XXL Nutrition

Peiling Tijd voor een volgende DBB-meet? (1 bezoeker)

Waar wil je 9 maart nabij Fox Gym eten (niet mee-eten = niet stemmen)?


  • Totaal stemmers
    7
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Als je nog niks hebt gegeten pakt je lichaam direct je vet om te verbranden, wist je dat nog niet? :D
Ik doe geen krachttraining om vet te verbranden.
 
Mijn schema is IF, in het weekend eet ik vaak wel iets vroeger. Ik moet nog trainen en heb nu alleen koffie en bouillon op (had gisteren nog niet genoeg zout gegeten). Ik heb geen zin in een vol bord oats, denk dat ik wat rijstwafels met suikers (stroop/jam) en een blik Monster Ultra pak. Ben gisteren wel ruim over m'n kcals heengegaan.
Je maakt het jezelf wel erg moeilijk allemaal heb ik het idee. Je wilt groeien toch?

Zou sowieso kappen met die if onzin maar goed dat is mijn mening
 
Je maakt het jezelf wel erg moeilijk allemaal heb ik het idee. Je wilt groeien toch?

Zou sowieso kappen met die if onzin maar goed dat is mijn mening
Precies dit.
 
Je maakt het jezelf wel erg moeilijk allemaal heb ik het idee. Je wilt groeien toch?

Zou sowieso kappen met die if onzin maar goed dat is mijn mening
Ik stelde alleen maar de vraag hoor. Goed punt overigens, dit zetje had ik ff nodig. Ik ga meer vreten. :eating:
 
Ik stelde alleen maar de vraag hoor. Goed punt overigens, dit zetje had ik ff nodig. Ik ga meer vreten. :eating:
Heb er zelf ook moeite mee met het idee dat je 'vetter' wordt maar je moet even die knop omzetten en wat minder denken aan je shape als je massa wilt
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Bedenk je maar eens hoeveel mensen je ooit gezien hebt met een echt goed fysiek die aan IF doen.
Die zijn er wel hoor. Maar dan eerder richting MAP of fitness model. Voor bodybuilding is het waanzin, om echt huge te worden moet je veel vreten en kan me voorstellen dat je niet 5a6000kcals in 8uurtjes eten wilt proppen.

Wat BB_ betreft..die jongen heeft nog aders all over the place..is verder super autistisch met zijn voeding, training en cardio..dan kan zo een vreterij als gister makkelijk..

Maar ik snap zijn gevoel wel degelijk
 
Die zijn er wel hoor. Maar dan eerder richting MAP of fitness model. Voor bodybuilding is het waanzin, om echt huge te worden moet je veel vreten en kan me voorstellen dat je niet 5a6000kcals in 8uurtjes eten wilt proppen.

Wat BB_ betreft..die jongen heeft nog aders all over the place..is verder super autistisch met zijn voeding, training en cardio..dan kan zo een vreterij als gister makkelijk..

Maar ik snap zijn gevoel wel degelijk
Map of fitness model zijn ook geen fysieken. Althans niet hier.
 
Die zijn er wel hoor. Maar dan eerder richting MAP of fitness model. Voor bodybuilding is het waanzin, om echt huge te worden moet je veel vreten en kan me voorstellen dat je niet 5a6000kcals in 8uurtjes eten wilt proppen.

Wat BB_ betreft..die jongen heeft nog aders all over the place..is verder super autistisch met zijn voeding, training en cardio..dan kan zo een vreterij als gister makkelijk..

Maar ik snap zijn gevoel wel degelijk

Dat hele autistische met voeding snap ik bij vele hier sowieso niet. Uiteraard hebben we allemaal een andere doel maar wie massa wilt zal moeten eten...
 
Dat hele autistische met voeding snap ik bij vele hier sowieso niet. Uiteraard hebben we allemaal een andere doel maar wie massa wilt zal moeten eten...

Nou dat is zo makkelijk nog niet voor iedereen. Juist vanwege bodybuild aspect en het feit dat je eerder droger hebt gestaan is het omzetten van die knop dat je eerst een lelijker fysiek moet hebben om straks weer een mooier fysiek te hebben niet 123 gedaan.

Niemand wil toch een chubby fuck zijn “zodat je er straks beter uit ziet”?

Iedereen wil er nu goed uit zien, dat snap ik best.
 
Nou dat is zo makkelijk nog niet voor iedereen. Juist vanwege bodybuild aspect en het feit dat je eerder droger hebt gestaan is het omzetten van die knop dat je eerst een lelijker fysiek moet hebben om straks weer een mooier fysiek te hebben niet 123 gedaan.

Niemand wil toch een chubby fuck zijn “zodat je er straks beter uit ziet”?

Iedereen wil er nu goed uit zien, dat snap ik best.

Nou ja ik vind persoonlijk niet dat je op 13-15% een lelijk fysiek hebt met genoeg massa ziet het er toch nog prima uit.
 
Nou ja ik vind persoonlijk niet dat je op 13-15% een lelijk fysiek hebt met genoeg massa ziet het er toch nog prima uit.
Idd wat is lelijk.
En je hebt het natuurlijk zelf in de hand hoe ver je het laat oplopen natuurlijk wanneer je weer massa wil bouwen.
 
Nou ja ik vind persoonlijk niet dat je op 13-15% een lelijk fysiek hebt met genoeg massa ziet het er toch nog prima uit.
Mijn vriendin ziet me ook liever op 12-15%. Ben nu in prep en dat vind ze persoonlijk helemaal niks
 
Back
Naar boven