XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (33 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Fiets weer heel, dus met wind mee een nieuwe PR gezet.

    20190308_155029.jpg
     
    Max snelheid 56km/u, wauw dan valt mijn fiets uit elkaar in ieder geval
     
    Max snelheid 56km/u, wauw dan valt mijn fiets uit elkaar in ieder geval

    Nee je moet ook wel goeie fiets hebben om zo'n snelheid te halen zonder bang te zijn voor je leven




    On topic

    Albert Heijn die perongeluk koffie van €8 per doos met 3 voor €10 actie had.

    Helaas maar 3 dozen mee kunnen nemen maar alsnog goeie deal.
     
    Fiets weer heel, dus met wind mee een nieuwe PR gezet.

    Bekijk bijlage 442206
    Wat weegt die en hoe was de wind? Ben met een randonneur van ±19kg en zijtassen met een versnellingsnaaf (Rohloff) tot 51km/u gekomen (piek). Op recht stuk zonder meewind industrieterrein. Altijd al afgevraagd wat ik kon bereiken met een fiets <8kg.
     
    Wat weegt die en hoe was de wind? Ben met een randonneur van ±19kg en zijtassen met een versnellingsnaaf (Rohloff) tot 51km/u gekomen (piek). Op recht stuk zonder meewind industrieterrein. Altijd al afgevraagd wat ik kon bereiken met een fiets <8kg.


    Denk zo'n 8kg ja. Alu frame en wielen, carbon fork.
    Shimano 105 zit er op, maar zat wel op het einde van de versnellingen. Met een zwaardere versnelling had ik wel iets harden kunnen pushen.

    Best stevige wind 6-7 bft op 150-160 graden, niet helemaal recht in de rug.

    Ik weeg zelf met jas en rugtas wel zo'n 105kg.
     
    Denk zo'n 8kg ja. Alu frame en wielen, carbon fork.
    Shimano 105 zit er op, maar zat wel op het einde van de versnellingen. Met een zwaardere versnelling had ik wel iets harden kunnen pushen.

    Best stevige wind 6-7 bft op 150-160 graden, niet helemaal recht in de rug.

    Ik weeg zelf met jas en rugtas wel zo'n 105kg.
    Netjes. Moet een lekker gevoel geven!
    Ik meen dat ik toentertijd 110-112 woog (±130kg inclusief fiets). Ik kon vrij goed accelereren maar het vasthouden was ik echt slap in. Ik denk echt maar iets van 75-100m. Terwijl ik toch dagelijks sq deed.
     
    De vrouw wil straks uit eten. Heb dr al verteld dat we dat moeten compenseren met horizontale cardio :hornyna:
     
    net onverwacht telefoon gehad , mijn broertje dat hij onderweg is naar ons , De beste jonge rijd ff een dikke 350 km omdat hij de impuls had om bij zijn broer langs te gaan :D
     
    net onverwacht telefoon gehad , mijn broertje dat hij onderweg is naar ons , De beste jonge rijd ff een dikke 350 km omdat hij de impuls had om bij zijn broer langs te gaan :D

    Alles uit doen thuis en als hij voor de deur staat appen dat je er niet bent.
     
    Alles uit doen thuis en als hij voor de deur staat appen dat je er niet bent.
    neuh heb de fucker gemist , ik ga wel met hem fokken . we gaan vanavond in de schuur ff deadliften , ik denk dat ik tijdens een grinder een flinke hap magnesium in zijn muil gooi :D
     
    neuh heb de fucker gemist , ik ga wel met hem fokken . we gaan vanavond in de schuur ff deadliften , ik denk dat ik tijdens een grinder een flinke hap magnesium in zijn muil gooi :D

    Filmpje of foto or it didn't happen
     
    Back
    Naar boven