MuscleMeat

Peiling XXL Nutrition light saus rating topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

wovano

Super Moderator
Super Mod
Elite Member
10 jaar lid
Coach
Lid geworden
10 jun 2010
Berichten
20.273
Waardering
47.065
Lengte
1m86
Een hele tijd wilde ik er niet aan geloven, maar inmiddels ben ik ook verslaafd. De XXL light sauzen zijn de bom! Nu ben ik benieuwd hoe jullie ervaring is met de smaken. Niet alle smaken zijn geloof ik even lekker en bij sommige smaken heb ik geen flauw idee wat ik ervan moet verwachten zoals de Indonesian Cocos saté of de tasty burger saus.

Daarom hieronder mijn review van de smaken die ik heb gehad. Zou het tof vinden als jullie je eigen ervaring ook willen delen zodat ik (en anderen natuurlijk ook) een beter idee hebben van hoe de flesjes smaken. En smaken verschillen natuurlijk, maar het geeft een idee.

BBQ saus: 10/10
Deze vind ik tot nu toe echt de beste. De naam spreekt voor zich en ik vind hem niet te onderscheiden van gewone BBQ saus.

Curry ketchup: 9/10
Ik vind deze heel lekker. Het smaakt eigenlijk net als gewone curry maar de structuur is ietsje dunner.

Knoflook: 6/10
Net voldoende. Ik mis de echte knoflooksmaak, ook redelijke waterige structuur.

Chicken curry: 8/10
Lekker licht pittig curry sausje. Kan niet zeggen waarnaar dit smaakt maar het is wel lekker bij bijvoorbeeld een Aziatisch gerecht (met kip).

Sweet en sour: 9/10
Deze vind ik ook erg lekker, een heerlijke zoetzure saus.

Teriyaki: 11/10
Dit is echt by far de lekkerste tot nu toe. Geeft enorm veel smaak aan een gerecht en nog echt heerlijk ook. Enige nadeel is dat ze alleen in kleine verpakking te krijgen zijn.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb er ook al een heel aantal geprobeert, tot nu toe altijd tevreden!

mijn favoriet

Teriyaki 10/10:
Hele straffe kruidige smaak, heb je niet veel van nodig om toch veel smaak aan je gerecht te geven!
 
Chicken Curry: 1/10

Sorry ik vind het echt niet te vreten, vieze neppe smaak. Dat heeft me er dan ook meteen van weerhouden om nog andere smaken te proberen :(
 
Tot nu toe enkel de Hot Samurai gehad. Best ok. Maar als ik saus wil, plan ik wel gewoon 'echte' saus in.
 
Ik heb er ook al een heel aantal geprobeert, tot nu toe altijd tevreden!

mijn favoriet

Teriyaki 10/10:
Hele straffe kruidige smaak, heb je niet veel van nodig om toch veel smaak aan je gerecht te geven!
Thanks! Die stond nog op mijn lijstje.
Kun je die andere smaken ook nog reviewen?
Chicken Curry: 1/10

Sorry ik vind het echt niet te vreten, vieze neppe smaak. Dat heeft me er dan ook meteen van weerhouden om nog andere smaken te proberen :(
Over smaak valt niet te twisten natuurlijk. Ik vond hem wel lekker.
In de prep is alles lekker :p
Haha dat zal misschien ook nog wel een rol spelen :p
Tot nu toe enkel de Hot Samurai gehad. Best ok. Maar als ik saus wil, plan ik wel gewoon 'echte' saus in.
Dat gaat helaas niet in een prep.
 
Bij deze mijn andere reviews:

XXL Mayo 5/10:

Deze is niet slecht, maar als belg kan ik niet wennen aan de hollandse mayonaise(Idem voor de Hot samurai).
Voor niet-belgen die de zoetere mayo gewoon zijn volgens mij best wel goed te doen:)

XXL Indonisian Cocos-Sate 9/10:

Na Teriyaki mijn favoriet, heeft een lekerre currysmaak, eet ik heel graag bij mijn rijst!

XXL Chipotle 7/10:

Deze is pikanter als verwacht, zeker wanneer je voldoende gebruikt. Van smaak vind ik hem niet heel bijzonder, eerder een hele pikante tomatensaus.

XXL 1000 Island 7/10:

Deze heeft een wat zoetere smaak, op zich vond ik deze wel goed te doen bij bv een burger, echter was ik deze ook snel beu;
 
Iemand de smaken bolognese en hot saté gehad? Komende bestelling sowieso teriyaki en indonsian cocos saté proberen dan :D
 
Dit kan toch geen toeval wezen? Ik heb gisteren 9 smaken besteld (komen vandaag binnen). Na deze 9 heb ik ze allemaal geprobeerd, ik zal ze spoedig testen en een uitgebreide review plaatsen ;)
 
Terriyaki en Snack zijn hier in huis de fav's.

Curry en de Mayo ook wel lekker bij de airfryer friet.
 
BBQ saus: 10/10

Hier kan ik mij volledig in vinden. Zou het niet erg vinden als daar 1-literflessen van zouden komen.
 
BBQ saus: 10/10

Hier kan ik mij volledig in vinden. Zou het niet erg vinden als daar 1-literflessen van zouden komen.
Zijn er al :D
 
Knoflook juist wél heel lekker!

Wacht nog steeds op de big tasty variant XXL Nutrition
 
Knoflook juist wél heel lekker!

Wacht nog steeds op de big tasty variant XXL Nutrition
ik heb het gisteren nogmaals geproefd en heb het 1 puntje extra gegeven. Ik vind het geen onvoldoende maar ik mis alsnog de echte knoflooksmaak die andere knoflooksauzen met kcals wel hebben.
 
Back
Naar boven