MuscleMeat

Bijwerkingen tbol (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
21 nov 2018
Berichten
28
Waardering
2
Lengte
1m85
Massa
92kg
Vetpercentage
11%
Hallo, ik ben nu ongeveer 3 weken bezig met oral tbol only. Nu heb ik als bijwerkingen beginnende gyno, last van mn polgewricht en snel vet haar ( geen idee of dit door aas kan komen), maar normaal nooit last van en nu binnen een dag merk ik het al goed. Heb ik echte tbol of denkt iemand dat het toch iets anders is? Kracht is nog niet omhoog gegaan voel me ook een stuk minder fit, geen verhoogd libido misschien zelfs moeilijker hem omhoog te krijgen. Eerder al eens winstrol gebruikt toen alleen last van zelfde pols gekregen maar derest was alles geweldig. ( jaa weet het, alleen orals is waardeloos, volgend jaar begint het echte werk na mezelf nog wat meer in te lezen). Maar mijn vraag heeft iemand n idee of het tbol zal zijn of niet?
Alvast bedankt voor serieuze reacties!
 
Als jij na drie weken niets dan nadelige effecten merkt, kun je beter wat anders proberen.

Maar ik begrijp de reactie. Je weet niet of het wel of niet legit is. Blijft toch maar doorgaan tegen beter weten in (misschien zelf dosis verhogen), in de hoop dat het na nog meer weken wel wat doet.
Het kan overigens prima legit zijn. Het kan zijn dat je niet lekker in je vel zit, dat je niet lekker op het middel reageert.
Desondanks zie ik geen reden om na 3 weken zonder nut, er mee door te gaan.
 
Hallo, ik ben nu ongeveer 3 weken bezig met oral tbol only. Nu heb ik als bijwerkingen beginnende gyno, last van mn polgewricht en snel vet haar ( geen idee of dit door aas kan komen), maar normaal nooit last van en nu binnen een dag merk ik het al goed. Heb ik echte tbol of denkt iemand dat het toch iets anders is? Kracht is nog niet omhoog gegaan voel me ook een stuk minder fit, geen verhoogd libido misschien zelfs moeilijker hem omhoog te krijgen. Eerder al eens winstrol gebruikt toen alleen last van zelfde pols gekregen maar derest was alles geweldig. ( jaa weet het, alleen orals is waardeloos, volgend jaar begint het echte werk na mezelf nog wat meer in te lezen). Maar mijn vraag heeft iemand n idee of het tbol zal zijn of niet?
Alvast bedankt voor serieuze reacties!
1. oral only cycle moet je niet doen.
2. Waarschijnlijk heb je geen gyno want Tbol aromatiseert niet.
3. Alleen last van je pols of van al je gewrichten?
 
1. oral only cycle moet je niet doen.
2. Waarschijnlijk heb je geen gyno want Tbol aromatiseert niet.
3. Alleen last van je pols of van al je gewrichten?
Voel echt rechts n beginnend hard balletje ontstaan wat ik nooit eerder had. En voorderest mn knieën zijn ook n beetje stijf lijkt het wel met opstaan smorgens. Daar heb ik normaal ook nooit last van.
 
Je algemeen slecht voelen kan ook door je lever die belast is.
Beter geen risico’s nemen en mee stoppen, eventueel korte nakuur.
 
Grote kans dat je Dbol hebt als je er gyno van krijgt.
Jaa dacht ik ook aan maar aan de andere kant zou ik dan niet echt wel wat kracht en gewicht toename moeten merken?
 
Waarom stel je hier dan van die domme vragen als het allemaal niet zo moeilijk is?
 
Je pilletjes moeten haast wel dbol zijn... Je hebt gevoellige tepeltjes en reageert veels te emotioneel; je oestrogeen is duidelijk verhoogd.

Ik zou er maar snel wat aan doen want voordat je het weet ben bij degene die op een zwijntje gaat lijken.
 
We wachten het af...
 
Back
Naar boven