MuscleMeat

Gesloten nog 1 keer (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Wanneer doe je eens een forum challenge mee?
 
Stelletje haters.
 
Dit hele log is een grote grap
1zzgc34.jpg
 
Dit hele log is een grote grap
1zzgc34.jpg

Ik dacht dat ook aanvankelijk maar begin stilaan te twijfelen :o

Waarom hoor ik jou en andere leden denken? Omdat Schwarzeneggertje heel veel tijd doorbrengt op het forum waardoor ik vermoed dat hij er een bepaalde waarde aan geeft in zijn leven. Het zou jammer zijn dat als je zoveel tijd ergens doorbrengt (waar niks mis mee is) dat je dan de hele tijd aan het trollen bent (dat zou wel ziek zijn).

Daarom denk ik dat hij grotendeels de waarheid spreekt maar tegelijk ben ik dan ook overtuigd dat de uitvoering van zijn oefeningen NERGENS op lijkt (zou de hoge gewichten verklaren + verklaring waarom hij geen video of foto post) en allicht overdrijft hij sowieso 10-20% met zijn gewichten.
 
7 maanden geleden voelde ik standing calf raises, die ik de beste oefening vind, inderdaad erg in mijn onderrug; meteen gestopt. Maar nu geef ik te weinig prioriteit aan de calves, aan het eind va een pull of een push heb ik geen zin meer in zware calf raises. Op het moment is mijn onderrug weer vrij rustig en overweeg ik weer licht benen te gaan trainen en serieus kuiten.

Kunt evt ook seated calf raises overwegen..
Exaclty. Seated Calf Raises zijn heerlijk (althans, vind ik). :)
Eventueel superset je 'm met Standing Calf Raises, zodat je deze nog steeds kan pakken, maar niet zo veel reps en gewicht meer kan pakken. Ik pak Calf Raises tegenwoordig vrij licht, maar beweeg langzaam en diep negatief; ik houd ze zowel beneden als boven even vast. Op dit manier kun je zonder erg zware belasting perfect je kuiten trainen. :D Veel mensen zie ik heel snel op en neer stuiteren en niet negatief gaan (hakken lager dan tenen / bal van de voet).
 
Exaclty. Seated Calf Raises zijn heerlijk (althans, vind ik). :)
Eventueel superset je 'm met Standing Calf Raises, zodat je deze nog steeds kan pakken, maar niet zo veel reps en gewicht meer kan pakken. Ik pak Calf Raises tegenwoordig vrij licht, maar beweeg langzaam en diep negatief; ik houd ze zowel beneden als boven even vast. Op dit manier kun je zonder erg zware belasting perfect je kuiten trainen. :D Veel mensen zie ik heel snel op en neer stuiteren en niet negatief gaan (hakken lager dan tenen / bal van de voet).

Het probleem van seated calf raises is dat je de gastrocnemius, die over 2 gewrichten loopt, minder traint dan de mono-articulaire soleus. In de praktijk heb ik (vroeger) van seated calf raises weinig nut gehad, van de staande versie wel (met veel gewicht).
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Ik dacht dat ook aanvankelijk maar begin stilaan te twijfelen :o

Waarom hoor ik jou en andere leden denken? Omdat Schwarzeneggertje heel veel tijd doorbrengt op het forum waardoor ik vermoed dat hij er een bepaalde waarde aan geeft in zijn leven. Het zou jammer zijn dat als je zoveel tijd ergens doorbrengt (waar niks mis mee is) dat je dan de hele tijd aan het trollen bent (dat zou wel ziek zijn).

Daarom denk ik dat hij grotendeels de waarheid spreekt maar tegelijk ben ik dan ook overtuigd dat de uitvoering van zijn oefeningen NERGENS op lijkt (zou de hoge gewichten verklaren + verklaring waarom hij geen video of foto post) en allicht overdrijft hij sowieso 10-20% met zijn gewichten.

De alternatieve verklaring zie je liever niet onder ogen.
 
De alternatieve verklaring zie je liever niet onder ogen.

Wat ik hierboven beschrijf (dat je legit bent maar je uitvoering niet goed is) bedoel ik niet neerbuigend maar het lijkt me een logische verklaring op basis van de weinig dingen die ik over je weet.

Het is ook allemaal vreemd. Iemand die bijna 60 is en in een log anoniem komt vertellen dat hij meer lift dan 95% van het forum (inclusief AAS gebruikers) maar geen enkel foto of filmpje post. Aanvankelijk beloofde je op termijn een foto of filmpje te posten (als je een nieuwe gsm zou hebben) maar dat lijkt er niet meer van te komen. Daar komt nog eens bij dat je niet ingaat op andere leden die vriendelijk voorstellen samen eens te trainen.

Het is dus niet dat ik de alternatieve verklaring niet WIL onder ogen zien maar ze is in die mate vergezocht dat een gezond kritisch mens zich daar vragen bij stelt.

Mag ik jou dan nu vragen: waarom post je geen foto of filmpje en waarom ga je niet in op de uitnodiging van andere leden om samen te trainen? Kan je daar een eerlijk antwoord op geven?
 
Wat een beest die vrouw.

Had wel gedacht dat ze 250+ zou squatten na die 265 in training.
 
Borst en biceps

Bankdrukken
tig maal lege stang
10x70kg
8x100kg
6x120kg
4x6x140kg

Flys
8x20kg
3x8x30kg

Scott machine curls
8x20kg
8x40kg
8x60kg
2x6x70kg
10x50kg

Dumbbell concentration curls
8x20kg
8x26kg
2x8x30kg
10x26kg
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven