XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (46 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Nou moet ik zeggen dat om over dat soort dingen te oordelen, net als over karakter, je iemand IRL moet kennen. Op dit forum denken mensen vaak te weten wat voor type persoon iemand is, zonder diegene ooit IRL te hebben ontmoet. Ik zeg: tijd voor een DBB-forum meet. :D :woot:
    Iedereen die ik 'ken' via een online omgeving en die ik ooit ontmoet heb was exact zoals hij zich voordeed. Het argument van ik ben een heel ander persoon in het echt is zo een onzin. In het echt ben je ook gewoon een dikke autist.
     
    Op dit forum denken mensen vaak te weten wat voor type persoon iemand is, zonder diegene ooit IRL te hebben ontmoet. Ik zeg: tijd voor een DBB-forum meet. :D :woot:

    Een momentje om de awkward medemens te ontmoeten laten HillR en ik niet snel schieten, tenzij veel te ver, of hernia of whatever. Dus BB_ maak jij een nieuwe DBB meet aan? :D
     
    Iedereen die ik 'ken' via een online omgeving en die ik ooit ontmoet heb was exact zoals hij zich voordeed. Het argument van ik ben een heel ander persoon in het echt is zo een onzin. In het echt ben je ook gewoon een dikke autist.

    Volgens mij is BB_ veel, maar dik is hij zeker niet mafkees.
     
    Ik was bij de laatste meet.
     
    Ik was toen herstellende geloof ik, als ik kom moet ik natuurlijk wel een beetje buff zijn en zo:flexbiceps:
     
    Ik was toen herstellende geloof ik, als ik kom moet ik natuurlijk wel een beetje buff zijn en zo:flexbiceps:

    Meet of niet... Dat is sowieso wel een beetje tijd onderhand.
     
    Ik was toen herstellende geloof ik, als ik kom moet ik natuurlijk wel een beetje buff zijn en zo:flexbiceps:

    HillR heeft de bolide mee naar Friesland, dus ik ben aan huis gebonden dat weekend :( Had ook graag gekomen, maar wel op mijn eigen houtje zodat ik kan gaan wanneer ik jullie zat ben, of jullie mij :D
    Top aangeboden, maar ik ben niet graag afhankelijk van wie dan ook. Dus streep mij maar gewoon door :)
     
    Moet nu weer opletten in de cursus, laat vanavond wel wat weten. Oktober is trouwens nog niet eens heel lang geleden FatBasterd .
     

    Zie; herstellende :D
     
    Een momentje om de awkward medemens te ontmoeten laten HillR en ik niet snel schieten, tenzij veel te ver, of hernia of whatever. Dus BB_ maak jij een nieuwe DBB meet aan? :D
    Voor. Als het gewoon eens dichterbij is.
     
    Niks is dichtbij voor jou :roflol:
     
    En nu nog aan het studeren?
     
    Dat is waar, ik ben ook vrij lang aan het studeren geweest naast een baan, maar dat was niet omdat ik zo graag nog een studie wilde volgen. :D
     
    Ik heb mijn MSc-degree ook behaald naast een full-time baan. Ondanks dat ik leuk en interessant vond, is mijn sociale leven daardoor wel geheel verdwenen. Nu ben ik een autistische BB'er zonder vrienden. :roflol: Oh, en dan lukt het mij nog niet een fatsoenlijke BB-fysiek te krijgen. :P
     
    Ik heb mijn MSc-degree ook behaald naast een full-time baan. Ondanks dat ik leuk en interessant vond, is mijn sociale leven daardoor wel geheel verdwenen. Nu ben ik een autistische BB'er zonder vrienden. :roflol: Oh, en dan lukt het mij nog niet een fatsoenlijke BB-fysiek te krijgen. :P

    Achja, je hebt in ieder geval zelfkennis, dat telt ook :)
     
    Back
    Naar boven