MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (49 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • fijn dat stof van het slopen heah :P , badkamer en wc geen zin in ( ik haat tegelen en loodgieter spelen . Keuken daar in tegen is een project voor de lange baan omdat ik al een tijd op zoek ben naar frans eiken met een roze nerf mutatie ( roze , lila schijn in de houtdraad) .heb ongeveer 10 procent van het hout wat ik moet hebben , dergelijke mutanten gaan meestal bij zagerijen en handelaars de kachel in . Wat jammer is want geeft iets unieks aan het hout mee .
    En ook voor een professional is verbouwen een ellende :P
    Jij bent handig en kunt dingen zelf doen, dan kan je het helemaal eigen maken en ook het tempo bepalen. Het is idd fijn dat het achter de rug is. Al viel er niks aan te merken op de werklui.
     
    De sauzen van XXL.
    Fuck man, die teriyaki door m'n kip gepleurd. Fucking lekker.
    Net een salade gemaakt en Samurai Spicy & Mayo gemengd. Fuaarkkk.
    Kan niet meer zonder nu.
     
    Een crossfitter die stoer 30 kg OHP deed gevolgd door #snapcity BOR @ 60 kg met sterk gekromde bovenrug. Maar wel stoer om je heen kijken met je spandexshirtje en Reebokbroekje.
     
    Zwembad naast basic fit schiet al mooi op.

    20190223_135555.jpg
     
    Ondanks de vermoeidheid er in geslaagd de twee volgende lessen van wiskunde reeds te leren, en dit op een paar uur. Nu siesta en morgen uitkijken naar the UFC fight night al is het geen superkaart.
     
    Voordelen van chemo........................
    ....................
    .......................
    Mijn vrouw is superlief tegen me . HIHIHIHIHIHHIHIH
     
    Voordelen van chemo........................
    ....................
    .......................
    Mijn vrouw is superlief tegen me . HIHIHIHIHIHHIHIH
    :eyebrow:
     
    Voordelen van chemo........................
    ....................
    .......................
    Mijn vrouw is superlief tegen me . HIHIHIHIHIHHIHIH
    Iedereen hoop ik! :hello:
    Ik vind wiskunde leuk trouwens! :cool:
     
    Iedereen hoop ik! :hello:
    Ik vind wiskunde leuk trouwens! :cool:
    Wiskunde is zeer leuk zelf omdat, als je er voldoende mee bezig bent, het eigenlijk zeer makkelijk is.
     
    Wiskunde is zeer leuk zelf omdat, als je er voldoende mee bezig bent, het eigenlijk zeer makkelijk is.
    is iets waar ik zelf ook achter ben gekomen. wiskunde is zeer kut totdat je het doorhebt, dan is het opeens heel simpel:D
     
    • Like
    Waarderingen: BB_
    Geldt dat niet voor alles??? I call BS :trollface:
     
    is iets waar ik zelf ook achter ben gekomen. wiskunde is zeer kut totdat je het doorhebt, dan is het opeens heel simpel:D

    Vind je dat ook wat betreft niet-lineaire differentiaalvergelijkingen?
     
    • Like
    Waarderingen: BB_
    Back
    Naar boven