MuscleMeat

spier verrekt of gescheurd? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Rick29

Cool Novice
Lid geworden
11 okt 2018
Berichten
215
Waardering
156
Lengte
1m65
Massa
80kg
Vetpercentage
7%
Mensen, het is me enige tijd geleden in de rug geschoten met dumbell press.

ik sta smorgens met veel pijn op, als ik dan mijn ding doe verdwijnt de pijn weer.

Alleen als ik mijn lichaam draai naar links of rechts voel ik de pijn, het meeste gekke is misschien nog wel dat ik gewoon kan trainen zonder pijn.

alleen de volgende dag doet dan mijn rug heel erg pijn (heb er 3 weken last van, vorige week erger geworden omdat ik 1 keer getraind had) voor derest niet meer getraind dus :(

Het zit aan de onderkant van de lat, tegen mijn ruggenwervel aan, mocht ik trainen of tillen verspreid het zich weer naar de hele linker lat en zit mijn rug weer helemaal vast.

Na 5 dagen dempt de pijn in naar een heel klein plekje tegen mijn ruggengraadje :p

Iemand een idee hoelang dit kan duren.

Word depri van niet kunnen sporten.
 
Ga naar een fysio?
 
What they said.
 
Fysio heb ik slechte ervaring mee, ze doen wat oude wijfen oefeningen en kosten veel geld.

Maar het is al weg, door rust te nemen

Bedankt voor het goede advies
 
Fysio heb ik slechte ervaring mee, ze doen wat oude wijfen oefeningen en kosten veel geld.

Maar het is al weg, door rust te nemen

Bedankt voor het goede advies
Het is ook de bedoeling dat jij wat oude wijvenoefeningen doet, waarschijnlijk was je ervaring dan beter ;)
 
Fysio heb ik slechte ervaring mee, ze doen wat oude wijfen oefeningen en kosten veel geld.

Maar het is al weg, door rust te nemen

Bedankt voor het goede advies

Fysio vinden die lift.
 
Back
Naar boven