AndroidHealthClinic

Peiling Tijd voor een volgende DBB-meet?

Waar wil je 9 maart nabij Fox Gym eten (niet mee-eten = niet stemmen)?


  • Totaal stemmers
    7
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Iedereen bedankt voor de komst! Het was super gezellig en het eten was lekker en veeel! :D
FoxGym thanks voor de gastvrijheid. :thumbs:
XXL Nutrition thanks voor de sponsoring en goodies. Die milkshake schijnt super te zijn. :thumbs:
Op naar de volgende...
Punjab was te breed voor de foto en de boobies van Hill paste er niet op. Beowulf durfde niet. ;)
 
Haha was zeker lachen! Bert , FoxGym en @XXL ook bedankt voor het regelen, het sporten en de goodies!!
Jammer dat ik net bij bulk powders 2,5kg whey gekocht heb, volgende gaat zeker "protein milkshake" worden.
Ben alleen bang dat ik dan met 2 dagen al aan m'n eiwit behoefte voor de week zit:emo:
IMG_20190310_001806_957.jpg

IMG_20190309_180750_506.jpg
IMG_20190309_184139_411.jpg
IMG_20190309_191705_121.jpg
IMG_20190309_193959_777.jpg
Er mist een foto, had tussen foto 1 en 2 nog wat op.:janken::roflol:
8-9 kcals voor vandaag. Wordt weer even paar dagen flink compenseren:emo:
 
Haha was zeker lachen! Bert , FoxGym en @XXL ook bedankt voor het regelen, het sporten en de goodies!!
Jammer dat ik net bij bulk powders 2,5kg whey gekocht heb, volgende gaat zeker "protein milkshake" worden.
Ben alleen bang dat ik dan met 2 dagen al aan m'n eiwit behoefte voor de week zit:emo:
Bekijk bijlage 442305
Er mist een foto, had tussen foto 1 en 2 nog wat op.:janken::roflol:
8-9 kcals voor vandaag. Wordt weer even paar dagen flink compenseren:emo:
Was dat alles??

Was all you can eat toch? Zo word je nooit zo vet als ik!
 
Wat ik mij nu afvraag : is het wel/niet aan te raden om na zo'n cheat fasted te trainen? Misschien een domme vraag.
 
Kan prima!
 
Ik moet sowieso niet denken om fasted te trainen.
Maar goed ik lig ook nog in mijn nest:dunno:
 
Haha was zeker lachen! Bert , FoxGym en @XXL ook bedankt voor het regelen, het sporten en de goodies!!
Jammer dat ik net bij bulk powders 2,5kg whey gekocht heb, volgende gaat zeker "protein milkshake" worden.
Ben alleen bang dat ik dan met 2 dagen al aan m'n eiwit behoefte voor de week zit:emo:
Bekijk bijlage 442305
Er mist een foto, had tussen foto 1 en 2 nog wat op.:janken::roflol:
8-9 kcals voor vandaag. Wordt weer even paar dagen flink compenseren:emo:
Vooral dat bordje toetjes van jou (en ook van Bas) was schandalig, maar je kan het hebben :p
 
Was gezellig! Volgende keer zorg ik dat ik een keer fit ben :roflol:
Zekers. Leuk om jullie even IRL te spreken, al was het momentje kort :)
Wat ik mij nu afvraag : is het wel/niet aan te raden om na zo'n cheat fasted te trainen? Misschien een domme vraag.
Is je maag al helemaal leeg dan? Anders is het zwz niet fasted. En .... moet je zelf weten.
 
Wat ik mij nu afvraag : is het wel/niet aan te raden om na zo'n cheat fasted te trainen? Misschien een domme vraag.
Zou gewoon lekker je schema als normaal aan houden
 
Wat ik mij nu afvraag : is het wel/niet aan te raden om na zo'n cheat fasted te trainen? Misschien een domme vraag.
Ik zou überhaupt nooit fasted trainen.
 
Zou gewoon lekker je schema als normaal aan houden
Mijn schema is IF, in het weekend eet ik vaak wel iets vroeger. Ik moet nog trainen en heb nu alleen koffie en bouillon op (had gisteren nog niet genoeg zout gegeten). Ik heb geen zin in een vol bord oats, denk dat ik wat rijstwafels met suikers (stroop/jam) en een blik Monster Ultra pak. Ben gisteren wel ruim over m'n kcals heengegaan.
 
Ook niet als je van je coach zou moeten tijdens depletion training?
Mijn coach doet niet aan depletion en ook niet aan principes als IF of fasted trainen.
 
Wat ik mij nu afvraag : is het wel/niet aan te raden om na zo'n cheat fasted te trainen? Misschien een domme vraag.
Jij bent voorlopig niet fasted denk
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Als je nog niks hebt gegeten pakt je lichaam direct je vet om te verbranden, wist je dat nog niet? :D
En als je veel energie in korte tijd nodig hebt: vnl glycogeen. Als je glycogeen voorraden helemaal depleted zijn (bodybuilders zijn ten slotte fucked-up wezens) dan ga je eiwit verbranden.
 
Back
Naar boven