XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (41 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Is dieren houden voor je eigen plezier sowieso niet nogal haaks op de hele veganovertuiging?
     
    Is dieren houden voor je eigen plezier sowieso niet nogal haaks op de hele veganovertuiging?
    De dieren die in asielen zitten moeten ergens heen, als ik een dier uit het asiel haal of vrijwilligerswerk deed daar deed ik dat ook vooral voor het dier, niet voor mezelf. Kweken voor de mens zijn plezier is niet oke.
     
    De dieren die in asielen zitten moeten ergens heen, als ik een dier uit het asiel haal of vrijwilligerswerk deed daar deed ik dat ook vooral voor het dier, niet voor mezelf. Kweken voor de mens zijn plezier is niet oke.
    Het vlees dat geslacht wordt moet toch ook ergens heen?
     
    Wandeling #2

    IMG_20190218_165939.jpg
     

    Ik vind dit toch het beste passen in dit topic. :D
     
    Gelukkig vraag ik heel veel dus aanbod genoeg
    :roflol:
    Ik ben opgevoed met 'eten gooi je niet weg', dus het komt toch wel op. Mocht het toch overblijven, kan het prima als veevoer dienen en komt het uiteindelijk ook op mijn bordje terecht, indirect. :D
     
    Dat ik vandaag zoveel kan leren op dit mooie forum! Kennis die niemand me meer afneemt.......... meer kuren en minder sex.........ik word een BEEST!!!!
     
    :roflol:
    Ik ben opgevoed met 'eten gooi je niet weg', dus het komt toch wel op. Mocht het toch overblijven, kan het prima als veevoer dienen en komt het uiteindelijk ook op mijn bordje terecht, indirect. :D

    Ik moet zeggen dat ik 95% van mijn voedsel ook daadwerkelijk op eet. Ons ben zunig :).
     
    Ik vind eten weggooien ook gewook kut. Buiten de kosten om nog.
     
    Back
    Naar boven