Fitness Seller

Europese Asielcrisis (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

FF een serieuze vraag tussendoor he :
Hoe ziet jou ideale Nederland eruit, is het een Nederland met helemaal geen migranten of is het een Nederlands met wel migranten maar dan alleen migiranten vanuit Europese Landen??
 
met migranten uit alle landen zonder een of ander verstikkend geloof
Oké dat begrijp ik volledig, ik ben zelf hier naar Nederland gekomen omdat ik geboren ben in een land met een theocratische regering. Ik ben atheist/secularist, maar vanwege mijn uiterlijk zien mensen mij al snel als een moslim. Heb ik op zich geen probleem mee. Ik vind dat Nederland en andere West Europese landen veels te gemakkelijk vrijheden geven in verband met vrijheid van religie waardoor deze problemen hebben kunnen ontstaan (religieus fundamentalisme). Het probleem is dat de drie grote Abrahamitsche religies meer weg hebben van een politieke ideologie dan een religie het is dan ook niet meer dan logisch dat deze problemen hebben kunnen ontstaan. Althans dit is mijn mening erover.
 
zo zie je maar, alles is makkelijk op te lossen,waar een wil is is een weg

Salvini: Asielcentrum ontruimd, geld voor hulpbehoevende Italianen!

Posted op februari 5, 2019
salvini-asielzoekers-immigranten.jpgImmigranten op het Westbahnhof in Wenen © Bwag [CC BY-SA 4.0], van Wikimedia Commons; Matteo Salvini - English: Ministry of the Interior - Italian: Ministero dell'interno [CC BY 3.0 it], via Wikimedia Commons; beeldcompositie door Info-DIREKT.
Italië schijnt in staat te zijn om te doen wat Duitsland en Oostenrijk niet kunnen. Gisteren liet minister van Binnenlandse Zaken Matteo Salvini de tweede grootste asielaccommodatie in Castelnuovo bij Rome evacueren. In plaats van immigranten te voeden, zou hij het geld liever uitgeven aan behoeftige Italianen.
Geopend in 2008, gesloten onder Salvini

Het complex werd in 2008 als asielcentrum geopend. Uiteindelijk werden er 535 immigranten ondergebracht, waarvan 401 alleen mannen. De Italiaanse oppositie bekritiseerde de procedure als “nazi-methoden”, de lokale asielindustrie klaagt over het verlies van 120 banen. Salvini daarentegen blijft rustig en laat zich niet in de verdediging dringen: – Ik heb gedaan wat een goede vader zou doen, antwoordt hij op de beschuldigingen.

Sluiting bespaart de staat 6 miljoen euro

– Het is een kwestie van gezond verstand en goede administratieve praktijken die de Italianen zes miljoen euro per jaar zal besparen, legt Salvini uit.

De evacuatie van dit asielcentrum dient als voorfase voor deportatie. Van de 130.000 immigranten in asielcentra in Italië staan er 100.000 op het punt om te worden uitgezet. Salvini wil het bedrag van 6 miljoen euro per jaar dat als gevolg hiervan vrijkomt, in de nabije toekomst uitgeven aan behoeftige Italianen.

Castelnuovo – een ander fort van “Vluchtelingen Welkom!” valt in Italië

Met Castelnuovo gaat een andere stad in Italië waarvan de burgemeester opkwam voor open grenzen ten onder. De Oostenrijkse minister van Binnenlandse Zaken, Herbert Kickl, kan aan de compromisloze actie van Matteo Salvini tegen de asielindustrie in Italië een goed voorbeeld nemen. Want alleen door het vernietigen van de structuren van de goedmensen zal het aantal deportaties van niet-Europese immigranten toenemen. Hierdoor komt er ook geld vrij voor de eigen bevolking, wat anders alleen ten goede zou komen aan de asielindustrie van Soros en Co.

Bron:

Salvini: Asylheim geräumt, Geld für bedürftige Italiener!
 
Laatst bewerkt:
Salvini: Italianen zullen hun huis mogen beschermen met vuurwapens

Posted op januari 21, 2019

matteo-salvini-facebook.jpgItaliaanse minister van Binnenlandse Zaken Matteo Salvini. Foto: Facebook.
Vorige week kondigde de Italiaanse minister van Binnenlandse Zaken aan dat het land binnenkort een nieuwe zelfverdedigingswet zal krijgen. Dit betekent dat Italianen meer mogelijkheden krijgen om hun eigendommen met vuurwapens te verdedigen tegen indringers.
Vrijdag bevestigde de populaire Italiaanse minister van Binnenlandse Zaken, Matteo Salvini, dat de zelfverdedigingswet eind februari door het parlement zal worden goedgekeurd, aldus de Italiaanse Ansa.

Salvini legde uit dat veel Italianen na jaren van praten hebben gevraagd wanneer de wet daadwerkelijk van kracht wordt.

LEES OOK: Salvini: “Geen strafvervolging voor degenen die hun eigendommen verdedigen”

Het doel van de nieuwe wet is om gezagsgetrouwe burgers meer ondersteuning te bieden bij de bescherming van hun huizen, bedrijven en eigendommen.

– Werken als rover wordt iets moeilijker en iets risicovoller, verklaarde Salvini.
 
Salvini: Politici die illegale immigranten helpen, kunnen ontslag nemen!

Posted op januari 11, 2019

salvini-zombie-800x442.jpg
De Italiaanse minister van Binnenlandse Zaken wil illegale immigranten met een nieuwe veiligheidswet aanpakken. Maar de burgemeesters van Florence, Napels en Palermo willen zich ertegen verzetten. Volgens de nieuwe wet kunnen “asielzoekers” na een verblijf van twee jaar geen permanente verblijfsvergunning meer aanvragen.
“Wie illegale immigranten helpt, haat Italianen!” (Salvini)

De Italiaanse minister van Binnenlandse Zaken Matteo Salvini reageerde met harde woorden op de aankondiging van de burgemeesters van Palermo, Florence en Napels dat zij zich zouden verzetten tegen de nieuwe veiligheidswet. Op Facebook en Twitter kondigde Salvini aan dat wie illegale immigranten helpt, de Italianen haat. In de richting van de opstandige burgemeesters, beloofde Salvini dat zij zich zouden moeten verantwoorden “voor de wet en de geschiedenis”. Salvini maakt geen loze bedreigingen: In 2018 arresteerde hij de burgemeester van Riace, die symbool staat voor de asielindustrie in Italië.

Burgemeesters van drie steden willen burgerlijke ongehoorzaamheid betrachten

De burgemeester van Palermo, Leoluca Orlando, beargumenteert zijn weerstand door te beweren dat de nieuwe veiligheidswet ongrondwettelijk is. Volgens de nieuwe wet kunnen immigranten na twee jaar verblijf geen permanente verblijfsvergunning meer aanvragen. Maar Orlando wil deze praktijk voortzetten, omdat immigranten anders de toegang tot sociale uitkeringen zouden verliezen. Volgens de burgemeester zou dit immigranten in de criminaliteit drijven, omdat ze niet tegelijkertijd worden uitwezen. Dario Nardella, de burgemeester van Florence, betoogde op dezelfde manier.

Dankzij Salvini 80% minder immigranten

Salvini’s succesvolle strijd tegen de NGO-mensensmokkelaars wil de oppositie ook torpederen. Sinds het aantreden van de nieuwe regering is het aantal illegale immigranten met 80% gedaald. De burgemeester van Napels, Luigi di Magistris, kondigde zijn voornemen aan om de NGO mensensmokkelboot Sea Watch, die momenteel geen haven vindt, de haven binnen te laten.

Salvini’s strijd tegen immigratie stuit op verzet, maar de minister van Binnenlandse Zaken lijkt de overhand te hebben. Zo stuit Matteo Salvini opnieuw op verzet in zijn strijd tegen illegale immigratie. Maar zoals het voorbeeld van de burgemeester van Riace laat zien, lijkt Salvini niet bang te zijn om zich in het belang van het Italiaanse volk ook te laten gelden. Dit maakt hem tot een rolmodel voor patriottische politici in heel Europa. Want door de media ensceneerde schandalen en weerbarstige politici uit het oude establishment bewijzen alleen maar dat je gelijk hebt met je eigen politiek. Salvini’s ultieme waarschuwing aan de opstandige burgemeesters is daarom absoluut voorbeeldig:

De Italiaanse havens zijn gesloten. We hebben al te veel valse vluchtelingen opgenomen en te veel mensensmokkelaars verrijkt. De linkse burgemeesters zouden er beter aan doen om over hun burgers in moeilijkheden zorgen te maken en niet over illegalen. Anders kunt u ook ontslag nemen. (Matteo Salvini)

Bron:

Salvini: Politiker die Illegalen Einwanderern helfen können zurücktreten!
 
Anderlecht: Algerijn verkracht vrouw op klaarlichte dag
Door
Jonas Naeyaert
-
8 februari 2019 - 13:26



Een jonge vrouw werd woensdag op klaarlichte dag verkracht in het Astridpark, te Anderlecht. Die informatie werd bevestigd door het Brusselse parket aan Sudinfo, dat echter zoals gebruikelijk bij dit soort zaken weinig extra informatie wilde meegeven. De dader zou evenwel de ex-vriend van het slachtoffer zijn, een Algerijn die in België verbleef met een tijdelijke verblijfsvergunning.

Afgelopen woensdag werd een jonge vrouw verkracht omstreeks 11u15. Dit in het Astridpark te Anderlecht. Sudinfo brengt dat de man die overging tot het misbruik wellicht de ex-vriend van het slachtoffer is. De man, een Algerijn die met een tijdelijke verblijfsvergunning in het land verbleef, is inmiddels opgepakt voor verhoor.

Het parket wenst echter geen extra informatie mee te geven. Het is nog niet bekend of de verblijfsvergunning van de dader op het moment van de misdaad nog geldig was.


Het nieuws komt er kort nadat vorige week een illegale Afghaan werd aangeklaagd wegens het aanranden van jonge meisjes in Brugge. Deze man riskeert 1 jaar cel, maar daagde niet op in de rechtbank.
 
Anderlecht: Algerijn verkracht vrouw op klaarlichte dag
Door
Jonas Naeyaert
-
8 februari 2019 - 13:26



Een jonge vrouw werd woensdag op klaarlichte dag verkracht in het Astridpark, te Anderlecht. Die informatie werd bevestigd door het Brusselse parket aan Sudinfo, dat echter zoals gebruikelijk bij dit soort zaken weinig extra informatie wilde meegeven. De dader zou evenwel de ex-vriend van het slachtoffer zijn, een Algerijn die in België verbleef met een tijdelijke verblijfsvergunning.

Afgelopen woensdag werd een jonge vrouw verkracht omstreeks 11u15. Dit in het Astridpark te Anderlecht. Sudinfo brengt dat de man die overging tot het misbruik wellicht de ex-vriend van het slachtoffer is. De man, een Algerijn die met een tijdelijke verblijfsvergunning in het land verbleef, is inmiddels opgepakt voor verhoor.

Het parket wenst echter geen extra informatie mee te geven. Het is nog niet bekend of de verblijfsvergunning van de dader op het moment van de misdaad nog geldig was.


Het nieuws komt er kort nadat vorige week een illegale Afghaan werd aangeklaagd wegens het aanranden van jonge meisjes in Brugge. Deze man riskeert 1 jaar cel, maar daagde niet op in de rechtbank.

1 jaar. Voor iemand haar leven helemaal naar de kloten te helpen. Schandalig.
 
Oké dat begrijp ik volledig, ik ben zelf hier naar Nederland gekomen omdat ik geboren ben in een land met een theocratische regering. Ik ben atheist/secularist, maar vanwege mijn uiterlijk zien mensen mij al snel als een moslim. Heb ik op zich geen probleem mee. Ik vind dat Nederland en andere West Europese landen veels te gemakkelijk vrijheden geven in verband met vrijheid van religie waardoor deze problemen hebben kunnen ontstaan (religieus fundamentalisme). Het probleem is dat de drie grote Abrahamitsche religies meer weg hebben van een politieke ideologie dan een religie het is dan ook niet meer dan logisch dat deze problemen hebben kunnen ontstaan. Althans dit is mijn mening erover.
Iran?
Ik hoor deze mening overigens vaker van mensen die uit landen komen waarbij er geen of onvoldoende scheiding is/was tussen kerk en staat. Kijken vol verbazing rond naar al onze vrijheden, rechten en plichten en snappen niet altijd hoe het toch kan dat wij in het Westen zo ontzettend tolerant zijn naar hen die bij voorkeur religieus fundamentalistisch zijn. Als ik dan zeg dat ik als geboren Nederlander heel voorzichtig moet zijn om diezelfde mening te spuien kijken ze mij doorgaans aan vol ongeloof. Dat is voor mij een bewijs dat we hier in het Westen een beetje zijn doorgeschoten in o.a. het politiek correcte/ poldermodel etc. Ik zeg dan ook niet minder minder minder, maar meer meer meer van mensen zoals jou die deze mening en visie hebben gebaseerd op eigen ervaring.
 
de nieuwe nederlandse spellinglessen in de vlaamse scholen... ouders zijn woedend

52422210_2357597167808294_5233254961109794816_n.jpg?_nc_cat=109&_nc_ht=scontent-amt2-1.jpg


51612569_10213225874311172_209875715812753408_n.jpg?_nc_cat=100&_nc_ht=scontent-amt2-1.jpg



51706753_10213225875431200_6684985926138986496_n.jpg?_nc_cat=108&_nc_ht=scontent-amt2-1.jpg
 
VIDEO. Jongeman krijgt zware klappen in Leuvens park: "Waarom doe je zo tegen mij?”
[afbeelding niet meer beschikbaar]
  • 10 februari 2019
  • 15u51
filmpje : https://m.hln.be/nieuws/video-jonge...Q_kfaGN4pVSoM&referer=https://l.facebook.com/

Op sociale media zijn beelden opgedoken van een jongeman die uit het niets zware klappen krijgt van drie agressievelingen. Het slachtoffer uit Huldenberg werd aan een zitbankje in het Bruulpark in Leuven benaderd door het trio.

581?appId=2dc96dd3f167e919913d808324cbfeb2&quality=0.jpg
 
shutterstock_238785571-e1549965900981-1068x558.jpg
Politie schiet allochtone messentrekker dood bij Spar te Zemst
Door
Jonas Naeyaert
-
12 februari 2019 - 16:05



Deze ochtend heeft de politie een allochtone man neergeschoten te Zemst, aan de lokale Spar-supermarkt. De man had twee messen bij en had hiervoor een omstaander en zijn vrouw verwond. De hulpdiensten probeerden de dader nog te reanimeren, maar hij overleed ter plaatse. Dat brengt Het Nieuwsblad. Op het appartement van de man – die gekend was bij het gerecht – is een afscheidsbrief gevonden, zo meldt het parket nog aan SCEPTR.

Een schietpartij vond deze morgen plaats in het Spar-warenhuis te Hofstade-Zemst. Een man zou eerder dinsdagochtend zijn betrokken bij zwaar intrafamiliaal geweld, zo meldt Nele Poelmans van het parket van Mechelen aan Het Nieuwsblad. De man – 34 – zou namelijk zijn vrouw hebben neergestoken in hun appartement in de Mahatma Gandhistraat. Toen de politie iets na 10u00 ter plaatse kwam, sloeg de man echter op de vlucht.




“Momenteel geen reden om uit te gaan van terreurmotief”

Eens op straat, met twee messen in de hand, stak hij een fietser neer die voorbij reed. Deze voorbijganger raakte zwaargewond. Hierna werd de agressor echter nabij de lokale Spar-winkel neergeschoten door de politie nadat hij nog twee mensen probeerde aan te vallen. Hulpdiensten trachtten de man nog te reanimeren, maar hij overleed ter plaatse.

Het parket trof in het appartement van de dertiger een afscheidsbrief aan. “Momenteel gaan we ervan uit dat dat de brief afkomstig is van de man”, zo vertelt Poelmans verder aan onze redactie. Het parket onderzoek de exacte motieven van de man nog. Gevraagd of het parket ook een terreurpiste overweegt, gezien de modus operandi afweek van ‘normaal familiegeweld’, stelt men “momenteel geen reden [te hebben] om aan te nemen dat er een terreurmotief speelde.” De dader is wel een gekende bij het gerecht, “maar geen zware crimineel”. Of de man een (radicaal) islamitische achtergrond had, is niet geweten doch “gezien zijn etnische achtergrond niet uit te sluiten”.

De ruime omgeving van de Tervuursesteenweg blijft momenteel afgesloten door de politie. Het parket heeft een onderzoeksrechter gevorderd die moet onderzoeken of de politie heeft gehandeld in wettige zelfverdediging, zo brengt ook VRT NWS. Busmaatschappij De Lijn verwittigt via Twitter dat een omleiding wordt gevolgd, maar dat alle haltes bediend blijven.
 
en het gaat maar door....

Allochtoon probeert jonge vrouw en kind neer te steken in Oostende
Door
Tom Lallemand
-
13 februari 2019 - 11:47



In Oostende is gisteren op het nippertje een drama vermeden. Een man van vreemde origine probeerde een jonge moeder en haar kind neer te steken met een mes, maar de vrouw wist te ontkomen. Dat meldt het Ostends Nieuws. De vrouw liep wel verschillende snijwonden op in haar hals en verkeerde in shock. Ook haar kind liep een trauma op bij het voorval.

Gisterenmorgen omstreeks 9u30 wandelde de 24-jarige N.G. met haar kindje in de Gentstraat in Oostende, toen ze plots werd aangesproken door een man van vreemde origine, zo vertelt de vrouw aan de lokale nieuwswebsite Het Ostends Nieuws. De man vroeg haar om een sigaret. “Toen meneer niet geloofde dat ik geen sigaretten bij me had begon hij agressief te worden.”

Mes
Vervolgens trok de allochtone man een mes en haalde hij daarmee verschillende keren uit in de richting van de jonge vrouw en haar kind. “Hij heeft met een mes uitgehaald en mij proberen overvallen”, aldus de jonge moeder. “Ik had m’n kindje bij me en meneer twijfelde geen seconde om ook de buggy waar m’n zoontje in zat op de grond te smijten.”


De jonge moeder liep meerdere snijwonden op in haar hals en moest genaaid worden. Daarnaast heeft ze ernstige schaafwonden en blauwe plekken en verkeerde ze lange tijd in shock. Haar kind liep geen snijwonden op, maar verkeerde ook in shock. Hij liep een trauma op.



We hebben ondertussen meer informatie over de vrouw die vanmorgen werd aangevallen.

Noami doet hier het hele verhaal. https://hetostendsnieuws.be/criminaliteit/update-over-de-vrouw-die-vanmorgen-werd-aangevallen/ …




Bij de politie van Oostende bevestigt men het voorval. Ze spreken van een banale discussie die uitmondde in een steekpartij. “De reactie van het slachtoffer zinde de dader niet, waarop hij enkele keren uithaalde met een mes”, reageert politiewoordvoerder Carlo Smits aan Het Laatste Nieuws.
 
De Block pakt uit met asielplan: 3.250 extra opvangplaatsen, 1.500 ‘bufferplaatsen’ en 90 man extra personeel

75fecee8-3167-11e9-82a0-9b84400bdecf_web_scale_0.275_0.275__.jpg

Groter kan een trendbreuk nauwelijks zijn. Anders dan voorganger Theo Francken (N-VA) investeert Maggie De Block (Open Vld) opnieuw fors in extra opvangplaatsen voor asielzoekers en meer personeel. “Door nu in te grijpen, vermijden we dat het asielprobleem ontspoort.”

3.250 extra opvangplaatsen, nog eens 1.500 bufferplaatsen en negentig extra personeelsleden. Dat zijn de voornaamste cijfers uit het actieplan waarmee Maggie De Block “het asielprobleem weer onder controle wil krijgen”. En dat mag wat kosten: 87 miljoen euro om precies te zijn. Geen klein bedrag voor een departement dat nu op zo’n 350 miljoen draait.

Opvallend, want een regering in lopende zaken kan in principe geen nieuwe, dure maatregelen nemen. “De situatie is urgent, dus moeten we investeren om te voorkomen dat families op straat achterblijven”, zegt De Block. “Door nu in te grijpen, vermijden we dat het asielprobleem ontspoort.”

Sinds de zomer is er opnieuw een stijging van het aantal asielaanvragen. “Daardoor kwam er extra druk op de opvangcapaciteit en de behandeling van de aanvragen. Met 3.250 extra opvangplaatsen en nog eens 1.500 bufferplaatsen zorgen we ervoor dat wie hier bescherming vraagt, op een degelijke manier opgevangen wordt in afwachting van een beslissing.”

Tegelijkertijd wordt de eerder goedgekeurde afbouw van opvangplaatsen teruggedraaid en gaat De Block extra personeel aanwerven. “Dienst Vreemdelingenzaken (DVZ) en het Commissariaat voor de Vluchtelingen, die instaan voor de behandeling van de asielaanvragen, krijgen negentig extra personeelsleden. Die zijn nodig om een vlotte en korte asielprocedure te kunnen garanderen”, zegt De Block. “Als we de procedures een week kunnen verkorten, is er ook minder opvang nodig.”

De minister grijpt met andere woorden terug naar haar beleid van 2011-2014, toen ze al verantwoordelijk was voor Asiel en Migratie. “Tijdens mijn eerste ambtsperiode heb ik sterk ingezet op een snellere en efficiëntere afhandeling van de aanvragen. De voorbije maanden bleek de doorlooptijd terug toe te nemen. Dat mogen we niet aanvaarden.”

De Block ontkent dat ze met extra opvangplaatsen de deuren openzet voor meer vluchtelingen. “Met deze maatregel zijn we beter voorbereid, want plaatsen openen is een heel proces. Als de komende weken blijkt dat er minder opvang nodig is, zullen we die plaatsen weer afbouwen.”

Het actieplan omvat ook enkele nieuwe campagnes op Facebook om vluchtelingen af te raden naar België af te zakken. DVZ lanceerde in januari al zo’n campagne voor Palestijnen in de Emiraten en Saudi-Arabië. “In maart starten we met een nieuwe, gelijkaardige campagne die zes maanden zal lopen”, zegt De Block. “We focussen op de meest voorkomende herkomstlanden, zoals de Palestijnse gebieden.”

Daarnaast komen er ook maatregelen die een efficiëntere terugkeer mogelijk moeten maken en extra gesloten plaatsen voor afgewezen asielzoekers die gedwongen ons land moeten verlaten.
 
De Block pakt uit met asielplan: 3.250 extra opvangplaatsen, 1.500 ‘bufferplaatsen’ en 90 man extra personeel

75fecee8-3167-11e9-82a0-9b84400bdecf_web_scale_0.275_0.275__.jpg
mag ik zeggen dat ik Maggie een vies vet varken vind ? ja dat mag ik ,Theo forever
 
Maggie is, inderdaad, vies dik.
 
Back
Naar boven