AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (44 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Jij bent het probleem. ;) Je hebt trouwens allang 300k op je bankrekening. :P
    Maar dat wil niet zeggen dat ik geen karma-billionaire ambities heb.. Daarbij lijkt mijn karma minder hard te verdubbelen als dat me dat met ander soortig vermogen lukt. DES TE HOGER DE TRILL
     
    DAARBIJ IS KARMA BELASTINGVRIJ
     
    Gelukkig weer aan het werk beetje regelmaat:p.
     
    ik schets ff het plaatje : vanochtend 4.30 ging de wekker , onbijt douche werk kleren aan en de werkplaats in . 8.00 kijk op mijn gsm en godver in mezelf waar blijven die homo's nou .
    8.03 vrouw komt de werkplaats in lopen en vraagt me of ik aan het dementeren ben .Kijk in de planner 7 januari weer eerste werkdag :P Lol
     
    ik schets ff het plaatje : vanochtend 4.30 ging de wekker , onbijt douche werk kleren aan en de werkplaats in . 8.00 kijk op mijn gsm en godver in mezelf waar blijven die homo's nou .
    8.03 vrouw komt de werkplaats in lopen en vraagt me of ik aan het dementeren ben .Kijk in de planner 7 januari weer eerste werkdag :P Lol

    Naar het schijnt hebben anabolen een negatief effect op de hersenfuncties :trollfacex:
     

    giphy.gif
     
    Vandaag maakte de volgende dingen mijn dag goed:

    - Aangezien ik nog vakantie heb, ben ik om even te chillen voor het eerst sinds lange tijd (en de operatie) weer naar de sauna geweest. Daar is een einde gemaakt aan mij 'saunatrauma'. Deze keer geen homo gezien en geen mannen die in het bubbelbad met me wilden flirten. :D Er waren trouwens opvallend veel jongeren; vaak zit het voor meer dan de helft vol met bejaarden. Ook knappe dames gezien en niet alleen maar van die uitgezakte types. :grinny:
    - Verder had ik vrijwel helemaal geen last meer van mijn kaak; ook niet bij het koude dompelbad. :)
    - Tussen de middag een lekkere kop goulashsoep op met stukken vlees en een gestoomd warm broodje met Indonesische kip. Ik kon eigenlijk voor het eerst vlees en groenten goed kauwen. Ik had het nog wel klein gesneden, maar het gaat steeds beter. Ook zonder problemen weer met 'groot bestek' gegeten. :cheer:
    Geen foto's van de lekkere maaltijd, want mobiele telefoons zijn in heel de sauna (gelukkig) verboden. Best lekker, zo'n dagje zonder telefoon.

    Ik merk de laatste tijd dat ik door het lage VP het sneller koud heb, ondanks dat ik normaal het type ben dat het nooit koud heeft en de winter nog in een t-shirt loopt. De sauna was daarom heerlijk en ik ging aardig stuk tijdens de löyly (= opgieting). :zweet:
     
    Eerste week wachtdienst van het jaar zit er alweer op zonder opgebeld te worden :cheer:
     
    • Like
    Waarderingen: BB_
    Back
    Naar boven