Fitness Seller

Sticky Excel sheet voor maken voedings- en trainingsschema (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Super bedankt marina1975 voor dit handige schema!

Ik had nog wel een vraag. Ik heb via verschillende methodes mijn onderhoud berekend en ik kwam op: 3338 kcal, 3185 en 3136. Ik houd dus even het hoogste aan en dat is 3338 kcal. Dus dan zou ik zo rond de 3000 kcal moeten eten om te cutten of moet ik er nog meer onder zitten? 220 eiwitten, 70 g vet en zo'n 270 koolhydraten. Ik ben 1,83 en weeg 85 kilo. Ik eet nu zo'n 3700 kcal op een trainingsdag. Bijgevoegd heb ik het schema dat ik nu eet (heb alleen maandag ingevuld). Heb jij misschien tips wat ik het beste kan verminderen of vervangen zodat ik op de 3000 kcal kom en goed uitkom met eiwitten, vetten en koolhydraten. Zelf zat ik te denken aan minder brood en rijst eten, maar weet niet hoe ik dit het beste kan vervangen. Alvast bedankt voor de hulp!
 

Bijlagen

  • voedingsschema cutten.xlsx
    436,2 KB · Weergaven: 452
Bij hoeveel post mag je in de sheet kijken als ik vragen mag ☺️
 
thanks, ben nieuw hier en ook vrij nieuw qua bodybuilding dus dit is handig
 
Ik kan het ook niet zien of bewerken
Je moet wel excel hebben. En op de pc openen. Dan enable editing (bewerken toestaan) aanklikken.
Op de telefoon doet hij het niet. ;)
 
  • Like
Waarderingen: 040B
Beste,

top schema, staat echt super veel in!
Ik heb alleen een probleem met invullen. Als ik de dropdown aanklik moet ik hem vast geklikt blijven houden anders springt hij meteen weg. Ik kan vervolgens ook niet door de lijst scrollen? Ligt dit probleem bij mij of de software, of een foutje in de excel?

Thanks!

Michael
 
Beste,

top schema, staat echt super veel in!
Ik heb alleen een probleem met invullen. Als ik de dropdown aanklik moet ik hem vast geklikt blijven houden anders springt hij meteen weg. Ik kan vervolgens ook niet door de lijst scrollen? Ligt dit probleem bij mij of de software, of een foutje in de excel?

Thanks!

Michael
Ik heb je probleem nog niet eerder gehoord.
Gebruik je wel excel? zo ja welke versie, mogelijk kan het aan de versie van excel liggen of de beveiligingsinstellingen.
Via een ander programma zoals bijvoorbeeld Open Office kan je problemen hebben.
 
Ik gebruik inderdaad gewoon excel. Maar ik gebruik het wel op en apple, weet niet of hier misschien het probleem zit, dit komt wel vaker voor dat apple en microsoft niet goed met elkaar omgaan. Ik ga het eens op een andere pc proberen ;)
 
De Excel voor voeding is al een bekende hier. Maar met goede samenwerking staat nu op de eerste pagina van deze sticky (in de tweede post aanvullingen) een nieuwe totaal gereviseerde versie van de sheet met vele extra features dankzij BobTheMuscleBuilder. Het is een totaal gecombineerde sheet geworden.
Eer aan wie eer toekomt. Thanks Bob!

Veel succes en plezier van deze sheet. Bij vragen is een ieder welkom in dit Topic of bij een van ons.
Indien er nog tips zijn of op/aanmerkingen of features die jullie graag toegevoegd zien laat het dan weten. :)

De groen/blauw/bruine sheets namens Bob
De rode sheet namens Marina1975
 
In verband met vragen of dingen die wat aangepast zouden moeten worden stuur maar gerust een PM.
Ik zal mijn best doen te helpen ;).

Veel succes met het gebruik van deze fitness sheet namens marina en mezelf!

Het was tof of met je samen te werken marina1975 :)

Greetz
 
De oude is de basis van het inzicht krijgen in mijn voedingspatroon.
De orginele excel sheet gaf mij de inspiratie om hier meer werk in te steken voor wat ik nodig had. Ik stuurde deze eens door naar marina voor haar mening en ze was fan, dus zo is deze ontstaan. Hij is geüpload zoals ik hem gewoon heb staan op mijn pc met al mijn waarden erop. :p
 
Er is een revisie geweest van de spreadsheet. Er stond een fout in de calorieteller week waardoor de invulsheet niet goed werkte.
Nu werkt alles weer naar behoren.
* Gele vlakken zijn de invulvlakken.
* Invoegen van nieuwe producten kan gedaan worden in de calorielijst door een rij in te voegen en daar het product in te vullen.
Dus niet onderaan de lijst toevoegen ivm de formules.

Indien er verder opmerkingen zijn of iets niet goed werkt horen we het graag. :)
 
Wat een super handig excel-bestand.

Ik ben compleet nieuw op het forum maar ik sport nu al zo'n 5 jaar. Helaas met veel ups en downs.(half jaar wel half jaar niet etc.)
Momenteel weer erg gefocust bezig en wil nu ook eens serieus met mijn voeding bezig en stuitte toevallig op dit excelbestand.

Heel erg netjes gedaan, mijn complimenten. Dit gaat mij zoveel tijd besparen i.p.v. zelf een excelbestand te maken.
 
Wat een super handig excel-bestand.

Ik ben compleet nieuw op het forum maar ik sport nu al zo'n 5 jaar. Helaas met veel ups en downs.(half jaar wel half jaar niet etc.)
Momenteel weer erg gefocust bezig en wil nu ook eens serieus met mijn voeding bezig en stuitte toevallig op dit excelbestand.

Heel erg netjes gedaan, mijn complimenten. Dit gaat mij zoveel tijd besparen i.p.v. zelf een excelbestand te maken.
Binnekort komt er nog een nieuwere versie uit. Hij zal wat overzichterlijker zijn, met wat uitleg en onnodige dingen zullen weg zijn + wat aangenamer om naar te kijken! Marina is de post beheerder en zij zal deze binnekort er op zetten. Have fun en feedback is altijd welkom :D !
 
Marina1975, ik kan je niet genoeg bedanken voor dit excel sheet. Dit helpt ZO veel! Dank dank dank!!
 
Back
Naar boven