Fitness Seller

Peiling Tijd voor een volgende DBB-meet? (1 bezoeker)

Waar wil je 9 maart nabij Fox Gym eten (niet mee-eten = niet stemmen)?


  • Totaal stemmers
    7
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

BB_

💪
Elite Member
Challenge x2
Foto Contest
Lid geworden
25 sep 2016
Berichten
26.180
Waardering
44.835
Lengte
1m89
Massa
117kg
Vetpercentage
12%
Beste mede-DBB'ers,

Altijd al willen weten of Vonk echt zo groot is, wovano echt buff is geworden, HillR echt zo'n prinses is en Skatermarvin echt een losgeslagen levensstijl :eating: kan combineren met dedicated bodybuilding? De enige manier om daar achter te komen is door de gezichten achter de forumleden eens IRL te ontmoeten tijdens een DBB-meet. :woot:

Enkele maanden geleden hebben we een fantastische meet gehad bij Fox Gym in R'dam en aansluitend en hapje gegeten (dank wovano). Helaas kon niet iedereen daarbij aanwezig zijn; daarnaast is het altijd leuk en gezellig om samen te trainen en socializen. :woot:Na het trainen moet er natuurlijk ook ontspannen en gegeten worden, dus aansluitend ergens eten en een beetje ouwehoren (zonder de "grammarnazi" uit te hangen Myself) voor degenen die dat leuk lijkt is het plan. Nogmaals :woot:.

Ik hoop dat ik jullie snel kan ontmoeten, dan zullen jullie er eens achter komen dat ik geen dikke autist ben (... maar een skinny autist;)).
:D:D

Feedback, aanvullingen en verbeteringen zijn welkom! Ik kan deze post eventueel aanpassen.
Update 10-02-2019:
De stemmen zijn geteld en we zijn er uit!

9 maart 2019 Fox Gym Rotterdam
Aan eenieder: laat nog even weten of je mee-eet! Dit is nog niet van iedereen duidelijk. Daarnaast hebben sommige mensen aangegeven misschien aanwezig te zijn.
V.w.b. mee-eten hoor ik graag uiterlijk 17 februari of je wel/niet mee-eet, zodat we iets kunnen reserveren!

Voorstel:
15:00 uur verzamelen
15:15 - 17:15 uur trainen
17:15 - 17:30 uur omkleden (geen douchegelegenheid)
17:30 - 18:00 uur foto maken en aansluitend verplaatsen naar eetgelegenheid
18:00 - ### uur eten

We gaan eten bij Cathay. (Shiki Sushi zat waarschijnlijk al vol zit en hier zijn we vorige keer al geweest). Bovendien hebben ze hier heel diverse gerechten en keukens en het is AYCE (dat is toch wat de BB'er hier wilt :P). Zo heeft ieder keus en is het geen issue als de één niet van sushi houdt en de ander niet van frituur. Daarnaast leent een AYCE-concept zich prima om gezellig te tafelen met z'n allen. Ik zie dat ze van salades, sushi, grill, vlees en vis, spareribs, stoofpotjes, nasi, bami, Chinees/Indisch, pizza, pasta, Hollandse pot, van bitterbal en frikadel tot gehaktbal hebben.

Deelnemers:
Bevestigd:
- HillR trainen
- Vonk trainen
- Aquaexplo trainen + eten
- wovano trainen
- ScumbagAnnie trainen
- The Admiral trainen + eten
- Furryx94 trainen + eten
- ProudPizza trainen + eten optioneel
- Jwdoetookmee trainen
- lloydatoni trainen (PL)
- Fallingout trainen + eten
- neet61 trainen + eten
- Coolbuilder trainen
- Skatermarvin trainen
- FoxGym
- BB_ trainen + eten

Te bevestigen:
- Nomen Nescio trainen + eten beide onzeker i.v.m. werk
- Vieze jij misschien --> laat even weten of je komt

Afgemeld:
- hoxyz
- Zeenius
- Nootmuskaatje
- mouss
- Vissertje1980
- DeepblueTonijn
- jj7619
- Valandinz
- vntl

Groeten,
Bert
 
Laatst bewerkt:
In onder voorbehoud. Ik heb 3 maart mijn wedstrijd en mocht dat goed gaan 5 weken later de OR. Dan zal ik waarschijnlijk niet mee kunnen eten en alleen trainen met zo’n lange reistijd vind ik zonde.
Verder ben ik laatst in Golds gym geweest en ik denk dat deze gym het meest geschikt is voor iedereen, ook ivm de ligging. Centraler dan Fox Gym. Alleen vermoed ik dat we daar niet gratis kunnen trainen.
 
Ik vind dat we In zijn Vonk :heart: Ik wil ook wel eens weten of die HillR nou echt zo'n prinses is!

laatste 3 weekenden van maart kunnen wij alleen niet, eerste twee weekenden zie ik vooralsnog geen plannen..
 
Denk dat wij wel in zijn :cool:
Dat denk ik wel ja. :P;)
In onder voorbehoud. Ik heb 3 maart mijn wedstrijd en mocht dat goed gaan 5 weken later de OR. Dan zal ik waarschijnlijk niet mee kunnen eten en alleen trainen met zo’n lange reistijd vind ik zonde.
Verder ben ik laatst in Golds gym geweest en ik denk dat deze gym het meest geschikt is voor iedereen, ook ivm de ligging. Centraler dan Fox Gym. Alleen vermoed ik dat we daar niet gratis kunnen trainen.
Ah, begrijpelijk. Sowieso succes natuurlijk met de wedstrijd. Als je er niet bij kan zijn, is dus een goed teken in dit geval. :D
Bij voldoende animo zal ik een aantal locaties om te trainen peilen. Suggesties zijn welkom.

PS. Heb je nog even vermeld in de openingspost, was dat vergeten. Dank voor de goede organistatie vorige keer. :thumbs:
 
Heb veel sociale verplichtingen, dus even kijken of ik op één van de data kan.
 
Wellicht in, data kan ik de meeste wel, zondag lijkt mij niet echt een goeie dag tho. Voorkeur gaat uit naar Ironhouse. Heb zelfs vernomen dat er spiegels geplaatst gaan worden :)
 
Sowieso in, ik kan alle data.
hoxyz jij wilde toch nog een keer samen trainen :eyebrow:
 
Gaf het alvast aan om te verklaren waarom die (naar verwachting) minder populair gaat zijn
Inderdaad genoeg opties om uit te kiezen atm :)

I know, mijn post voegt net zoveel toe als die van lloydatoni dus was ook meer richting hem :emo:
 
Buiten Vonk komt er toch niemand op je verjaardag, dus moet je juist voor die datum kiezen.

Ik stel voor ergens in Haarlem.

Oh, ik kan trouwens niet.
 
Buiten Vonk komt er toch niemand op je verjaardag, dus moet je juist voor die datum kiezen.

Ik stel voor ergens in Haarlem.

Oh, ik kan trouwens niet.

Voor cadeaus zijn we best bereid om even "te doen alsof" :)
 
Leuk! Kan alleen pas na 29 mei weer. :(
 
Leuk initiatief. Heb de data dat ik niet oproepbaar ben voor werk doorgegeven.

Begin maart is het wel Marvin 2.0:piggy: dan ben ik net terug van vakantie:roflol:
 
Ook biggetjes zijn welkom :heart:
 
I know, mijn post voegt net zoveel toe als die van lloydatoni dus was ook meer richting hem :emo:
Gezien de hoeveelheid powerlifters op dit forum kan er niet vaak genoeg worden benadrukt dat er een NK powerliften is in dat weekend zodat daar rekening mee gehouden kan worden met de planning voor de meet.
 
Back
Naar boven