AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (30 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Alle Belgen het land uit!!!
     
    Sommige mensen vallen wel in herhaling hier hoor.
     
    De dag dat Yasmine een geweer krijgt is de dag dat hij een zionist neerschiet en die naar zijn huis sleept zodat het op een overval lijkt.

    Nee eerlijk, jij bent de laatste persoon die ik zou vertrouwen met een geweer, vooral met je kort lontje.
     
    De dag dat Yasmine een geweer krijgt is de dag dat hij een zionist neerschiet en die naar zijn huis sleept zodat het op een overval lijkt.

    Nee eerlijk, jij bent de laatste persoon die ik zou vertrouwen met een geweer, vooral met je kort lontje.
    Als je denkt dat je iemand op een forum psychologisch evalueren dan ben je wel naïef.
    Een zionist neerschieten,...op zich niks mis mee... als hij je huis, je land komt stelen en je familie komt vermoorden.
     
    Laatst bewerkt:
    Ik dacht altijd dat yasmine een verpleger was o.i.d.Dan heeft hij toch een eed af moeten leggen? Of is dat in Apenland België niet zo?
     
    Ik dacht altijd dat yasmine een verpleger was o.i.d.Dan heeft hij toch een eed af moeten leggen? Of is dat in Apenland België niet zo?
    België is inderdaad een apenland. Daar ben ik het met je eens; En neen, ik ben criminoloog van opleiding maar de afgelopen 15 jaar werkte ik als manager in verschillende sectoren. Om gek van te worden trouwens.
     
    Back
    Naar boven