Fitness Seller

Sticky Melanotan Topic

Bezoekers in dit topic

Van de laatste twee merken (gekocht via internet) die ik heb gezet werd ik elke keer twee dagen ziek. Geen eetlust, alles wat je daarvoor hebt gegeten kots je eruit en heel erg misselijk.

Merk daarvoor gekocht van iemand uit m’n gym en nooit ergens last van gehad, behalve keiharde boners.

Ben bang dat het een bleke winter wordt.
 
Grappig wel dat je het pas ziet wanneer je naast anderen staat.

Ik was echt net een oempa loempa.. ik was nog veel meer oranje..

Ik neem 0,1 of 0,2 van zo'n spuitje geloof ik.. ik liet pun altijd zetten dus weet niet, maar volgens mij was het heel weinig :P Ik was daarna echt uren beroerd. Op een gegeven moment in m'n glutevet gezet ipv in m'n buik, maar dat maakte geen verschil.
Vonk ? Ik meng het met 5ml water zodat 0,1 op een slin spuitje 200mcg is. Kan zijn dat je dosis veelte hoog was.

Van de laatste twee merken (gekocht via internet) die ik heb gezet werd ik elke keer twee dagen ziek. Geen eetlust, alles wat je daarvoor hebt gegeten kots je eruit en heel erg misselijk.

Merk daarvoor gekocht van iemand uit m’n gym en nooit ergens last van gehad, behalve keiharde boners.

Ben bang dat het een bleke winter wordt.
Wat was je dosis dan? Goeie melanotan is echt niet zo moeilijk om te vinden hoor.
 
Wat was je dosis dan? Goeie melanotan is echt niet zo moeilijk om te vinden hoor.

Ik mengde het met 1ml water en heb gevarieerd van 0,2 t/m 0,6 op een slin spuitje.
 
Vonk ? Ik meng het met 5ml water zodat 0,1 op een slin spuitje 200mcg is. Kan zijn dat je dosis veelte hoog was.


Wat was je dosis dan? Goeie melanotan is echt niet zo moeilijk om te vinden hoor.
Als ik het meng met 1ml is ieder streepje toch 200mcg? Of ben ik nu in de war
 
Waarom allemaal zo achterlijk veel water gebruiken:o
Ik doe alle peptiden mixen met 1ml, meer dan genoeg
 
Vonk ? Ik meng het met 5ml water zodat 0,1 op een slin spuitje 200mcg is. Kan zijn dat je dosis veelte hoog was.


Wat was je dosis dan? Goeie melanotan is echt niet zo moeilijk om te vinden hoor.


Hoe reken jij dan?

1 Vial = 10mg
1 ML = 100 eenheden op slin
1 eenheid is dus 100mcg

HillR kreeg dus 2-3 eenheden per keer, zelf neem ik meestal 4-6 eenheden per keer na het opbouwen.
 
Ik mengde het met 1ml water en heb gevarieerd van 0,2 t/m 0,6 op een slin spuitje.
0.2 tot 0.6ml? Belachelijk hoog dan
Als ik het meng met 1ml is ieder streepje toch 200mcg? Of ben ik nu in de war

Hoe reken jij dan?

1 Vial = 10mg
1 ML = 100 eenheden op slin
1 eenheid is dus 100mcg

HillR kreeg dus 2-3 eenheden per keer, zelf neem ik meestal 4-6 eenheden per keer na het opbouwen.
10mg vial
1 ml is dus 10mg
0.1ml is 1mg

Minder dan 0.1 (10 unit op een slin pin) kan je bijna niet aflezen met slin pin. 1mg per keer is echt een belachelijk hoge dosis.

Ik doe 5ml, dan komt 10 unit neer op 200mcg
5 ml = 10mg
0,5ml = 1mg
0,1ml = 200mcg
 
0.2 tot 0.6ml? Belachelijk hoog dan



10mg vial
1 ml is dus 10mg
0.1ml is 1mg

Minder dan 0.1 (10 unit op een slin pin) kan je bijna niet aflezen met slin pin. 1mg per keer is echt een belachelijk hoge dosis.

Ik doe 5ml, dan komt 10 unit neer op 200mcg
5 ml = 10mg
0,5ml = 1mg
0,1ml = 200mcg

Het is geen rocketscience en jij maakt het wel onnodig moeilijk. Zet gewoon 2-3 eenheden en pak een bril erbij :p
 
Het is geen rocketscience en jij maakt het wel onnodig moeilijk. Zet gewoon 2-3 eenheden en pak een bril erbij :p
Foutmarge is veelte groot, ook omdat er een deel achter blijft in de syringe. En of je nou 0.2ml of 0.02ml zet, verschil voel je niet.
 
0.2 tot 0.6ml? Belachelijk hoog dan



10mg vial
1 ml is dus 10mg
0.1ml is 1mg

Minder dan 0.1 (10 unit op een slin pin) kan je bijna niet aflezen met slin pin. 1mg per keer is echt een belachelijk hoge dosis.

Ik doe 5ml, dan komt 10 unit neer op 200mcg
5 ml = 10mg
0,5ml = 1mg
0,1ml = 200mcg
Ik gebruik 100iu slin spuiten daarop is 0.1 toch makkelijk af te lezen? 10iu is dan 1mg
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Wat voor dosis neem je dan? Ik had de eerste keer wat last van misselijkheid voor zo'n tien minuutjes. Ik begin op 100mcg en bouw op tot iets hoger. Vanaf daar 200/300mcg per week. Veel hoger hoeft het ook niet.

Haha ik heb ook een foto waar ik echt oranje lijk, viel irl wel mee maar naast een blank iemand was het verschil wel extreem :roflol:

dikke neus maat
 
Foutmarge is veelte groot, ook omdat er een deel achter blijft in de syringe. En of je nou 0.2ml of 0.02ml zet, verschil voel je niet.

Je bent niet goed hoor, je ziet toch wel het verschil tussen 2 eenheden en 20 eenheden :roflol:

Koop gewoon 100iu slin spuiten en niet van die 40iu dingen :o
 
Grappig wel dat je het pas ziet wanneer je naast anderen staat.

Ik was echt net een oempa loempa.. ik was nog veel meer oranje..

Ik neem 0,1 of 0,2 van zo'n spuitje geloof ik.. ik liet in mijn punani altijd zetten dus weet niet, maar volgens mij was het heel weinig :P Ik was daarna echt uren beroerd. Op een gegeven moment in m'n glutevet gezet ipv in m'n buik, maar dat maakte geen verschil.

fixed Vonk
 
Ik gebruik 100iu slin spuiten daarop is 0.1 toch makkelijk af te lezen? 10iu is dan 1mg

Zo doet iedereen het lijkt me. Blijkbaar niet dus :D
In begin probeer ik iets onder de 0,1 te zitten om op te bouwen zodat je niet erg misselijk word in het begin
 
Grappig wel dat je het pas ziet wanneer je naast anderen staat.

Ik was echt net een oempa loempa.. ik was nog veel meer oranje..

Ik neem 0,1 of 0,2 van zo'n spuitje geloof ik.. ik liet pun altijd zetten dus weet niet, maar volgens mij was het heel weinig :P Ik was daarna echt uren beroerd. Op een gegeven moment in m'n glutevet gezet ipv in m'n buik, maar dat maakte geen verschil.

In mijn been merk ik iets minder misselijkheid.

Wel bijzonder dat oranje worden, dan zou je van de zon ook deze oranje tint moeten hebben.
mt2 zou in principe niet anders bruinen dan van een zon of zonnebank, enkel veel effectiever en sneller. Ik zie het als aas om bruin te worden, net zoals je erbij moet zonnen anders schiet het niet op. De titel van dit topic "bruin zonder zon" gaat hierin niet echt op.
 
Ik gebruik 100iu slin spuiten daarop is 0.1 toch makkelijk af te lezen? 10iu is dan 1mg

Je bent niet goed hoor, je ziet toch wel het verschil tussen 2 eenheden en 20 eenheden :roflol:

Koop gewoon 100iu slin spuiten en niet van die 40iu dingen :o
Ik heb gewoon 100iu slin pins maar zoals ik zei werk ik liever wat nauwkeuriger. Ook omdat er altijd wat achter blijft in de spuit. En of je nou 1 of 5 ml gebruikt maakt geen verschil in de kosten of gebruik.
dikke neus maat
Thanks
 
Is het toegestaan te vraag voor een goed/betrouwbaar online verkoper van MT 2??
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven