MuscleMeat

LGD4033 log 10mg (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

AntonAusTirol

Novice
Lid geworden
7 jan 2019
Berichten
21
Waardering
21
Lengte
1m89
Massa
92kg
Ook besloten om een logje bij te houden ivm met mn eerste SARMs cycle. Nog nooit eerder iets genomen, op whey en creatine na dan. Ik wil icm lgd 4033 een goede bulk starten. Ben standaard heel dun gebouwd en als ik even niet oplet wat ik eet vliegen de kilo's eraf. Was goed aan het bulken voor de feestdagen, maar toen die achter de rug waren en nog op wintersport woog ik weer 78.9kg (eerst 83kg). Wil nu echt ff massa behalen. Tot nu is het allemaal te droog en weinig volume, wel redelijk wat definitie.

Beginstats:
1.90m lang
78.9kg zwaar

Sarm:
LGD 4033 12 weken / 10mg (vandaag de eerste)

Supplementen:
Ochtend: d3, omega 3, multivitamine en creatine
Avond: zinc en magnesium

Voeding:
Bulk van 4000kcal (3980)
Zonder avondeten: 163E, 353KH, 130V

Training: 5-6 dagen, push/pull/legs

Huidige lifts zijn een beetje lastig te benoemen, aangezien ik net terug ben van vakantie en flink afgevallen ben. Ik hou mn max bij dus zal dat over een weekje wel posten. Ben erg benieuwd wat het gaat doen. Hoop ook op jullie feedback en steun

Auf wiedersehen

Ps: PM als je meer wilt weten dat hier niet besproken mag worden...
 
Topic was op slot gegaan, maar is inmiddels weer open... Momenteel in de 3e week van 10mg. De eerste week niet veel gemerkt. In de loop van week 2 begon het goed merkbaar te werken. Spieren harder, betere pomp en voelbaar sterker en explosiever.

Startgewicht: 78.9
Huidig: 82.3 (in het begin een grote sprong gemaakt vanwege weinig eten naar veel eten, dus redelijk wat meer vocht)

Heel lang bleef ik hangen op 70 kilo bankdruk. Ene keer 8 reps, andere keer weer 5. In de 2e week drukte ik die makkelijk 10x weg, eindelijk door naar 80 die makkelijk 7x ging.

Deadlift was max 140 met veel moeite, ging veel makkelijker nu en 1RM is 160 nu.

Squat weet ik niet precies hoeveel ik eerst deed (beetje af en aan), maar nu 100 x 3 en 110 x 1.

Eten gaat ook prima, op 1 dag na waar ik 3000 kcal at. Voor de rest allemaal 3800-4200.

Als dit zo doorgaat kan ik niet wachten wat er nog allemaal meer in zit, aangezien die pas na 7-8 weken piekt. Laat staan als er 12 weken op zit.

Totaal geen last van bijwerkingen. Niet qua eetlust, slaap, gemoedstoestand etc.

Tot zover...
 
Momenteel in de 5e week. Gaat erg lekker en spieren zijn merkbaar voller. Qua kracht ga ik niet heel erg omhoog, maar merk wel dat ik langer door kan gaan en daardoor een betere pomp krijg dan ooit tevoren. Eten nog steeds op 4000 kcal, maar moet dat misschien maar gaan verhogen... Lijk haast droger dan aan het begin, terwijl ik wel 3 kilo zwaarder ben. Gewicht stijgt ook niet heel drastisch meer. 4000 kcal is al een redelijke opgave om te eten voor mij, laat staan 4300-4500. Zat al te twijfelen aan het begin om mk677 mee te pakken, maar aangezien dit de eerste keer is toch maar niet gedaan.

Is het mogelijk om deze er nu nog bij te pakken tot en met week 12 om eetlust te verhogen en betere slaap? Of beter deze 12 weken afmaken en volgende keer (als die er komt) pakken....

Heb al beschikking over andere SARMs, maar wil toch graag jullie mening...

Thanks
 
7e week nu ingegaan. Vorige week begon goed, maar uiteindelijk beetje een cheatweekend geworden. Vanaf vandaag weer goed oppakken en clean en veel eten.
Desondanks wel vooruitgegaan in kracht. Deadlift verhoogt naar 170 x 2, terwijl die aan het begin met 140 echt maar 1x lukte. Bankdrukken gaat ook omhoog, voor het eerst 90kg aan de stang. Deed die maar 1x, want was al all-in gegaan op de sets daarvoor. Toch een nieuw gewicht, dus voelt goed. Squat even niet kunnen doen vanwege een blessure met voetbal... Deze week wel weer benen trainen. Voor de rest geen last van bijwerkingen, wel had ik 1x een rode gloed over mijn gezicht, maar trok snel weg.

Trainingen gaan echt lekker. Vrijwel elke keer tot het gaatje gaan en wat ik ook goed merk is dat ik langer zwaar kan blijven tillen, dus gewichten hoef ik niet heel erg af te bouwen om toch aan de 8-12 herhalingen te komen. Als het goed is begint het in de komende weken te pieken, dus extra gemotiveerd om er vol tegen aan te gaan...

Tot zover.
 
Interessant ik volg! Ja up maar die kcal zodat
je er echt nog veel resultaat uit kan halen!
 
Gaan nu week 8 in. Vorige week lekkere week gehad met trainen en eten. Echt niet normaal hoe goed het trainen gaat. Zoveel energie, wilskracht en uithoudingsvermogen. De pomp is ook bizar. Desondanks het vele (4100-4200+kcal) eten blijf ik maar super droog. Ben wel van 78,9 naar 83kg gegaan, terwijl ik droger ben dan eerst. Definitie en hardheid is ook zoveel meer geworden, net alsof je veel strakker in je huid zit.

Kracht gaat ook lekker, niet heel veel meer progressie gemaakt dan die grote stappen in het begin. Alsnog zit er wel vooruitgang in en pak ik elke training wel iets meer.

Nog steeds geen last van bijwerkingen. Niet lichamelijk en ook niet geestelijk. Nu meer gemotiveerd dan ooit om nog te knallen. Nog 4 weken te gaan....
 
Wel een lange sarm kuur doe je, Heb je al nagedacht over een pct?
 
Wel een lange sarm kuur doe je, Heb je al nagedacht over een pct?

Piekt pas na 7-8 weken, dus vandaar 12 weken. Wordt overal ook aangeraden. Wat ik bij andere logjes las is dat sommige niks gebruiken voor pct. Denk zelf een testbooster en sowieso clomid in huis halen voor het geval dat.
 
Piekt pas na 7-8 weken, dus vandaar 12 weken. Wordt overal ook aangeraden. Wat ik bij andere logjes las is dat sommige niks gebruiken voor pct. Denk zelf een testbooster en sowieso clomid in huis halen voor het geval dat.
Oke heb zelf lgd 10mg voor 8 weekjes x gebruikt is wel een leuk middel. heb daarna ook geen pct gedaan maar had wel het idee dat ik onderdrukt was, erg vermoeid etc.
 
Oke heb zelf lgd 10mg voor 8 weekjes x gebruikt is wel een leuk middel. heb daarna ook geen pct gedaan maar had wel het idee dat ik onderdrukt was, erg vermoeid etc.
Ah okee, wanneer merkte je dat? Hoeveel mg had je gebruikt?
 
Week 10 net begonnen. Gaat nog steeds erg goed en nergens last van. Kracht gaat nog steeds iets omhoog. Vooral de definitie van de spieren wordt beter en iets meer inhoud. Deze 3 weken nog ff knallen op 4500 kcal met 6x sporten in de week.

Zal op het einde wel een grote update maken met hoe het allemaal is gegaan.

Qua gewicht woog ik voor het eerst 83.4kg in de ochtend na de boodschap. Dit terwijl ik meer aders heb dan het begin en ook een stuk droger lijk.
 
Week 10 net begonnen. Gaat nog steeds erg goed en nergens last van. Kracht gaat nog steeds iets omhoog. Vooral de definitie van de spieren wordt beter en iets meer inhoud. Deze 3 weken nog ff knallen op 4500 kcal met 6x sporten in de week.

Zal op het einde wel een grote update maken met hoe het allemaal is gegaan.

Qua gewicht woog ik voor het eerst 83.4kg in de ochtend na de boodschap. Dit terwijl ik meer aders heb dan het begin en ook een stuk droger lijk.

Damn dat klinkt echt goed, zou de laatste 2 weken 5000 kcal eten om er echt alles uit te halen met dat je er blijkbaar droger uitziet dan voordien :)
 
Zitten nu in week 11. Vorige week voor het eerst ooit 100kg bankdruk, deze week al 2 herhalingen met 100kg. Ook andere oefeningen zoals squat en deadlift zijn heel erg vooruitgegaan ten opzichte van het begin. De isolatie oefeningen gaan ook makkelijker en zwaarder, terwijl je toch in de 8-12 herhalingen blijft. Lichaamsgewicht is nu ongeveer 85kg en nog steeds lean met aardig wat definitie.
Bijwerkingen zijn nog steeds niet aanwezig of merkbaar. Zit nu nog een beetje na te denken over de pct. Heb genoeg logjes gelezen van LGD4033 only die zonder pct er goed vanaf kwamen of alleen een test booster gebruikte. Gezien het feit dat ik geen bijwerkingen of klachten heb ga ik het even zonder iets aankijken en voor de zekerheid nolva in huis halen.

Had het een keer ergens gelezen, maar ben weer vergeten waar en wat er stond. Na hoelang mag je weer een cycle doen, iets van cycle tijd + pct? Anders wordt het weer in het najaar voor de bulk met LGD4033 en deze keer MK677 bijpakken.
 
Laatste update:
Helaas een week eerder moeten stoppen door een griepje. Had totaal geen trek en voelde me echt niet lekker, dus ook het sporten maar even overgeslagen. Dus het is 11 weken ipv 12 geworden.
Alsnog heel erg tevreden met hoe het is gegaan. Heb echt meer kracht gekregen en massa. Het viel ook meerdere mensen op dat ik groter was geworden. Vooral armen en borst zijn goed vooruit gegaan, terwijl armen altijd een beetje achterbleven tov de rest.

Gewicht is van 78.9kg naar ongeveer 83/84kg gegaan. Heb een erg schommelend gewicht, ook in de ochtend op een lege maag. Qua vetpercentage ben ik niet tot nauwelijks vooruit gegaan, misschien zelfs wel iets omlaag. Zeker met een pomp zijn de aderen heel goed te zien.

Kracht is ook heel erg gestegen. Heb het niet precies bijgehouden, maar ben wel door plateaus heen gekomen. Bankdruk bleef altijd een beetje hangen op de 70kg, ene keer weer 5-6 herhalingen en andere keer weer 8. Nu lukt de 80kg stabiel 10x en 90kg ongeveer 4-5x. 100kg is ook voor het eerst gepakt en lukt voor 2 herhalingen. Deadlift is ook flink gestegen van 140kg naar 170kg voor 3x. Squat heb ik helaas niet veel gedaan door blessure, maar toch gestegen naar 110kg voor 3x.

Bijwerkingen heb ik eigenlijk niet echt iets van gemerkt. Wat vooral lekker was, is dat je elke training zoveel energie en kracht hebt om te blijven gaan. Normaal heb je wel vaker dat je echt geen zin hebt en het niet lukt, maar nu was dat veel minder dan gewoonlijk.

Al met al heel positief en kan niet wachten op de volgende keer. Ga dan weer LGD4033 en MK677 bijpakken voor een goede bulk.

Als je nog vragen hebt, stel ze gerust!

Tot horens.
 
Nog ff een vraagje, wanneer zou je weer een kuurtje mogen pakken? Had ergens gelezen 10 weken.

Ook een update: voelde me wel anders toen ik gestopt was. Iets sneller geprikkeld en minder energie. Niet significant, maar toch merkte je het wel.
Gaat gelukkig goed nu. Helaas ook een week niet kunnen sporten vanwege een blessure aan mijn hand, wat ook niet echt meewerkt.
 
Ik zou wat langer wachten indd (12 weken) en mss eens bloed prikken nu tussenin?
 
Enige na-effecten gehad? Bloedonderzoek gedaan misschien?
 
Back
Naar boven