XXL Nutrition

Mijn gespierde zus (1 bezoeker)

Wat moet ik doen?

  • Voor mezelf houden

    Stemmen: 6 75,0%
  • Aan mijn ouders vertellen

    Stemmen: 2 25,0%

  • Totaal stemmers
    8

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jesper

Novice
Lid geworden
11 feb 2019
Berichten
22
Waardering
3
Lengte
1m83
Massa
68kg
dus ik heb een klein probleempje met mijn zus. Mijn zus is nu 22 jaar oud en woont nog steeds thuis, ik ben 18 jaar oud.
En vroeg pestte ik mijn zus dat ze dik was, terwijl mijn zus helemaal niet dik was. Ik zei het gewoon om te pesten. Maar nu gaat ze al 7 jaar naar de gym en is ze heel gespierd geworden en heet ze ook gespierde tieten ofzoiets, ik denk dat ze pecs heten ofzoiets.
En ik vind gespierde vrouwen al leuk sinds kleins af aan, maar nu is er eentje in mijn familie en mijn zus is de enige gespierde vrouw die ik ooit heb gezien. Ze loopt door het huis rond in haar bh en dan zie ik meestal haar gespierde tieten en ik ben aangetrokken door haar gespierde tieten. Maar het gekke is dat ze weet dat ik aangetrokken ben op haargespierde tieten. Dus als revenge op dat ik haar pestte komt ze mijn kamer binnen in haar bh en flex ze haar tieten naar beneden en boven en ik vind dat gewoon zo lekker. Maar is dat niet een beetje raar? Zit iemand ook een beetje in dezelfde situatie ofzo?

Maar mijn ouders weten hier niks vanaf. Wat moet ik eraan, het aan mijn ouder vertellen? Of voor mezelf houden, of ben ik raar dat ik aangetrokken ben door haar spieren? Help me aub!
 
:roflol::roflol: woon je toevallig in Alabama?
 
Zoals de oude Romeinen al zeiden; “Incest is Wincest.”
Dat soort wijsheid mag je niet verloren laten gaan jongen, volg je hart!
 
Moet ik het aan mn ouders vertellen. Lol.
 
Ik zou d'r in d'r slaap doen. Als wraak.
 
Zoals de oude Romeinen al zeiden; “Incest is Wincest.”
Dat soort wijsheid mag je niet verloren laten gaan jongen, volg je hart!
Ik wil haar niet neuken ofzo maar wat moet ik eraan doen dat ok geïnteresseerd ben, moet ik het aan mijn ouders zeggen of voor mezelf houden en het gewoon accepteren. Of moet ik er wat van zeggen tegen mijn zus?
 
Ik wil haar niet neuken ofzo maar wat moet ik eraan doen dat ok geïnteresseerd ben, moet ik het aan mijn ouders zeggen of voor mezelf houden en het gewoon accepteren. Of moet ik er wat van zeggen tegen mijn zus?

Dat wil ik wel. :)
 
Ik wil haar niet neuken ofzo maar wat moet ik eraan doen dat ok geïnteresseerd ben, moet ik het aan mijn ouders zeggen of voor mezelf houden en het gewoon accepteren. Of moet ik er wat van zeggen tegen mijn zus?

zou iig niet tegen je zus zeggen dat je der tetten geil vind:emo: gewoon beetje het water testen of zij jou ook geil vind lijkt me
 
Ik zou d'r in d'r slaap doen. Als wraak.
Dat zou een beetje raar zijn, maar ik wil gewoon is een keer die bh weghalen en mijn geslachtsstuk ertussen stoppen dat ze haar tieten dan op en neer gaat flexen
 
zou iig niet tegen je zus zeggen dat je der tetten geil vind:emo: gewoon beetje het water testen of zij jou ook geil vind lijkt me
Ja niet meteen te hard van stapel lopen, voorzichtig een beetje flirten eerst. Je wilt natuurlijk niet zo’n familierelatie beschadigen.
 
zou iig niet tegen je zus zeggen dat je der tetten geil vind:emo: gewoon beetje het water testen of zij jou ook geil vind lijkt me
Ik vind haar niet geil, ik vind die gespierde tieten lekker, maar dat weet ze zelf ook.
 
ondanks dat ik weet dat je hier heel veel rare opmerkingen gaat krijgen... en ik ook wel wat twijfel of je nu serieus bent of zit te trollen... maar goed... dus even serieus..

Je bent zelf onwijs skinny aan je stats te zien.. 68 kg bij 1,83m. Buiten dat je op gespierde vrouwen valt zou ik ook denken dat je het best intimiderend vind met zo een zus. Dat je er misschien wel wat jaloers op bent dat zij zo gespierd is en jij niet. Misschien moet je zelf ook gaan trainen. Wat spieren ontwikkelen.. en misschien zie je in de gym ook wel "gespierde vrouwen" waar jij op valt. Misschien als je zelf wat hebt opgebouwd ga je het anders zien.
Zijn zomaar wat dingen waar ik op kom met je verhaal lezen.

Zoek dat eerst eens voor jezelf uit....
 
Dat zou een beetje raar zijn, maar ik wil gewoon is een keer die bh weghalen en mijn geslachtsstuk ertussen stoppen dat ze haar tieten dan op en neer gaat flexen
Damn, betere pecs dan ik dan
 
ondanks dat ik weet dat je hier heel veel rare opmerkingen gaat krijgen... en ik ook wel wat twijfel of je nu serieus bent of zit te trollen... maar goed... dus even serieus..

Je bent zelf onwijs skinny aan je stats te zien.. 68 kg bij 1,83m. Buiten dat je op gespierde vrouwen valt zou ik ook denken dat je het best intimiderend vind met zo een zus. Dat je er misschien wel wat jaloers op bent dat zij zo gespierd is en jij niet. Misschien moet je zelf ook gaan trainen. Wat spieren ontwikkelen.. en misschien zie je in de gym ook wel "gespierde vrouwen" waar jij op valt. Misschien als je zelf wat hebt opgebouwd ga je het anders zien.
Zijn zomaar wat dingen waar ik op kom met je verhaal lezen.

Zoek dat eerst eens voor jezelf uit....
Bedankt voor je eerlijke antwoord en dit is echt goed advies, ik zal er zeker over nadenken!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven