XXL Nutrition

Ronnie Coleman (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Prayers for Ronnie as he heads into surgery after a bad fall!
Repost from Ronnie Coleman Hey guys this is not a repost, I’m in the hospital again getting ready for another surgery. About 2 months ago I had a hard fall at home which herniated a disc in my neck. So today I’m doing a level 3-4 fusion of my cervical spine. Dr says this disc is pressing really hard against my spinal cord so surgery is definitely required. Oh by the way I did get a second opinion within days apart from 2 different spine surgeons and they both told me the same thing. I needed surgery in the next few days. So here we go again, say a prayer for yo boy.

2rp7gqb.jpg
 
UPDATE from Ronnie Coleman
Another surgery in the books, hopefully the last one but I said that 4 surgeries ago. I’m just glad to be pain free because I was in tons of pain before surgery. Thank you guys for all your prayers, you guys are the greatest fans ever. No way I survive all this without y’all’s prayer and support. Now I know for sure why God put me on this Earth. I have doubted myself over the years but no more of that. With the inspiration and support I get from you guys, there’s no quit in me ever. Even my toughest times have been great because when you have the love and support I get from you guys, nothing never gets you down. I have the best wife in the world, the best kids, brother, sisters niece, nephew, auntie, cousins, business partner, staff at RCSS, the list goes on and on. I guess you can say I have the best life a guy can ever ask. By the way thanks Big J @bigj_extremefitness. Your always right here by my side. Well I am going home today so this will be the shortest stay ever. Don’t even think I made a whole day as the surgery started about 5 pm yesterday.

50514914_10156987284149621_6933229555469-1.jpg
 
"The light of my day these days is hanging with my baby girls at McDonald’s while healing at the same time. One week after 4 level neck fusion surgery I’ve never felt as good as I do now. God is good all the time. Although I’m hoping this is my last surgery I’m very optimistic it will not be the last one but I can hope and dream. My Dr did tell me I need spine correctory surgery, I’m just enjoying being almost pain free."

25jw4sl.jpg
 
Dennis Wolf - Best wishes to Ronnie Coleman

 
Heeft hij altijd gedaan, na elke operatie. Die man leeft voor de sport en is ergens gewoon ontzettend koppig. Alle artsen hebben het hem altijd afgeraden, maar als je met zoveel pijn in je donder nog steeds naar de gym blijft gaan dan betekent het echt meer voor je dan wij ons kunnen voorstellen.
 
Heeft hij altijd gedaan, na elke operatie. Die man leeft voor de sport en is ergens gewoon ontzettend koppig. Alle artsen hebben het hem altijd afgeraden, maar als je met zoveel pijn in je donder nog steeds naar de gym blijft gaan dan betekent het echt meer voor je dan wij ons kunnen voorstellen.

Dan moet hij niet zeggen dat de docs het verkloot hebben. En gewoon toegeven dat het zn eigen schuld is.
 
Dat stukje heb ik niet gezien geloof ik. Ach hij weet diep van binnen heus wel dat hij het allemaal aan zichzelf te danken heeft. Met uitspraken als dat hij spijt heeft dat hij niet meer reps heeft gemaakt op zijn max squats begrijp je natuurlijk wel dat het niet helemaal lekker zit in dat koppie wat dat betreft. Overigens zit hij ook al jaren aan zware morfineachtige pijnstillers, dus zijn brein gaat ook alleen maar achteruit, helemaal op de doseringen die hij wegtikt op een dag :p
 
Laten we eerlijk zijn, Ronnie was nooit de verstandigste. Passie of niet, op een gegeven moment is het lichaam op. In zijn geval was het eigenlijk meer dan op. :emo:
 
het is zijn passie en zal het altijd blijven ,hij leeft ervoor, het zal juist zijn overleving worden door te blijven trainen, en dat het hem betert of het wordt zijn dood ,zegt zijn dokter ook in het eerste filmpje. Kan me voorstellen als de dokter je zegt dat je nooit meer kan gaan lopen,dat je er allles aan doet om dat wel terug te kunnen,en dat is wat Ronnie doet,niks dan respect voor hem
 
Laatst bewerkt:
Laten we eerlijk zijn, Ronnie was nooit de verstandigste. Passie of niet, op een gegeven moment is het lichaam op. In zijn geval was het eigenlijk meer dan op. :emo:
Ronnie klinkt grappig maar is volgens mij best verstandig. Wij kunnen ons niet inbeelden hoe gepassioneerd Ronnie is, die man heeft zijn lichaam opgegeven voor zijn passie.

En draai het of keer het, hij gaat toch de geschiedenis in als de beste bodybuilder ooit. (Dit laatste is een persoonlijke mening)
Dat was ook zijn doel in het leven, ik kan alleen maar heel veel respect hebben voor hem :D
 
Ronnie is sowieso een legende. Acht Mr. Olympia overwinningen op een rij zegt genoeg.

Ik vind alleen dat hij het anders had moeten aanpakken ongeacht zijn passie voor de sport. In 2006 had hij al een spierblessure dat hem de titel koste. Wellicht had hij toen afscheid moeten nemen van de sport. Om vervolgens enkel nog recreatief te trainen op een veel lager niveau. Niemand wil toch een afgetakelde legende zien?

Nu is gewoon een beetje zielig dat hij het zelfs in 2017 nog had over wedstrijden.


Dat hij het doktersadvies niet opvolgde was gewoon dom natuurlijk.
 
Ronnie is sowieso een legende. Acht Mr. Olympia overwinningen op een rij zegt genoeg.

Ik vind alleen dat hij het anders had moeten aanpakken ongeacht zijn passie voor de sport. In 2006 had hij al een spierblessure dat hem de titel koste. Wellicht had hij toen afscheid moeten nemen van de sport. Om vervolgens enkel nog recreatief te trainen op een veel lager niveau. Niemand wil toch een afgetakelde legende zien?

Nu is gewoon een beetje zielig dat hij het zelfs in 2017 nog had over wedstrijden.


Dat hij het doktersadvies niet opvolgde was gewoon dom natuurlijk.
Wel eens met dit. Maar volgens mij was het sterker dan zichzelf, hij wilde er echt 9 pakken he.

Doet overigens wel ‘pijn’ om hem nu zo te zien. Vroeger een echte superhuman, letterlijk dan en nu bijna verlamd.
Ook dat moment waar hij de sandow verliest aan Jay vond ik best een emotioneel moment, je weet gewoon hoe hard hij die 9de wilde.
 
Hij is sws the man, the legend.
Unieke persoon.
Ook al pakt iemand 10x olympia op rij Ronnie is voor mij goat.
 

Ronnie die 3 minuten de bbers van nu vs de 90's uitlacht :roflol:
 
Back
Naar boven