AndroidHealthClinic

op zoek naar een ifbb bikini competitie coach (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Denk je dat haar omgeving zoals de juffrouw van de kindje dit weet. Die zou dan ook wel de kinderbescherming willen bellen. Zou terecht zijn. Maar nee hoor ben niet zo slank en klein vulde maar wat in. Belangrijkste doel was om haar even te ontmaskeren. En nu zie je de mannen die zij misbruikt hulp nodig hebben alleen weten die dat zelf niet of ontkennen dat heb ik ook gehad. En als ze hier mee doorgaat hoop ik dat ooit vermoord wordt. Stopt ze ermee wat ze niet van plan is gun ik haar een geweldig mooi leven.

Wat erg :eek:
 
Denk je dat haar omgeving zoals de juffrouw van de kindje dit weet. Die zou dan ook wel de kinderbescherming willen bellen. Zou terecht zijn. Maar nee hoor ben niet zo slank en klein vulde maar wat in. Belangrijkste doel was om haar even te ontmaskeren. En nu zie je de mannen die zij misbruikt hulp nodig hebben alleen weten die dat zelf niet of ontkennen dat heb ik ook gehad. En als ze hier mee doorgaat hoop ik dat ooit vermoord wordt. Stopt ze ermee wat ze niet van plan is gun ik haar een geweldig mooi leven.
Wollah was de probleem?? Ewa sahbi je moet deze fittie voor jezelf houden, heb skitta aan haar of bel gewoon de ibahesj
 
Laatst bewerkt:
Ze mag van mij part dood als ik haar foto op opsporing verzocht zie. Trek ik een fles bubbels open.
 
Je weet dat je je mama niet zo mag pesten als ze je straft he.....

Gezien je lengte... gewicht... gedrag en taalgebruik... ben je aardig boos op je mama... :o
Maar je mag nog wel achter de pc zitten...

kon het niet laten. :o
 
Haha nee ik zou der moordenaar ern lintje geven Maar goed dit is de echte InkedFitness30.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Je weet dat je je mama niet zo mag pesten als ze je straft he.....

Gezien je lengte... gewicht... gedrag en taalgebruik... ben je aardig boos op je mama... :o
Maar je mag nog wel achter de pc zitten...

kon het niet laten. :o


Ik ben niet echt so klein ben 1.85 en 85 kilo maak je geen zorgen
 
Ze mag van mij part dood als ik haar foto op opsporing verzocht zie. Trek ik een fles bubbels open.

Waarvoor ben je eigenlijk naar haar toe gegaan?
 
Ach ik was de weg kwijt. Had een voorliefde voor rare vrouwen omdat ik geestelijk mezelf kwijt was. En dat zijn die andere mannen ook en daar maken types als haar gebruik van.
 
Om eerlijk te zijn denk ik dat je geestelijk dan nog steeds de weg terug niet hebt gevonden als je na zoveel jaren haar nog dood wenst en hiervoor zelfs een account aanmaakt op een forum waar ze al jaren niet meer actief is geweest...
 
Je snapt het niet he?! :eek:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven