XXL Nutrition

Is het luisteren naar Pedo Jackson nog wel moreel verantwoord (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Vieze jij

Huge Freak
Lid geworden
3 okt 2012
Berichten
7.090
Waardering
9.821
Lengte
1m92
Massa
130kg
Vetpercentage
14%
Mogen we de muziek van R. Kelly en Michael Jackson nog goed vinden?
DJ'S WORSTELEN

Twee documentaires met beschuldigingen van seksueel misbruik van minderjarigen hebben R. Kelly en Michael Jackson in het nauw gebracht. Mogen we hun muziek nog goed vinden, of zijn I believe I can fly en Billy Jean voortaan besmet?



hoe denkt DBB over deze 2 kindermisbruikers ,zijn alleen de Benno's L echte viespeuken en smeerlappen en gelden voor artiesten andere maatstaven ,ik kan me herinneren dat tijdens de

#MeTo discussie je voor veel minder al werd verbannen en verketterd door het publiek en de MSM ,ik hoef Pedo Jackson in ieder geval niet meer te horen,vieze smeerpijp
 
Laatst bewerkt:
MeToo is dan ook een farce. Goed dat men zich uitspreekt en zeker een belangrijk issue, maar het is vooral een hetze vanuit de media tegen celebrities die enkel worden beschuldigd van misbruik. Er komt geen enkele bewijslast bij kijken en dat is verwerpelijk. Een verdachte is nog steeds onschuldig tot het tegendeel bewezen is. En veroordelen is geen taak van de media, maar van de rechter en dat houd ik graag zo.

Qua muziek of films, vind ik niet dat we die niet kunnen beluisteren of bekijken. Of het wel of geen viezerik is, heeft geen invloed op de kwaliteit daarvan.
 
Doet niets af aan de muziek, hoe triest ze ook zijn privé.
 
Gary Glitter :emo:
 
Sinds Roman Polanski de VS moest ontvluchten door het verkrachten van een 13 jarig meisje is hij nog genomineerd voor allerlei prijzen. (o.a. Oscars) Allerlei bekende acteurs hebben nog met hem samengewerkt. Z'n films kwamen hier ook gewoon nog in de zalen.

Dit is sowieso niet iets dat ze moeten neerleggen bij de kijker of luisteraar. Hoeveel mensen zijn echt op de hoogte van alle details? Bedrijven moeten zelf beslissen wat ze hiermee doen, en het potentiële verlies dat ze riskeren erbij pakken.
 
Mensen luisteren ook nog steeds naar Chuck Berry en Ike Turner. Iedereen loopt Proud Mary mee te brullen, toch?
 
Mogen we de muziek van R. Kelly en Michael Jackson nog goed vinden?
DJ'S WORSTELENTwee documentaires met beschuldigingen van seksueel misbruik van minderjarigen hebben R. Kelly en Michael Jackson in het nauw gebracht. Mogen we hun muziek nog goed vinden, of zijn I believe I can fly en Billy Jean voortaan besmet?



hoe denkt DBB over deze 2 kindermisbruikers ,zijn alleen de Benno's L echte viespeuken en smeerlappen en gelden voor artiesten andere maatstaven ,ik kan me herinneren dat tijdens de

#MeTo discussie je voor veel minder al werd verbannen en verketterd door het publiek en de MSM ,ik hoef Pedo Jackson in ieder geval niet meer te horen
is er dan concreet bewijs voor mj ? Ben ik weer onder een steen aan het leven ?
 
ok ,dus een pedofiele schilder is ook welkom om je huis te schilderen ,respect voor jullie ruimdenkendheid
 
Niet als je zelf ook pedo bent imo.
 
R Kelly luisterde ik toch al nooit naar.

De king of pop is nooit veroordeeld, dus formeel onschuldig.
 
Jimmy Savile is ook nooit veroordeeld. :emo:
 
  • Like
Waarderingen: 040B
Back
Naar boven