AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (12 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Zat net "Foute boel" te kijken, daar zag ik petrof langs komen. Wist niet dat de DBB-knokploeg nog actief was!
     
    Eigenlijk was het gisteravond, maar geniet er vandaag nog steeds van dus het maakt vandaag ook goed.

    Heb gister avond m'n tweede date gehad met een dame die ik nu een poosje ken via Tinder.. Wat een onwijs leuke mens is het toch... dat wou ik toch even kwijt :p
     
    Eigenlijk was het gisteravond, maar geniet er vandaag nog steeds van dus het maakt vandaag ook goed.

    Heb gister avond m'n tweede date gehad met een dame die ik nu een poosje ken via Tinder.. Wat een onwijs leuke mens is het toch... dat wou ik toch even kwijt :p

    Maar de vraag is is er nog geneukt?
     
    Tijd voor wat leven in het pua topic?
     
    Dat zegt BB_ ook al jaren.

    Sorry Bert, we houden van je.
    Ik schaam me er niet voor, er zijn belangrijkere dingen in het leven. Overigens ben ik het de mensheid wel een beetje verplicht mij voort te planten, survival of the fittest hè ;).

    Ik ben blij dat ik bijvoorbeeld niet meedoe aan die hele carnavalsgekte. Momenteel neukt hier iedereen in Brabant iedereen en zuipt iedereen er op los. Ik ga lekker trainen, mealpreppen en mijn belastingaangifte invullen op een druilerige zondag.
     
    Ff rondje met me maat lopen

    20190303_132032.jpg
     
    "Ff rondje met me maat lopen"

    Ik kan gelijk door naar "Het grote wat heeft jouw dag vandaag verpest topic "
     
    Of Bart beffen.
     
    Ik vind haar wel een Herman Brusselmans lezeres.
     
    • Like
    Waarderingen: 040B
    Back
    Naar boven