MuscleMeat

op zoek naar een ifbb bikini competitie coach (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Aanzetten tot ontvoering en eventuele moord is toch nog iets anders dan sexuele spelletjes met labiele zieltjes :dunno:
 
  • Like
Waarderingen: 040B
Jawel dat snap ik. Maar waarom zou je hier 1 van de 2 willen helpen. Ze verdienen elkaar waarschijnlijk.

Dat is een ander verhaal ..

Maar heel zwart wit gezien heeft InkedFitness30 een dienst geleverd ..
dat dre niet tevreden is en alles aangrijpt om rancune te zaaien

Men denkt al snel “ als ik het aandik met wapens , dreigen , moord “ dam wordt ik serieus genomen ..

Ja dre is serieus genomen , alleen dan in een andere konTtext
 
Dat is een ander verhaal ..

Maar heel zwart wit gezien heeft InkedFitness30 een dienst geleverd ..
dat dre niet tevreden is en alles aangrijpt om rancune te zaaien

Men denkt al snel “ als ik het aandik met wapens , dreigen , moord “ dam wordt ik serieus genomen ..

Ja dre is serieus genomen , alleen dan in een andere konTtext
Ja ik ben het verder eens, ik speel af en toe graag de advocaat van duivel om het zo maar te formuleren. Al zal een goede meester(es) geen gebruik willen maken van een slaaf met dergelijke labiele vermogens. Al vind ik dat de eerste verantwoordelijkheid bij aanvrager ligt.
 
Mocht InkedFitness30 stappen willen ondernemen zoals aangifte enz , dan zijn deze berichten bewijsmateriaal , dre zal dit platform echter niet als enige dumpplek voor zijn frustratie gebruiken ..

Bovenstaande icm een e-mailadres van registratie hier op de site kan het plaatje kloppend maken


Ach als ze aangifte doet Toon ik de filmpjes van haar vuurwapen bezit dan heeft ze ook wat uit te leggen. Want vuurwapen houden mag maar je mag hem buiten de schietbaan niet tonen. Dus laat ze aangifte doen. Hangt zij net zo hard bij de politie en de kinderbescherming zou haar wapen bezit ook niet op prijs stellen.
 
Ach als ze aangifte doet Toon ik de filmpjes van haar vuurwapen bezit dan heeft ze ook wat uit te leggen. Want vuurwapen houden mag maar je mag hem buiten de schietbaan niet tonen. Dus laat ze aangifte doen. Hangt zij net zo hard bij de politie en de kinderbescherming zou haar wapen bezit ook niet op prijs stellen.

Kunnen jullie samen zitten...

En ze leefden nog lang en gelukkig! :heart::heart::heart:
 
Heeft iemand contactgegevens? Ik ben een enorme beta, ik denk dat zij wel een echte alpha van me kan maken.
 
Hij heeft meerdere keren aangegeven dat hij de persoon die haar neerlegt in zijn plaats een lintje wil geven...
Even gemist. Maar hij schrijft vooralsnog over zijn wil. Niet dat hij op zoek is naar iemand die haar wilt ontvoeren of vermoorden in ruil voor een lintje. Los daarvan is het niet erg waarschijnlijk te maken dat iemand zich geroepen voelt door deze wil om het daadwerkelijk te gaan uitvoeren. Tenzij iemand het doet en in de browser te zien is dat vlak daarvoor dit topic is bezocht en zich beroept op tijdelijke ontoerekeningsvatbaarheid. :roflol:
 
Even gemist. Maar hij schrijft vooralsnog over zijn wil. Niet dat hij op zoek is naar iemand die haar wilt ontvoeren of vermoorden in ruil voor een lintje. Los daarvan is het niet erg waarschijnlijk te maken dat iemand zich geroepen voelt door deze wil om het daadwerkelijk te gaan uitvoeren. Tenzij iemand het doet en in de browser te zien is dat vlak daarvoor dit topic is bezocht. :roflol:

Klopt...

Het is maar wat hij er voor over heeft, en de haat is groot, en er zijn zotten genoeg die het dan wel doen...
 
Even gemist. Maar hij schrijft vooralsnog over zijn wil. Niet dat hij op zoek is naar iemand die haar wilt ontvoeren of vermoorden in ruil voor een lintje. Los daarvan is het niet erg waarschijnlijk te maken dat iemand zich geroepen voelt door deze wil om het daadwerkelijk te gaan uitvoeren.


Klopt ik ga niemand inhuren ik gun haar de ergste zolang ze hier mee doorgaat. Stopt ze ermee gun ik haar een enorm prettig bestaan. En ik zeg nergens dat ik haar ga vermoorden. En ze reageert hier niet levert haar geen geld op. Ze heeft liever dat we betalende berichten lezen kutwijf dat zr is
 
Zijn er nou al foto's en filmpjes? Laat ons eens zien wat jou zo heeft geraakt. Dan kunnen wij tenminste inschatten of ze daadwerkelijk een gevaar zou kunnen zijn. Nu ben je vooralsnog een keyboard warrior, en dat willen we toch niet? Het is tenslotte vrijdagmiddag. Neen, dit is geen uitlokking, dit is compassie. We zouden toch niet willen dat een individu met dergelijke aangrijpende ervaringen zich niet serieus genomen voelt worden. Vooralsnog kunnen we alleen jouw gevoelens serieus nemen, want verder ontbreekt het aan enig bewijs dat jouw gevoelens doet ondersteunen.
 
Zijn er nou al foto's en filmpjes? Laat ons eens zien wat jou zo heeft geraakt. Dan kunnen wij tenminste inschatten of ze daadwerkelijk een gevaar zou kunnen zijn. Nu ben je vooralsnog een keyboard warrior, en dat willen we toch niet? Het is tenslotte vrijdagmiddag.

Zoek en zij zult vinden. Ze is geen gevaar via Google moet haar ware aard naar boven komen en dat was mijn doel. InkedFitness30 is in werkelijkheid de webcam meesteres.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Doe nou is even linkjes
 
Zoek en zij zult vinden. Ze is geen gevaar via Google moet haar ware aard naar boven komen en dat was mijn doel. InkedFitness30 is in werkelijkheid de webcam meesteres.
Zover was ik al. Maar dat is te algemeen, terwijl jouw beweringen vrij persoonlijk van aard zijn. Dan raad ik je aan om haar naam te verwijderen uit al jouw posts die je hebt gemaakt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Geloof mij nou maar deze vrouw heeft een vuurwapen of had.. En als ik ooit bij de politie kon wegens een domme aangifte van haar. Hangt ze. Maar Google InkedFitness30 en kom hier uit wie ze echt is mooi.. Dank hiervoor
 
Geloof mij nou maar deze vrouw heeft een vuurwapen of had.. En als ik ooit bij de politie kon wegens een domme aangifte van haar. Hangt ze. Maar Google InkedFitness30 en kom hier uit wie ze echt is mooi.. Dank hiervoor
We zitten hier niet te knielen in de kerkbanken, met geloof heeft het hier niets van doen. Jij kleine schandknaap, luisteren! Met je grote mond, wie heeft jou toestemming gegeven te mogen computeren? Als je onze aandacht wilt verdienen hoor je aan onze eisen tegemoet te willen komen. Ik zie daar nog helemaal niets van. Onderkruipsel.
 
We zitten hier niet te knielen in de kerkbanken, met geloof heeft het hier niets van doen. Jij kleine schandknaap, luisteren! Met je grote mond, wie heeft jou toestemming gegeven te mogen computeren? Als je onze aandacht wilt verdienen hoor je aan onze eisen tegemoet te willen komen. Ik zie daar nog helemaal niets van. Onderkruipsel.
Ja daar kickt hij wel op, op dat soort praat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven