MuscleMeat

Gesloten Saik0's log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Het eerste wat hij dan ook zei was rustig rustig ik kom alleen om te praten

wtf stap je dan uit en ga je op een raam bonken ? uitstappen = oorlog ,dit mongool had geen buffe mofo verwacht zeker :roflol:
 
Niets ernstigs gelukkig, maar het zijn wel momentjes dat je jezelf moeilijk kunt beheersen.

Ik stapte uit en ja hoe zeg ik het.. laat ik zeggen dat ik als een hondsdolle overkwam. Het eerste wat hij dan ook zei was rustig rustig ik kom alleen om te praten. Op dat moment draaide ik mij om en ging weer in de auto zitten, besefte dat ik op dat moment even mezelf voorbij ging en dat het anders af had kunnen lopen.

Ruziemakers in het verkeer schrikken (of kalmeren) wel vaker als je "tegengas geeft", ik maak dat ook wel eens mee op de motor.
 
Ik krijg er ook vaak vragen over. Ervaring leert dat je hier het beste niet op in kan gaan. Voor je het weet ben je een half uur verder met uitleggen hoe het voedingsverhaal zit en hoe een training eruit kan zien. Om vervolgens een week later weer dezelfde kuur gerelateerde vragen te krijgen en ze nog geen fuck gedaan hebben met het voedingsadvies. Zonde van de energie en je training.
Ik ga er ook niet op in , mannen wegen rond de 80 kg bij 1.85 valt nog wel wat natty te winnen en ik wil niet de gene zijn die hun aan het spul brengt
 
wtf stap je dan uit en ga je op een raam bonken ? uitstappen = oorlog ,dit mongool had geen buffe mofo verwacht zeker :roflol:

Dat was ook mijn gedachte. Was mezelf ook al eerder kwijt moet ik bekennen. Meneer bleef bumperkleven en met groot licht knipperen..was op een afrit. Ik trok al aan het stuur om mijn auto op de vluchtstrook te zetten waardoor ik niet naar rechts keek en bijna een andere auto raakte. Hierop begon mijn vriendin ook nog eens te schreeuwen tegen me..het zat enorm hoog. Uiteindelijk blij dat het zo afliep, ik ben niet iemand die er alsnog op los gaat timmeren als ik bij de ander geen agressie zie. Had ik niet aan de gear gezeten was ik ook woedend uitgestapt maar was er meer voor nodig om de knoppen door te laten slaan. Overigens zou ik ook niet blind aan mijn stuur gaan trekken om de dingen meteen te regelen.
 
Dus je gaat weer terug naar de dark side?
Wat een gains zal je dan maken.
 
Dus je gaat weer terug naar de dark side?
Wat een gains zal je dan maken.

Kan zomaar nog een tijd gaan duren, jij weet wel waarom. Ik sta er nu beter bij als ooit (off) dus verwacht inderdaad dat ik binnen enkele maanden al mijn beste shape kan verbeteren.
Blijf jij nog off?
 
Kan zomaar nog een tijd gaan duren, jij weet wel waarom. Ik sta er nu beter bij als ooit (off) dus verwacht inderdaad dat ik binnen enkele maanden al mijn beste shape kan verbeteren.
Blijf jij nog off?

Ja ik blijf nog wel ff off.
Heeft mij ook veel geleerd.
Eindelijk gaat kracht weer mooi vooruit dus ik ben wel positief dat natty nog veel meer uit te halen valt.
Als ik weer on ga zullen de gains inmens zijn.
En ik zal veel langer cruisen en nooit meer ‘hoog doseren’.
 
Ja ik blijf nog wel ff off.
Heeft mij ook veel geleerd.
Eindelijk gaat kracht weer mooi vooruit dus ik ben wel positief dat natty nog veel meer uit te halen valt.
Als ik weer on ga zullen de gains inmens zijn.
En ik zal veel langer cruisen en nooit meer ‘hoog doseren’.

Is ook mijn plan. Eigenlijk nog nooit lang hoog gedoseerd, misschien een week of twee op 1,6 gezeten en vervolgens weer verlaagd. Rond een gram is meer als voldoende. En cruisen op 125 i.p.v. 300 :)
 
Heavyday 1

Squats
3x6x145
Uppen naar 3x6x150
1x150 joker
1x155 joker
1x160 joker
Jokers waren makkelijk

Deadlift
6x160 twee laatste reps waren met een korte rust pauze ivm grip. Volgende set gaat met straps
6x160
Uppen naar 2x6x165
1x170 joker
1x180 joker

En ja hoor, de kerstman heeft mij blij gemaakt met de original slingshot (rood), pas er maar met in (xl) hij mag nog wel over de ellebogen neem ik aan? Want ik krijg hem niet volledig over mijn bovenarmen, maar had dan ook nog een blouse aan. Overmorgen even mee gaan spelen.
 
Heavyday 1

Squats
3x6x145
Uppen naar 3x6x150
1x150 joker
1x155 joker
1x160 joker
Jokers waren makkelijk

Deadlift
6x160 twee laatste reps waren met een korte rust pauze ivm grip. Volgende set gaat met straps
6x160
Uppen naar 2x6x165
1x170 joker
1x180 joker

En ja hoor, de kerstman heeft mij blij gemaakt met de original slingshot (rood), pas er maar met in (xl) hij mag nog wel over de ellebogen neem ik aan? Want ik krijg hem niet volledig over mijn bovenarmen, maar had dan ook nog een blouse aan. Overmorgen even mee gaan spelen.

Ze zijn er ook in 2 en 3XL.
 
Heavyday 1

Squats
3x6x145
Uppen naar 3x6x150
1x150 joker
1x155 joker
1x160 joker
Jokers waren makkelijk

Deadlift
6x160 twee laatste reps waren met een korte rust pauze ivm grip. Volgende set gaat met straps
6x160
Uppen naar 2x6x165
1x170 joker
1x180 joker

En ja hoor, de kerstman heeft mij blij gemaakt met de original slingshot (rood), pas er maar met in (xl) hij mag nog wel over de ellebogen neem ik aan? Want ik krijg hem niet volledig over mijn bovenarmen, maar had dan ook nog een blouse aan. Overmorgen even mee gaan spelen.
zou je huggybear1968 moeten vragen die heeft er ervaring mee , maar volgens mij moet hoe over je ellebogen
 
Haha, Ook Jokersets toegevoegd zie ik
 
Jouw armen zijn niet echt typisch voor iemand van 83 of zelfs 99kg (die van Mark Bell zijn veel dunner), maar inderdaad.

Momenteel weeg ik rond de 84/85. Op mijn lengte oogt het denk ik wat groter, volgens mij meten ze maar 44 cm. Op zijn grootst waren ze 46. Meneer Bell overtreft mij wel hoor.
 
Benchpress
3x6x107,5
Uppen naar 6x110/6x107,5/6x107,5

Slingshotjes:
3x120
1x130
1x135
1x140
1x145

Standing ohp
2x6x65
Uppen naar 67,5

Incline dumbell flyes
10x17,5
10x20
10x22,5
10x25

Incline rope pull, focus rear delts
4 sets, Nice and slow

Rope extensions
Aantal sets

Db side raise
Aantal sets

Barbell side raise ss front raise
Aantal sets
 
Ik heb ook een slingshot. Fijn ding wel.

Ik gebruik hem nu vooral bij dips. Ik heb al jaren een schouder probleem en dips betekende altijd instant schouder aids.

De klein arm herken ik ook. Mijn armen zijn niet echt indrukwekkend, maar de slingshot is echt krap.
 
Heavyday 1

Squats
3x6x145
Uppen naar 3x6x150
1x150 joker
1x155 joker
1x160 joker
Jokers waren makkelijk

Deadlift
6x160 twee laatste reps waren met een korte rust pauze ivm grip. Volgende set gaat met straps
6x160
Uppen naar 2x6x165
1x170 joker
1x180 joker

En ja hoor, de kerstman heeft mij blij gemaakt met de original slingshot (rood), pas er maar met in (xl) hij mag nog wel over de ellebogen neem ik aan? Want ik krijg hem niet volledig over mijn bovenarmen, maar had dan ook nog een blouse aan. Overmorgen even mee gaan spelen.

Mooi kerst kadootje! je ellebogen moeten nog wel iets in het slingshot zitten. trok hem ook iets te hoog op en was het effect velen malen minder.
 
Benchpress
3x6x107,5
Uppen naar 6x110/6x107,5/6x107,5

Slingshotjes:
3x120
1x130
1x135
1x140
1x145

Standing ohp
2x6x65
Uppen naar 67,5

Incline dumbell flyes
10x17,5
10x20
10x22,5
10x25

Incline rope pull, focus rear delts
4 sets, Nice and slow

Rope extensions
Aantal sets

Db side raise
Aantal sets

Barbell side raise ss front raise
Aantal sets

Op je foto lijken ze wel 48cm...

Kracht gaat goed, die BP, OHP en flyes!
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven