Fitness Seller

NPO3 docu #Fitgirl (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ik snap sowieso die hele bikini fitness klasse van vrouwen niet. (Binnen NL)
De vrouw van Skatermarvin zou voor de grap eens mee moeten doen, die heeft van zichzelf al een beter, gespierder figuur dan die meiden die daar aan meedoen.
Zelfde met MAP, is gewoon bodybuilding voor beginners. Eigenlijk is het ook absurd dat je maanden toewerkt na er één dag goed uit te zien en die shape niet kan vasthouden. Daarom heb ik bodybuilding ook nooit begrepen, waarom zou je jezelf zo uithongeren en drogen voor die paar minuutjes daar in je string te staan poseren.
 
  • Like
Waarderingen: Pren
Zelfde met MAP, is gewoon bodybuilding voor beginners. Eigenlijk is het ook absurd dat je maanden toewerkt na er één dag goed uit te zien en die shape niet kan vasthouden. Daarom heb ik bodybuilding ook nooit begrepen, waarom zou je jezelf zo uithongeren en drogen voor die paar minuutjes daar in je string te staan poseren.
MAP zie ik meer als bodybuilding wedstrijden voor naturals. Voor MAP moet je wel echt een goed figuur neerzetten.
Al is MAP tegenwoordig ook al op het niveau van Steve Cook en natty niet meer haalbaar.
Maar het is echt bizar hoe hard zij terugvalt, inderdaad. Maar ze geeft zelf ook al aan dat ze een emotie-eter is en dat soort dingen.
Naast dat haar contest prep wel gelukt is (En kudos daarvoor, natuurlijk) zou ze ook eens bij een psycholoog langs moeten gaan. Zulke extreme vormen qua schommelen en emotie-eten is echt niet goed voor je.
 
Heb sowieso niks met deze hele fysieks bij meiden.
Jezelf toewerken dat je er als 1 of ander anorexia persoon eruit ziet.
Uitgemergeld, obsessief.
Volgens mij heeft deze meid ook gewoon een eetstoornis en kan ze beter daar hulp voor zoeken.
Van obsessief jezelf niet kunnen bedwingen, tot obsessief afvallen.

Snap ook dat je je shape niet kan behouden, maar om na 4 maanden er zo uit te zien, moet je je afvragen of het je hobby is
 
YwXJMzS.jpg

Stay je rustig je spraytan te krijgen, komt er een of andere kut docu crew die je ff naakt op tv zet :roflol:
 
Ik snap de hele bikini divisie ook niet, heeft niks maar dan ook niks met bodybuilding te maken, al moet ik wel toegeven dat er af en toe belachelijk lekkere wijven tussen zitten, althans bij de pro's dan toch.

Janet Layug bijvoorbeeld... Wat een godin.
 
"Appeldag" Ja wat eet je dan "Alleen maar appels. Dan val je sneller af, had vorige keer ook een appelweekend"
Wat eet je vandaag dan? "Eieren." Hoeveel heb je nu op? "1". Hoeveel moet je er nog? "27."

Eindelijk weet ik waar bij mij het cutten mis gaat.
 
Laatst bewerkt:
Ik snap sowieso die hele bikini fitness klasse van vrouwen niet. (Binnen NL)
De vrouw van Skatermarvin zou voor de grap eens mee moeten doen, die heeft van zichzelf al een beter, gespierder figuur dan die meiden die daar aan meedoen.
Ze wil binnenkort misschien 1 a 2 keer per week gaan sporten. Denk dat ze na een half jaar best wel mee kan doen:roflol:
 
MAP zie ik meer als bodybuilding wedstrijden voor naturals.
Dat zijn er ook niet zoveel meer tegenwoordig..het zou inderdaad naturel kunnen, maar het gros staat er minimaal op winstrol...
 
Mannen die een bodybuildingwedstrijd doen hebben over het algemeen ook een coach hoor..

Ik heb de hele docu niet gezien, voor wedstrijden logisch.

Maar het valt mij in het algemeen op dat vrouwen zonder wedstrijdambities zich ook binden aan een coach en deze carte blanche geven. Coach with benefits?
 
Ik vind een jojo van ruim 40kg toch wel behoorlijk binnen een tijdsbestek van pre contest 10 maanden en post contest 2 maanden.

Toch niet zo extreem? Ik geef eerlijk toe dat ik (zomer / winter) ook wel schommel, maar dat is max 5kg. Ik vind het bizar dat zij na 2-4 maanden na de contest van megaskinny naar zwaar overgewicht gaat.

Ik geloof dat we dat hier niet doen..

True. Maarja, van contest prep met burners naar het standaard big mac dieet doet dat natuurlijk wel.
 
True. Maarja, van contest prep met burners naar het standaard big mac dieet doet dat natuurlijk wel.

Vind het een matige coaching achteraf dan..
 
Vind het een matige coaching achteraf dan..

Of misschien gewoon geen coaching achteraf? Ik vind dit soort verhalen altijd maar dubieus met halve waarheden en verzwegen producten. Maar goed. Ik zal wel weer cynisch zijn.
 
Of misschien gewoon geen coaching achteraf? Ik vind dit soort verhalen altijd maar dubieus met halve waarheden en verzwegen producten. Maar goed. Ik zal wel weer cynisch zijn.
Geen coaching achteraf inderdaad.
Het was wel een 'leuke' documentaire maar die meid heeft gewoon issues. Het doet niets af van haar prestatie, ze heeft wel hardcore gecut natuurlijk. (Met een hoop broscience dan wel)
Maar ze heeft wel gewoon mentale issues, extreem in de emotie, extreem in alles of niet, of extreem vreten, of extreem diëten.
Die transformatie die ze binnen 4 maanden na het NK heeft gedaan zou mij niet eens lukken als ik m'n best zou doen om dik te worden.
 
Jongens nu doen jullie net alsof ze een paar maandjes na haar wedstrijd er uitzag als mijn 30-jarige mollige buurvrouw die nog nooit een sportschool is binnengestapt.

:D
 
Verder wil ik haar trouwens niet gaan zitten bashen. Iedereen heeft een eigen manier van leven.
Als zij zich in haar huidige figuur gelukkiger voelt dan een normaal off-season figuur dan kan ik daar niks op zeggen.
Alleen als ze zich alleen in de extremen kan zetten is het misschien beter voor haar om een andere sport te zoeken.
Ze geeft zelf al aan dat ze alleen veel in de sportschool staat in de prep, als ze off-season is sport ze of helemaal niet of als het meezit 2-3u per week (Met een kut schema)
Zo zet je nooit stappen vooruit.
 
Als zij zich in haar huidige figuur gelukkiger voelt dan een normaal off-season figuur dan kan ik daar niks op zeggen.

Wie voelt zich dan ook in godsnaam beter in de prep dan in off season? :scratch:
 
Verder wil ik haar trouwens niet gaan zitten bashen. Iedereen heeft een eigen manier van leven.
Als zij zich in haar huidige figuur gelukkiger voelt dan een normaal off-season figuur dan kan ik daar niks op zeggen.
Alleen als ze zich alleen in de extremen kan zetten is het misschien beter voor haar om een andere sport te zoeken.
Ze geeft zelf al aan dat ze alleen veel in de sportschool staat in de prep, als ze off-season is sport ze of helemaal niet of als het meezit 2-3u per week (Met een kut schema)
Zo zet je nooit stappen vooruit.

Ik denk dat het voor haar een behoorlijke domper was dat ze na al het harde werken buiten de top 5 viel.. (voor wie is dat niet zo.. kijk maar naar ons "eigen" Wesley die ook niet blij is met zijn plaatsing). Dat zag je gelijk al aan de reactie in de documentaire dat de jury misschien te diep in het glaasje had gekeken.

En ook de coach reageerde natuurlijk kansloos met zijn "ik stop er mee!!" enz. Ik heb de rest van de dames niet gezien dus we hadden geen vergelijkingsmateriaal. Maar als coach hoor je samen met je atleet een en ander realistisch te beoordelen, in plaats van haar nog dieper in de put te storten door te zeggen dat het allemaal oneerlijk is enz.

Blijkbaar had ze zelf het idee van "ik nail dit wel even!". Grote kans dat de rest van de line up misschien ondersteunende middelen heeft gebruikt en daardoor meer massa te brengen had... je weet het niet. Maar dat zal haar een behoorlijke psychische opdonder gegeven hebben (en het zat mentaal al niet helemaal lekker)
 
Back
Naar boven