MuscleMeat

1ste Kuur Serieus

Bezoekers in dit topic

Als jij na 7 trainen 80 kilo weegt op 178 cm 15% vp snap je er weinig van en/of geen discipline ga dan vooral geen grote muil geven tegen mensen die je proberen te helpen...

@Potentie

Een post bewerken en dan een @ tag toevoegen werkt niet. Dit is om te voorkomen dat bij elke bewerking de tag een melding verstuurd.

Dus een nieuwe post als je een tag vergeten bent ;) (ook bij vernoemen van leden).
 
Ja idd ga maar weg ik hoef je advies niet

Hej kalm he jij daar of straks steek ik een pikuur in u gat meneer grote muil

Ga gewoon uit mijn topic deze cijfers zijn zo lachwekkend. Ik wil niet afvallen ik wil vet verliezen dommerik. Ga nou lekker verder kuren jij...

Jij bent een idioot die aandacht nodig heeft ga nou lekker verder vissen en vergeet je spuitjes niet mee te nemen

Er zijn hier idioten die veel te snel mensen onderschatten

Ik ben degene die hier novice is en ik moet het jullie leren foei. Naturals die advies zoeken hier zijn quasi gedoemd voor failure daarmee dat het hier stikt met mensen die kuren.
Gaat het voor de rest wel goed met je?

Komt ervan hé op anabolen rekenen. Maar ja ik kan het jou niet kwalijk nemen zeker niet wanneer je actief bent op zo een kutforum als deze. Het is jou vergeven.
Mensen zoals jij maken het hier kut.
 

Maar heel even he. Google is geen bron, daar kun je bronnen wel mee zoeken eventueel. Mag ik een iets specifiekere bron? Via google kom ik op deze website uit. Mijn interesse is wel gewekt namelijk.
 
Pareltje weer dit.
 
We moeten niet te snel bannen. Dit is meneer zijn eigen topic, zolang hij het hier doet is het prima.
 
Misschien moeten we toch maar wel adviseren om die Clen erin te gooien.
 
Een post bewerken en dan een @ tag toevoegen werkt niet. Dit is om te voorkomen dat bij elke bewerking de tag een melding verstuurd.

Dus een nieuwe post als je een tag vergeten bent ;) (ook bij vernoemen van leden).

En wat als ik potentie tag gebruik en vervolgens meteen weg edit dan houd iedereen de melding en niemand kan verder zien dat ik me rel vriendjes heb uitgenodigd toch?
 
En wat als ik potentie tag gebruik en vervolgens meteen weg edit dan houd iedereen de melding en niemand kan verder zien dat ik me rel vriendjes heb uitgenodigd toch?

Laat maar weten of het werkt.
 
Hoi,

Via deze weg zou ik graag wat advies verzamelen van mensen met ervaring. Ik ben namelijk op zoek naar advies voor mijn eerste kuur. Voor ik jullie meer details geef over wat ik overweeg geef ik jullie mijn stats.
  1. Leeftijd: 28
  2. Ik train al 7 jaar
  3. Ik ben 1M78 en weeg 80KG met ongeveer 15% vet
  4. Ik ben momenteel op een cutting dieet (per dag 220gr Eiwitten/180gr Carbs/30gr Vet)
  5. 1RM Bench Press 135KG, 1RM Squat 190KG, 1RM Deadlift 215KG, 1RM OHP 70KG
Ik vind mijn fysiek te powerlift-achtig en vind het eigenlijk niet zo mooi. Mijn doel is om shredded te zijn ik zou graag het ultieme lichaam willen. Ik denk dat als ik blijf trainen zoals ik nu bezig ben dan kan ik er geraken met behulp van een kuur of twee. Ik wil droog staan en mijn vasculariteit moet naar omhoog. Sterker worden mag maar hoeft niet.

Zelf heb ik al zitten denken aan Winstrol, Clen, Test-E, Test-E/Mast, Tren Ace (niet aan te raden als 1ste kuur)

Waarom zit ik naar zoveel verschillende zaken te kijken? Ik wil niet bulky/puffy staan ik wil eerder droog staan. Volgens mij ben ik ook nog eens gyno gevoelig. Voor deze redenen dus twijfel ik.

Ik heb een winstrol cure only zitten overwegen maar blijkbaar is het echt niet waard. Ik sta momenteel iets te bulky (powerlifting physique). Spieren zijn niet genoeg gedefinieerd/vasculariteit is te laag/biceps groeien niet zoals het hoort.

Ik zou graag droog willen staan, meer vasculariteit, spieren meer gedefinieerd, en dikkere biceps.

Wat raden jullie mij aan?

Welke oral raad jij aan dan? Is clen het overwegen waard? Winstrol only ziet er maar pover uit in resultaat... Ik heb naar SARMs zitten kijken de neveneffecten zijn wel freaky...

Ik ben nog maar net overgeschakeld op een cutting dieet. Vetgehalte hou ik tussen 30 en 40 gram per dag. Dat is ideaal voor mijn gewicht tenminste als je correct wil cutten toch.

Negatief wat? Graag uitleg als je iets te zeggen hebt.

Als je een opmerking geeft of niet akkoord gaat met iets verklaar dan waarom.

Wie zegt dat ik niet veel over voeding weet? De macroprofielen die je opnoemt zijn veel te hoog voor een cutting dieet. Kom nou even niet doen alsof jullie het beter weten met jullie sticky. 0.15 - 0.20 gr vet/kg is het beste voor een cutting dieet.

Wie zegt dat ik niet veel over voeding weet? De macroprofielen die je opnoemt zijn veel te hoog voor een cutting dieet. Kom nou even niet doen alsof jullie het beter weten met jullie sticky. 0.4 - 0.45 gr vet/kg is het beste voor een cutting dieet.


1gr... Goed bezig...

Idd wat een voordeel hé?

Ik doe alles voor cortisol tegen te houden...

Ja idd ga maar weg ik hoef je advies niet

Hej kalm he jij daar of straks steek ik een pikuur in u gat meneer grote muil

Zelf mijn koe is nog braver dan u

Tuurlijk da jij begint met u grote muil

80 gram LOL waarom geen 160?


Ga gewoon uit mijn topic deze cijfers zijn zo lachwekkend. Ik wil niet afvallen ik wil vet verliezen dommerik. Ga nou lekker verder kuren jij...

Jij bent een idioot die aandacht nodig heeft ga nou lekker verder vissen en vergeet je spuitjes niet mee te nemen

Er zijn hier idioten die veel te snel mensen onderschatten

Jongens en meisjes wees is allemaal kalm.

Als je vet verliest verlies je vet simpel ik heb nooit gesproken over vet omzetten in spieren.

Ik kan jullie macrprofielen doorsturen voor cutten, maintenance, en bulken. Die zitten allemaal onder de 1 gram vet.

1 gram vet per kg is gewoon te veel ik weet niet uit welke boek jullie dat halen maar dat is gewoon verouderd en uberhaupt teveel.

Clean bulken en cutten voor iemand natural daar zijn andere cijfers voor nodig tenminste als je het goed en snel wilt doen.

Hierbij fatsoenlijke macro cijfers voor iemand die 80kg weegt/15% vet heeft/6u per week traint

---------------------------------------
Cut:

Protein 211g (845 kcal)
Carbs 224g (897 kcal)
Vet 35g (317 kcal)
---------------------------------------
Bulk:

Protein 176g(704 kcal)
Carbs 413g (1652 kcal)
Vet 53g (475 kcal)
---------------------------------------


Je hebt niet meer nodig en niet minder. Mensen die mij ongelijk geven ga lekker ergens anders zwanzen. Ik volg geen extreme diëten met surplussen voor steroids gebruikers. Natuurlijk verbruik je meer kcal door al die producten en heeft je lichaam waarschijnlijk meer vet nodig om je hormonen in balans te kunnen houden door al de stress die hij krijgt. Nogmaals dat zijn diëten voor mensen die kuren niet voor naturals. Als je vet snel en effectief wilt verliezen ga je er niet geraken met 1gr vet/ per kg lichaamsgewicht per dag dat is gewoon belacheljk veel en gewoon veel te veel.

Mja jij bent dan ook de maaaaaaan hier eh... Kom geen zaken zeggen die ik niet gezegt hebt. Ik heb niet gezegt dat dat niet kan.

Hangt er van af wat je gedaan hebt. Je zet maar 1/10 van de info hier op. Als je 5x keer per dag traint kan dat wel. Als je veel cardio of HIIT kan dat ook. Misschien hang je wel aan de clen?

Nogmaals niet genoeg info en valt te verwaarlozen. Misschien heb je geluk en heb je een extreem hoge metabolisme. Er zijn zoveel andere zaken nog die een rol kunnen spelen. Als jullie de waarheid willen over een correct dieet voor iemand natty dan hebben jullie die net kunnen zien. Als jullie kiezen om steroids te gaan dan gaan jullie inderdaad andere dieeten moeten volgen en die 1 gram vet dient voor je hormoon in balans te houden bij een kuur.

Ik ben degene die hier novice is en ik moet het jullie leren foei. Naturals die advies zoeken hier zijn quasi gedoemd voor failure daarmee dat het hier stikt met mensen die kuren.


Dankje iron warrior. Hoeveel kuurtjes heb je al achter de rug om aan die cijfers te geraken?

Ik heb al een zeker niveau bereikt en ik overweeg het ik heb nog niets beslist.

Wow indrukwekkend en nog altijd zo zwak?

En dat weegt 117KG LOL. Wie zegt dat je van vet dik wordt? Je hebt vet nodig om vet te verbranden.

Komt ervan hé op anabolen rekenen. Maar ja ik kan het jou niet kwalijk nemen zeker niet wanneer je actief bent op zo een kutforum als deze. Het is jou vergeven.

Ik heb waarschijnlijk 100x meer mensen geholpen dan jullie met deze stomme topic mag van mij gerust gesloten worden.

Mensen blijven anders kicken om hier commentaar te zetten.

Heb geen kuur nodig tis goed. Ik sta goed.


tenor.gif
 
Is gewoon een retard.
Ik vraag me wel eens af hoe dit soort debielen in het dagelijks leven staan.
Zulke mensen lopen doordeweeks hersenloos orders te picken in een donker magazijn, vrijdagavond en zaterdagavond zuipen en snuiven ze zich lam en zondag de hele dag op bed. Maandagochtend begint de hele cyclus weer opnieuw.
 
Back
Naar boven