AndroidHealthClinic

Gesloten Saik0's log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Eventueel je voeten naar buiten draaien, dan kun je meestal je voeten wat verder naar achteren plaatsen en explosievere leg drive genereren.
 
Eventueel je voeten naar buiten draaien, dan kun je meestal je voeten wat verder naar achteren plaatsen en explosievere leg drive genereren.

Dat is wat ik nu ook probeer te doen. Voeten moeten onder de benen komen en wijdere stance en tenen naar buiten zorgt voor meer stabiliteit. Juist minder naar achteren plaatsen lijkt makkelijker te zijn om ook de hakken aan de grond te zetten, maar dan kan ik dus geen legdrive gebruiken. Het is een kwestie van wennen en aanleren denk ik.
 
Seated Good mornings 5x5
Voelt nog vreemd, onderrug ook pijnlijk nu. Weet alleen niet of het goede pijn is. Ga hem filmen.

Ik heb bij de goodmorning staand/zittend altijd zelfde probleem als ik heavy en low rep ga. Dus doe de goodmorning altijd lichtere load en higher rep. Niet omdat dit beter is maar hoe netjes ik hem ook doe onder de 8-10 reps geeft die me gedonder.
 
Lukte niet om de legdrive toe te passen. Minder spanning op quads ook ten opzichte vd vorige treen. Lag voor mijn gevoel ook wat scheef op de bench.

De treen

Sheiko w1d6

Deadlift with two pauses
1x3x107,5
1x3x130
1x3x150
4x2x160

Benchpress
1x4x65
1x4x80
5x4x92,5

Lats, bb row
5x8

Legpress
5x6
 
Ik heb bij de goodmorning staand/zittend altijd zelfde probleem als ik heavy en low rep ga. Dus doe de goodmorning altijd lichtere load en higher rep. Niet omdat dit beter is maar hoe netjes ik hem ook doe onder de 8-10 reps geeft die me gedonder.

Merk het vooral net onder het midden vd rug en stukje boven de onderrug. Misschien wel een deel wat weinig stimulans krijgt. Ben er nog niet over uit of de pijn een indicatie is voor goed of slecht.
 
Je lijkt inderdaad wel scheef te liggen.
Misschien iets meer de benen uit elkaar zetten en voeten iets meer de tenen naar buiten?

Het gaat zeker wel even een tijdje duren voor je een fijne setup gaat vinden.

Het lijkt trouwens ook of je spanning onderin verliest. Of zie ik dat verkeerd?
 
Trouwens een vreemde ervaring rijker.
Af en toe neem ik een benzo. Gisteravond enkele drankjes genuttigd. Voor het slapen gaan 3 stuks dormicum gepakt, dat was er 1 meer als gepland. Nou dan slaap ik ook sneller. Naar bed gegaan en in de ochtend in mijn bed wakker geworden. Kom ik beneden ligt er drank op de tafel, zijn alle spullen verplaatst, is de dormicum strip helemaal leeg (zaten er nog 4 in) en zijn er tig berichten en stemopnames naar mijn appcontacten gestuurd. Lag er ook nog eens een mes opengeklapt op tafel. Tot nu toe kan ik nog niets herrineren van mijn nachtelijke avontuur. Bedoeling was vroeg opstaan en fris en fruitig gaan sporten voor het werk. Ik ben wel even klaar met de benzo’s. Ik deel dit even omdat ik iemand ben die dacht dat het allemaal niet zo sterk was, je wordt wat suf en gaat dan slapen. Maar nee dus, het kan ook anders uitpakken. Dit heb ik onderschat, kijk uit mensen :)

hoxyz nogmaals excuses
 
Laatst bewerkt:
Je lijkt inderdaad wel scheef te liggen.
Misschien iets meer de benen uit elkaar zetten en voeten iets meer de tenen naar buiten?

Het gaat zeker wel even een tijdje duren voor je een fijne setup gaat vinden.

Het lijkt trouwens ook of je spanning onderin verliest. Of zie ik dat verkeerd?

Klopt helemaal. Dat beetje spanning wat ik heb verlies ik daar weer. Vond de benen ook best dicht bijelkaar staan. Gevoelsmatig was dat niet zo. Loop al jaren in de gym rond en heb wat prijsjes gewonnen en moet nu nog leren benchen lol.
 
Zoals ik al zei oppassen met benzo's bro. Verslaving kruipt er snel in. Zelf ook wel ervaren dat je hele rare shit doet waar je de volgende dag gewoon echt helemaal niks meer van herinnert. Hopelijk was het een soort van eye opener voor je.
 
Dat powerliften is nog niet zo makkelijk:P

Veel filmen en zelf goed kijken wat dan beter kan. Evt filmpjes blijven posten hier.
 
Haha en i don't mind dat je me gare berichten in de nacht stuurt, kon er wel om lachen. Liever ik dan een IRL bekende van je ;)
 
Trouwens een vreemde ervaring rijker.
Af en toe neem ik een benzo. Gisteravond enkele drankjes genuttigd. Voor het slapen gaan 3 stuks dormicum gepakt, dat was er 1 meer als gepland. Nou dan slaap ik ook sneller. Naar bed gegaan en in de ochtend in mijn bed wakker geworden. Kom ik beneden ligt er drank op de tafel, zijn alle spullen verplaatst, is de dormicum strip helemaal leeg (zaten er nog 4 in) en zijn er tig berichten en stemopnames naar mijn appcontacten gestuurd. Lag er ook nog eens een mes opengeklapt op tafel. Tot nu toe kan ik nog niets herrineren van mijn nachtelijke avontuur. Bedoeling was vroeg opstaan en fris en fruitig gaan sporten voor het werk. Ik ben wel even klaar met de benzo’s. Ik deel dit even omdat ik iemand ben die dacht dat het allemaal niet zo sterk was, je wordt wat suf en gaat dan slapen. Maar nee dus, het kan ook anders uitpakken. Dit heb ik onderschat, kijk uit mensen :)

hoxyz nogmaals excuses
Holy shit haha, dit zijn echt Mn worst nightmares. Alleen 3 dormicum, dit zijn toch die benzo’s waarmee je in het ziekenhuis in slaap wordt gebracht? Waarom neem je er daar 3 van?
 
Zoals ik al zei oppassen met benzo's bro. Verslaving kruipt er snel in. Zelf ook wel ervaren dat je hele rare shit doet waar je de volgende dag gewoon echt helemaal niks meer van herinnert. Hopelijk was het een soort van eye opener voor je.

Dat was het zeker. Zoals ik al tegen je zei stuur ik af en toe berichtjes waarvan ik mij de dag erna niets kan herinneren. Maar uit bed kruipen en gaan drinken/slikken is nieuw voor mij. Heb met alle rommel altijd het idee gehad dat er ergens nog controle was, in ieder geval dat ik het meeste bewust meekreeg. Tot nu. Heel eng als je denkt dat ik dingen had kunnen doen die mij voor altijd zullen achtervolgen.

Dat powerliften is nog niet zo makkelijk:P

Veel filmen en zelf goed kijken wat dan beter kan. Evt filmpjes blijven posten hier.

Het lijkt heel simpel. Gewoon je voeten plat zetten. Nou...

Haha en i don't mind dat je me gare berichten in de nacht stuurt, kon er wel om lachen. Liever ik dan een IRL bekende van je ;)

Gelukkig kan de rest er ook om lachen. Ben al blij dat het geen schoonfamilie of collega’s waren.

Holy shit haha, dit zijn echt Mn worst nightmares. Alleen 3 dormicum, dit zijn toch die benzo’s waarmee je in het ziekenhuis in slaap wordt gebracht? Waarom neem je er daar 3 van?

Ja wordt vaker voorgeschreven aan mensen die niet meer lang hebben wanneer ze bijv kanker hebben oid. Ik had er uiteindelijk 7 op. Gelukkig had ik niet meer. Afgelopen week had ik er ook een gepakt, bleef nog lang wakker. Vandaar dat ik er één extra had gepakt. Maar ik was vergeten dat ik al een tweede had geslikt en kwam daar pas na de derde achter.
 
Zou er wel mee op passen man, die shit is niet niks aan al die verhalen te lezen.. ben je vandaag dan niet net een zombie? last met uit je woorden komen etc?
 
Zou er wel mee op passen man, die shit is niet niks aan al die verhalen te lezen.. ben je vandaag dan niet net een zombie? last met uit je woorden komen etc?

Nee, merkte er niets van. Werd vanmiddag wel moe omdat ik toch heel wat uurtjes slaap heb gemist. Voor mij geen benzo’s meer.
 
Sheiko w2d1

Benchpress
1x5x65
1x4x80
1x3x92,5
4x2x105

Squats
1x5x100
1x4x120
1x3x140
4x2x160

Slingshot Benchpress
1x3x95
1x3x110
1x3x122,5
4x2x122,5


Triceps niet gedaan
Goodmornings in depth niet gedaan


Voelde allemaal te zwaar aan vandaag, slecht dagje.
 
Ik vind dit wel één van de betere bench instructies. Stukje over leg drive begint rond 10:30. Wie weet helpt het!

 
Wat heeft Kizen je gebracht?
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven