MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Bezoekers in dit topic

Vertelllll, ik wil het ook weten!

Ik vraag me namelijk al jaren af waar al dat geld van hem blijft!
Dat zit allemaal hierin:
9293944341_2dbf828c84_b.jpg

Eindelijk na jaren van blessures en gezeur is het me gelukt.

200 kg deadlift!! Woohoo!
Op naar de 300!
Netjes man! En blessurevrij blijven he. :thumbs: Fijn weekend. :cheer:
 
Vandaag een examen wiskunde van 4,5 uur achter de rug. Man man, wat een examen...maar het is goed gegaan. Nochtans heb ik veel te weinig gestudeerd. De rest van m'n kliekje heeft een paar dagen gestudeerd voor dit vak. Ik 6 uur.
Ook muziek en drama gisteren was goed. Behalve de ukelele. Door mijn nekhernia, 4 jaar geleden permanente schade aan de zenuwen waardoor de fijne motoriek van de pink en ringvinger van de linkerhand niet goed werkt. En die heb je nodig voor sommige akkoorden he;
Nog drie examens te gaan.
 
Vandaag een examen wiskunde van 4,5 uur achter de rug. Man man, wat een examen...maar het is goed gegaan. Nochtans heb ik veel te weinig gestudeerd. De rest van m'n kliekje heeft een paar dagen gestudeerd voor dit vak. Ik 6 uur.
Ook muziek en drama gisteren was goed. Behalve de ukelele. Door mijn nekhernia, 4 jaar geleden permanente schade aan de zenuwen waardoor de fijne motoriek van de pink en ringvinger van de linkerhand niet goed werkt. En die heb je nodig voor sommige akkoorden he;
Nog drie examens te gaan.
Aftellen dus?
Wat verwacht je?
Succes :)
 
Ik voel aankomen dat ik dit weekend de 10 miljoen karmagrens ga passeren. Ik had het niet verwacht, maar ben stiekem toch ook een echte karmaslet geworden. :P Ik wil alle karmabitches in ieder geval bedanken die mij tot op heden al tot deze grote hoogte hebben doen stijgen. :banana::thumbup:
Zo, dan is het nu eens tijd om te ontladen. :fapn:
 
Wat wordt het vandaag, links of rechts en aimboobs of 69 pov filmpjes?

Ik moet het daar meestal ook van hebben de afgelopen maanden
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Besef wel dat door het karmasletjes gedrag de karma afgeschaft geweest is in het verleden...

Just saying.
 
Ik voel aankomen dat ik dit weekend de 10 miljoen karmagrens ga passeren. Ik had het niet verwacht, maar ben stiekem toch ook een echte karmaslet geworden. :P Ik wil alle karmabitches in ieder geval bedanken die mij tot op heden al tot deze grote hoogte hebben doen stijgen. :banana::thumbup:
Zo, dan is het nu eens tijd om te ontladen. :fapn:

Karma inleveren bij een hoerentent.
 
Sanca Saxon tot wanneer gaat karma puntensysteem eigenlijk door? Het bestaat nu nog geen jaar maar op deze manier krijg je straks zo'n achterlijk hoge getallen.
 
Ben ik blij dat ik g4p moet googelen.
 
  • Like
Waarderingen: mat
Back
Naar boven