Fitness Seller

Gesloten nog 1 keer (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Geloof me maar dat de gewichten aan de zware kant waren. De sportschoolhouder kwam daarnet boos op me afstappen, of ik die "dikke dumbbells" soms had laten slingeren. Wasn't me. "Wie heeft het g.v.d. dan wel gedaan?" Moest hij zelf weer eens zwaar liften.

Te zwaar om te loggen :thumbs:

Wel grappig dat hij meteen aan jou denkt wanneer er zware gewichten verplaatst worden, maar dat is dan ook het moraal van het verhaal :rocker2:
 
PULL:

Pulldowns naar nek
8x50kg
8x80kg
8x100kg
6x120kg
7,6,6x134kg

Seated cable rows
8x100kg
3x6x120kg

Lateral raises met kettlebell, unilateraal
8x20kg
12x24kg (de zwaarste)
15x20kg

Dumbbell hammer curls
10x20kg
10x30kg
2x10x38kg
10x34kg

5 sets standing calf raises
 
Geloof me maar dat de gewichten aan de zware kant waren. De sportschoolhouder kwam daarnet boos op me afstappen, of ik die "dikke dumbbells" soms had laten slingeren. Wasn't me. "Wie heeft het g.v.d. dan wel gedaan?" Moest hij zelf weer eens zwaar liften.

b92.gif
 
PULL:

Pulldowns naar nek
8x50kg
8x80kg
8x100kg
6x120kg
7,6,6x134kg

Seated cable rows
8x100kg
3x6x120kg

Lateral raises met kettlebell, unilateraal
8x20kg
12x24kg (de zwaarste)
15x20kg

Dumbbell hammer curls
10x20kg
10x30kg
2x10x38kg
10x34kg

5 sets standing calf raises

Baas :flexbiceps:

Calf raises toegevoegd?
 
Vanwege je rug?

7 maanden geleden voelde ik standing calf raises, die ik de beste oefening vind, inderdaad erg in mijn onderrug; meteen gestopt. Maar nu geef ik te weinig prioriteit aan de calves, aan het eind va een pull of een push heb ik geen zin meer in zware calf raises. Op het moment is mijn onderrug weer vrij rustig en overweeg ik weer licht benen te gaan trainen en serieus kuiten.
 
7 maanden geleden voelde ik standing calf raises, die ik de beste oefening vind, inderdaad erg in mijn onderrug; meteen gestopt. Maar nu geef ik te weinig prioriteit aan de calves, aan het eind va een pull of een push heb ik geen zin meer in zware calf raises. Op het moment is mijn onderrug weer vrij rustig en overweeg ik weer licht benen te gaan trainen en serieus kuiten.

Kunt evt ook seated calf raises overwegen..
 
En staand met 1 been?
 
Niemand die traint bij deze sportschool ? En hem kent?
Of bellen en vragen naar schwarzenegger?
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven