MuscleMeat

CLA in combi met carnitine platinum

Bezoekers in dit topic

Mandy

Novice
Lid geworden
21 feb 2019
Berichten
5
Waardering
0
Lengte
1m58
Massa
65kg
Hallo,

Ik heb een vraag:

Ik ben 1 maand aan het sporten, op me voeding aan het letten en heb hierbij ondersteuning van suplementen.

- 5 dagen T5 capsules gebruikt maar door hartkloppingen meteen weg gegooid
- 3 x daags body toner van CLA

5.5 kg afgevallen in 1 maand..

Nu ging ik mijn nieuwe lading halen van de CLA, en heb nu carnitine platunim erbij gekocht voor 3x daags 2 tabletten samen met de CLA.

Is dit een goede dosering en iemand tips of adviezen?

Groetjes mandy
 
Je sport amper een maand, laat de supplementen links liggen.
 
Hoezo?
Beetje ondersteuning is nooit verkeerd toch?
 
Vraag om advies, niet om een mening :o
 
Als je net begint met sporten en goed eten kan je dit ook zonder supps behalen.

Stuk gezonder en beter voor je lijf ook.....

Daar komt bij dat als je zo snel afvalt datbje waarschijnlijk gewoon een crash dieet volgt.... dus veel te weinig eet wat buiten ongezond een totaal verkeerde manier is.
 
Lol, na een maandje sporten al aan de T5.
Goed bezig!
 
:eyes:

Typisch weer dat iemand om advies komt vragen maar niet de goedbedoelde adviezen wil horen, slechts wat in het straatje past.

Als je zo kort sport heb je helemaal geen ondersteuning nodig. Focus je op je voeding en training en laat alle supplementen liggen. Die heb je niet nodig en zijn zonde van je geld.

Als je nu al niet genegen bent om te sporten zonder ondersteuning zal het nooit blijvend zijn, je zult toch een keer van de ondersteuning af moeten ;) en als je het dan zelf moet doen is het lang zo "leuk" en makkelijk niet meer en laat je de teugels weer vieren -> instant terugval en dan mag je na een tijdje weer opnieuw beginnen.

Beetje karakter tonen en op eigen kracht beginnen :)

Zet 'm op! :flex:
 
Ik weet van mezelf dat ik geen sporten ben, naast mijn intensieve baan weinig energie over.
Vandaar dat ik ondersteuning wilde.
Paar jaar geleden ook gedaan en dit ging prima. 13 kilo afgevallen.. Na een vakantie handdoeken in de ring gegooid.. niet meer gesport, gestopt met roken en flink gegeten maar dit gaat me niet weer gebeuren.
Nadat ik mijn nodige kilo's kwijt ben zal ik ook stoppen met de pillen en op eigen houtje verder gaan.

Vandaar dat ik me aan heb gemeld bij deze site.
Kijken wie mij tips kan geven op gebied van voeding ook om op gewicht te blijven

Maar deze tabletten zijn toch niet schadelijk voor mijn lichaam? En mijn vraag was.. klopt de dosering aangezien ik het advies heb gekregen:
- carnitine 3 x daags 2 tabletten terwijl er een andere voorschrift op het doosje staat..

Heb trouwens me voeding uitgelegd bij de verkoper hiervan, en deze gaf aan dat ik goed bezig was....
Weinig koolhydraten, joghurt, veel groente en veel water en groene thee..



Groetjes
 
Daarbij regelmatig gaan uiteten en uitzonderingen gemaakt... avondeten ben k niet zo streng in. Wel 3 x per week kipfilet of vis.. dus naar mijn idee is t geen crashdieet anders hou ik het ook niet vol!
 
Back
Naar boven