XXL Nutrition

Test E test Test (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

bain

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
28 mei 2013
Berichten
2.014
Waardering
148
Lengte
1m87
Massa
103kg
Vetpercentage
15%
Beste broeders,

Ookal heb ik alles nagelezen gooi ik het gewoon zoals altijd even in de groep.

Ik zat op test E 500 pw
En ben nu geswitched naartest C 600 pw.

Ok nu lees ik dat E en C eigenlijk zowat het zelfde zijn.
Maar misschien onder mijn broeder hier toch tips of opmerkingen die handig voor mij zijn die ik niet weet.
Alles is uiteraard welkom positief als negatief.

En het is geen kuur. Cruisen.
 
E en C zijn niet hetzelfde ze verschillen 1 verbinding (d8 1 dag halfwaarde tijd verschil), plus een cruise van 600mg? Explane?!
 
E en C zijn niet hetzelfde ze verschillen 1 verbinding (d8 1 dag halfwaarde tijd verschil), plus een cruise van 600mg? Explane?!

Nou nou nou, die verschillen schijt je nou niet echt bepaald dik van.

Erg weinig verschil tussen die twee. Die cruise op 600mg mag hij wel even nader verklaren.
 
Volgens mij zit die year round op 600mg...
 
Hap hap hap

Ook dit forum bewijst weer zijn betweterigheid.
Het is ook ongelooflijk knap om antwoorden te geven op een vraag die ik niet stel.

Net zoals mensen díe een kuurvoorstel hebben en dan alleen maar gezeik over voeding over hun heen krijgen.
Of jongeren die inderdaad te jong zijn om te kuren krijgen allemaal shit over hun heen ipv goed informatie om schade te beperken.

Ik had expres erbij gezet dat het om een cruise ging.
Was benieuwd of er opmerkingen over kwamen en zo voorspelbaar.....JA.

De vraag was: Verschil tussen testE en testC

En al prik ik 600 pd of pw of 50000 pw is dat mijn zaak. En als daar vragen over zijn stel ze gewoon. Heb ik ook geen problemen mee (misschien is het wel medisch)

Maar blijf te eerste gewoon on topic.... de vraag is.....

En voor de rest fijne dagen iedereen.
 
Het verschil is dat de halfwaarde tijd van cypionaat 1 dag langer is. Voor de rest is er geen verschil.
 
Hap hap hap

Ook dit forum bewijst weer zijn betweterigheid.
Het is ook ongelooflijk knap om antwoorden te geven op een vraag die ik niet stel.

Net zoals mensen díe een kuurvoorstel hebben en dan alleen maar gezeik over voeding over hun heen krijgen.
Of jongeren die inderdaad te jong zijn om te kuren krijgen allemaal shit over hun heen ipv goed informatie om schade te beperken.

Ik had expres erbij gezet dat het om een cruise ging.
Was benieuwd of er opmerkingen over kwamen en zo voorspelbaar.....JA.

De vraag was: Verschil tussen testE en testC

En al prik ik 600 pd of pw of 50000 pw is dat mijn zaak. En als daar vragen over zijn stel ze gewoon. Heb ik ook geen problemen mee (misschien is het wel medisch)

Maar blijf te eerste gewoon on topic.... de vraag is.....

En voor de rest fijne dagen iedereen.

Dat antwoord is ook al gegeven. Maar voor de duidelijkheid: dat verschil is nihil!
 
Kijk bedankt broeders voor de laatste reacties.

En ja. Ik cruise lang. Mijn arts weet ervan er bloed word regelmatig geprikt om alles in de gaten te houden..

Ik heb wel hogere doseringen voorbij zien komen hier dus zo bijzonder is het niet geloof ik.

En ja ik geef toe misschien niet het beste maar gezien mijn leeftijd en geen kinderwens meer hebt en alles goed gaat voel ik mij er goed bij.

Ik vond de opmerkingen hetzelfde als bv coke gebruikers op een drugs forum.
1 pakje per dag of 1 keer per week.
Ieder zijn ding laat hun in hun waarde.

Ik persoonlijk zal nooit meer trenbolone gebruiken dat veranderd mij echt in een beest.
Ik ben in deze cruise gewoon mezelf niet agresief etc.

Bedankt voor de antwoorden.

Fijne dagen
 
600mg is gewoon een achterlijke dosering om op te cruisen. Is verder niet lullig bedoelt maar het mag wel gezegd worden. Misschien zet het je aan het denken.
 
600mg is gewoon een achterlijke dosering om op te cruisen. Is verder niet lullig bedoelt maar het mag wel gezegd worden. Misschien zet het je aan het denken.



Volgens Endocrinoloog en huisarts op dit moment prima.
Toestemming om juist doir te zetten naar 1000
Dat doe ik niet.

Thnx voor antwoord
 
Trouwens pleister met jou heb ik al meerdere aangename discussies gehad.

Wat zou jij buiten hun om aan raden? 200 pw?
 
Volgens Endocrinoloog en huisarts op dit moment prima.
Toestemming om juist doir te zetten naar 1000
Dat doe ik niet.

Thnx voor antwoord
Ken me niet voorstellen dat jouw endocrinoloog zegt dat je naar 1000mg per week kan gaan.

Test cyp 200mg en 500iu hcg is voldoende tijdens je cruise. Ik dacht ook een tijdje dat ik minimaal 500mg test moest zetten om mijn spiermassa vast te houden maar dat is echt niet nodig. Je libido zal hooguit wat minder zijn, maarja wat verwacht je van 600mg tegenover 200mg.
 
De vraag was: Verschil tussen testE en testC

Maar blijf te eerste gewoon on topic.... de vraag is.....

En voor de rest fijne dagen iedereen.

Volgens mij heb ik toch echt een duidelijk antwoord gegeven, en cruisen op 600 of 1000mg is zonde van t geld en de gezondheid, imo moet er altijd een juiste balans zijn tussen gezondheid en gebruik.
 
Volgens mij heb ik toch echt een duidelijk antwoord gegeven, en cruisen op 600 of 1000mg is zonde van t geld en de gezondheid, imo moet er altijd een juiste balans zijn tussen gezondheid en gebruik.

Je hebt gelijk.. ben gezakt naar 500.

En ik rook niet aangezien op de SEH ze dat blijkbaar schadelijker vinden dan test....

Maar ok, antwoord. Hoeft niemand met mij eens te zijn maar ik voel me goed bij 500.
250 of minder gewoon niet. (Leeftijd?)
Wederom bloedwaarden etc worden in de gaten gehouden.
 
Hoe big ben je? Niet om te haten ofzo, gewoon benieuwd :P
 
Cruise op 600 ? weinig zeg !
 
Als je zo lang cruised, is undecanoate missschien een optie?
 
Ken me niet voorstellen dat jouw endocrinoloog zegt dat je naar 1000mg per week kan gaan.

Test cyp 200mg en 500iu hcg is voldoende tijdens je cruise. Ik dacht ook een tijdje dat ik minimaal 500mg test moest zetten om mijn spiermassa vast te houden maar dat is echt niet nodig. Je libido zal hooguit wat minder zijn, maarja wat verwacht je van 600mg tegenover 200mg.

Gezien ik ook al geruime tijd blast en cruise .
Meerdere dingen geprobeerd tijdens de cruise , zo ook 500 Mg test e , ook 200 .
Cruise nu op 200 test en 100 masteron .
De 500 Mg gaf geen meerwaarde .
 
Back
Naar boven