik om een voorraad aan te leggen van test UG, voor als de situatie wijzigt op zon manier dat het niet meer te verkrijgen is. Met een klein doosje kan je een paar jaar voorruit.

    Organon, Schering en Bayer zijn natuurlijk perfect, maar niet vrij verkrijgbaar. Is er een land waar het wel vrij is, en dus ook kwaliteit test e van dezelfde kwaliteit als eerder genoemde merken te verkrijgen is? Tot zover alleen Mexico volgens mij, maar als er iets dichter bij huis is overweeg ik om er heen te reizen en dat te gaan gebruiken ipv gel of nebido.
    Mexico? Hoe ga je dat doen? Ga je een vliegreis boeken om dit te gaan halen? Dan ben je veel meer geld kwijt dan hetgeen je bij de apotheker haalt. Bestellen moet je zeker niet doen want de kans is groot dat je zending open gaat indien het van die regio komt. Er zijn een paar landen in Europa waar je goedkoop op reis kan gaan en wat kan meebrengen van bij de apotheek. En dat moet niet schering, organon of bayer zijn. En wil je het veilig spelen, neem je het recept van je dokter mee.
    https://europa.eu/youreurope/citizens/health/prescription-medicine-abroad/prescriptions/index_nl.htm
     
    Laatst bewerkt:
    Back
    Naar boven