XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (27 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Ik mis die legday
    Waarvan ik 5 dagen moeite heb met lopen,
    Zitten
    Trap op en trap af lopen
    En moeite met bukken en tillen
     
    Ik mis die legday
    Waarvan ik 5 dagen moeite heb met lopen,
    Zitten
    Trap op en trap af lopen
    En moeite met bukken en tillen
    Dat is zeepje-oprapen-day, in de war?
     
    Dbb delivers.

    @reltopic

    Om meldingen te ontvangen bij een mogelijke rel:

    1. Ga naar -> Lidmaatschap gebruikersgroepen (bij je profielinstellingen) en wordt lid van de 'reltopic' groep

    2. Om ook e-mails te ontvangen, ga naar -> Meldingsvoorkeuren -> Berichten op Profielpagina's -> en vink aan: 'je tagt in een profielbericht of reactie'

    Een lid moet de @reltopic tag gebruiken in het topic om anderen te waarschuwen.

    Gebruik de tag niet meermaals in een topic om meerdere meldingen te voorkomen. Een bericht bewerken en dan de tag toevoegen werkt niet net zoals bij de standaard tags (er wordt geen melding verstuurd).

    Zelf ontvang je geen melding als je de tag gebruikt.
     
    Goedemorgen! Lekkere vrije dag!
     
    • Like
    Waarderingen: Bubs
    Goed nieuws trouwens. De dierenarts liet me zonet weten dat al m'n poezen naar huis mogen; Ze moeten wel nog een week medicijnen nemen.
     
    Eindelijk weer naar de fysio :engel:
    Zou verboden moeten worden dat die mensen op vakantie gaan :mad:
     
    Zo meteen koffer pakken. Over een dikke 18 uur weer op schiphol waar me vrouw en zoontjes me op komen halen.
    Soms weet je pas wat je hebt als je het mist:engel:
    Herkenbaar!! Ik heb dat bijna ieder jaar als mijn vrouw de familie gaat bezoeken zonder mij.
     
    Afgelopen zaterdag heb ik met een aantal leden van de fotoclub een basisworkshop portretfotografie gevolgd in een studio van een professionele fotograaf. Toen ik op de club aangaf dat ik hier ontzettend graag meer mee wilde gaan doen en de dingen die we tijdens de workshop hadden geleerd ook zelf wilde gaan oefenen werd me de mogelijkheid geboden dat ik voor de periode van ongeveer 2 maand een complete set studio flitsers, statieven, softboxen en de hele rattenplan mag lenen zodat ik zelf verder kan gaan oefenen.

    Mijn broertje heeft al aangeboden wel te willen poseren en misschien dat zijn vriendin dat ook wel wil dus de eerste modellen heb ik ook al... Hoe gaaf is het dat op zo'n moment zoveel dingen in eens op z'n plek vallen en dat het voelt alsof je droom weer een stapje dichterbij komt...
     
    Afgelopen zaterdag heb ik met een aantal leden van de fotoclub een basisworkshop portretfotografie gevolgd in een studio van een professionele fotograaf. Toen ik op de club aangaf dat ik hier ontzettend graag meer mee wilde gaan doen en de dingen die we tijdens de workshop hadden geleerd ook zelf wilde gaan oefenen werd me de mogelijkheid geboden dat ik voor de periode van ongeveer 2 maand een complete set studio flitsers, statieven, softboxen en de hele rattenplan mag lenen zodat ik zelf verder kan gaan oefenen.

    Mijn broertje heeft al aangeboden wel te willen poseren en misschien dat zijn vriendin dat ook wel wil dus de eerste modellen heb ik ook al... Hoe gaaf is het dat op zo'n moment zoveel dingen in eens op z'n plek vallen en dat het voelt alsof je droom weer een stapje dichterbij komt...
    Super...het is zo cliché maar als je echt iets wil, dan moet je er blijven voor gaan.
    Ergens in een film zei iemand:" are you where you want to be?" Als dat niet het geval is, dan moet je maatregelen treffen. Ik heb veel te lang gewacht om die stap te zetten.
     
    Afgelopen zaterdag heb ik met een aantal leden van de fotoclub een basisworkshop portretfotografie gevolgd in een studio van een professionele fotograaf. Toen ik op de club aangaf dat ik hier ontzettend graag meer mee wilde gaan doen en de dingen die we tijdens de workshop hadden geleerd ook zelf wilde gaan oefenen werd me de mogelijkheid geboden dat ik voor de periode van ongeveer 2 maand een complete set studio flitsers, statieven, softboxen en de hele rattenplan mag lenen zodat ik zelf verder kan gaan oefenen.

    Mijn broertje heeft al aangeboden wel te willen poseren en misschien dat zijn vriendin dat ook wel wil dus de eerste modellen heb ik ook al... Hoe gaaf is het dat op zo'n moment zoveel dingen in eens op z'n plek vallen en dat het voelt alsof je droom weer een stapje dichterbij komt...
    1 tip, in het vervolg enkel seks NA het huwelijk en niet VOOR.
     
    Back
    Naar boven