XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (42 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Niemand hier lijkt eten weg te gooien, maar vaak zie ik voorbijkomen dat enkel de eiwitten van eitjes worden opgegeten... Wat doen jullie dan in godsnaam met de dooiers?
    Ik geloof niet dat iedereen zuivere ei-eiwitten koopt...
     
    Niemand hier lijkt eten weg te gooien, maar vaak zie ik voorbijkomen dat enkel de eiwitten van eitjes worden opgegeten... Wat doen jullie dan in godsnaam met de dooiers?
    Ik geloof niet dat iedereen zuivere ei-eiwitten koopt...
    Je hebt toch een hond of kat?
     
    Niemand hier lijkt eten weg te gooien, maar vaak zie ik voorbijkomen dat enkel de eiwitten van eitjes worden opgegeten... Wat doen jullie dan in godsnaam met de dooiers?
    Ik geloof niet dat iedereen zuivere ei-eiwitten koopt...

    Ik maak graag mayonaise van de dooiers!:)
     
    • Like
    Waarderingen: Bubs
    Ik eet hele eieren. Enkel in de prep kan het zijn dat mijn coach ei-eiwit in mijn schema zet. In dat geval koop ik ei-eiwitten bij Musclemeat of Bulk Powders.
    Eten weggooien doe ik bij uitzondering indien het bedorven is. Oud brood wil ik nog weleens aan de eendjes geven, maar voorkom ik in principe door brood in te vriezen.
     
    • Like
    Waarderingen: Bubs
    Ik eet hele eieren. Enkel in de prep kan het zijn dat mijn coach ei-eiwit in mijn schema zet. In dat geval koop ik ei-eiwitten bij Musclemeat of Bulk Powders.
    Eten weggooien doe ik bij uitzondering indien het bedorven is. Oud brood wil ik nog weleens aan de eendjes geven, maar voorkom ik in principe door brood in te vriezen.
    Is slecht voor eenden he :finger:
    Kan je 't beter weg gooien.
     
    Is slecht voor eenden he :finger:
    Kan je 't beter weg gooien.
    Ik probeerde het ook stiekem in de sloot te gooien, maar die kuteenden hebben alles door. Hoezo is het slecht? Foie gras, dat is pas slecht, maar wel lekker. :P
     
    Ik probeerde het ook stiekem in de sloot te gooien, maar die kuteenden hebben alles door. Hoezo is het slecht? Foie gras, dat is pas slecht, maar wel lekker. :P
    Ducks that are regularly fed bread can become malnourished, aggressive towards one another, may lose their foraging instincts and can lose their natural fear of people. Also, bread that isn't eaten can result in nutrient build-up and increased algae growth. Feeding wild ducks is a practice CWF does not encourage.
     
    Het niveau is zo hoog vandaag op DBB? Iedereen in zijn goeie doen precies.
     
    Ducks that are regularly fed bread can become malnourished, aggressive towards one another, may lose their foraging instincts and can lose their natural fear of people.
    Brood is het nieuwe AAS!
     
    Back
    Naar boven