AndroidHealthClinic

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Gadverdamme. Net op DWDD de meest neerbuigende en denigrerende commentaren over
FvD kiezers gehoord,vies arrogant kutvolk
 
Gadverdamme. Net op DWDD de meest neerbuigende en denigrerende commentaren over
FvD kiezers gehoord,vies arrogant kutvolk

Özcan was nog wel redelijk normaal. En ik moet zeggen ik mag hem wel.
 
De linkse staatsmedia. Dat jullie daar naar kijken. ;)
 
De afgelopen dagen heb ik natuurlijk weer toegegeven aan m'n guilty pleasure van GeenStijl en DDS en dat soort media reacties lezen.

Na NZ linken mensen (overigens geen politici) de aanslag aan politici als Baudet en Wilders
>
"Verschrikkelijk, over lijken, kut links volk etc. etc."

Na Utrecht linkt Baudet direct politici als verantwoordelijk voor de aanslag
>
"Terecht, hij benoemd gewoon hoe het is, helemaal gelijke"

Vlak na de aanslag op GeenStijl
>
"Politici zullen dit wel voor de verkiezingen gebruiken, gadverdamme."
Zelfs alu-hoedjes die zeiden dat het in scène is gezet

Baudet gebruikt het direct voor de verkiezingen
>
"Stem slim, stem Lavendel"

Iets met meten, twee maatstaven en zoiets?
 
  • Like
Waarderingen: 040B
Jij gaat toch op lavendel stemmen

Ik stem braaf GroenLinks zoals de linkse propaganda in het onderwijs mij opdraagt, toch;)

En voor ik weer linkse rat wordt genoemd in PM's, nee ik stem geen GL
 
De afgelopen dagen heb ik natuurlijk weer toegegeven aan m'n guilty pleasure van GeenStijl en DDS en dat soort media reacties lezen.

Na NZ linken mensen (overigens geen politici) de aanslag aan politici als Baudet en Wilders
>
"Verschrikkelijk, over lijken, kut links volk etc. etc."

Na Utrecht linkt Baudet direct politici als verantwoordelijk voor de aanslag
>
"Terecht, hij benoemd gewoon hoe het is, helemaal gelijke"

Vlak na de aanslag op GeenStijl
>
"Politici zullen dit wel voor de verkiezingen gebruiken, gadverdamme."
Zelfs alu-hoedjes die zeiden dat het in scène is gezet

Baudet gebruikt het direct voor de verkiezingen
>
"Stem slim, stem Lavendel"

Iets met meten, twee maatstaven en zoiets?
Frans Timmermans na Christchurch: "Geachtegoed van die idioot [...] kan tot geweld leiden." Geen politicus?

Het zijn niet alleen anonieme reaguurders, waarvan je lang niet altijd zeker weet of ze het serieus menen of lekker zitten te stangen, het zijn dan wel geen politici, maar het zijn wel de mensen die op televisie en in de krant hun mening mogen geven. Dan hoeven de politici de handen zelf niet vuil te maken en kunnen ze schijnheilig blijven.

Ik respecteer je input en mening doorgaans zeer, maar hier heb je naar mijn mening buiten je bubble de dingen vooral en/of zo gezien dat ze je mening bevestigen.
 
Timmermans was zeker zo, vind ik zelf ook niet in. Op geen enkele wijze roepen Baudet en/of Wilders op tot geweld en zo'n statement veroordeel ik ook. (Dat je naar mijn mening blind bent als je niet wil zien dan beide uitingen zijn van een groeiende onvrede en opkomst van rechts-extremisme is iets anders)

En ik schrik eigenlijk juist van reaguursels op GeenStijl omdat die laten zien wat sommige mensen echt denken, misschien opgeblazen op internet naar die tonen wel aan hoe mensen denken. "Homeopathische verdunning" "omvolking" "rassen oorlog" zijn echt ideeën waar sommigen in geloven. Dat maakt mij heel erg zorgen en verbaasd mij ook
 
Ergens ook niet helemaal 100% hoor dat ik mij zo zorgen maak over wat iedereen vindt op internet, juist omdat ik ook geloof dat iedereen z'n mening mag hebben. Het is alleen meer dat ik soms ideeën echt, echt, echt niet begrijp.
 
Ergens ook niet helemaal 100% hoor dat ik mij zo zorgen maak over wat iedereen vindt op internet, juist omdat ik ook geloof dat iedereen z'n mening mag hebben. Het is alleen meer dat ik soms ideeën echt, echt, echt niet begrijp.
Het is geen stiekeme extreemrechtse terroristische beweging maar ik zal je wel zeggen dat je zorgen 100% terecht zijn. Het zijn instincten die geen zin hebben om fysiek, cultureel, economisch en soms met geweld, door ander volk verdreven te worden in 'eigen' land. En die instincten gaan over leven en dood.

Ik weet wat mijn instincten van het NZ filmpje en z'n manifest vonden en dat er heeel veel mensen in allerlei landen van allerlei kleuren met diezelfde gevoelens tegenover allochtonen zitten. Ik zag al polls voorbij komen waarbij 50-60% niet zoveel sympathie voor de omgekomen moslims hebben als dat mainstream media je doet geloven dat iedereen moet hebben. Je hoeft geen genie te zijn om te zien waar dat toe kan leiden als beleid niet op die natuurlijke werkelijkheid past.
 
En ik schrik eigenlijk juist van reaguursels op GeenStijl omdat die laten zien wat sommige mensen echt denken, misschien opgeblazen op internet naar die tonen wel aan hoe mensen denken. "Homeopathische verdunning" "omvolking" "rassen oorlog" zijn echt ideeën waar sommigen in geloven. Dat maakt mij heel erg zorgen en verbaasd mij ook
Dom volk. Omvorming klinkt allemaal erg Sovjet unie achtig...

Mensen zoeken de schuld voor hun persoonlijke gebrek aan succes en/of ambitie graag bij anderen. Dat is van alle tijden. Daar heb ik overigens wel begrip voor.

Toen ik arm was vond ik dat ook de schuld van iedereen. Pas toen ik zelf besefte dat ik zelf beter moest worden was ik ook succesvol. En hoe harder ik werkte, hoe beter ik het kreeg, des te meer begon ik de beseffen dat ik het eerst bij het verkeerde eind had. De gehate EU, kenniswerkers uit de hele wereld, open grenzen, hebben hier in Nederland enorme welvaart gebracht. En mij persoonlijk ook.

Problemen met boze moslims moeten natuurlijk wel gewoon benoemd kunnen worden. Dat blijft zeker een uitdaging voor de komende tijd.

Keuze in Nederland is verdeeld in een paar blokken:
Dom links/rechts - SP / PVV
Pseudo intellectueel links / rechts - GL / lavendelpartij
Marginale stumpers - PVDA / Denk
Ouwe degelijke conservatieven - CU & SGP
Partijen die wel kunnen regeren - VVD, D66, CDA
 
Stem slim morgen. :)

53341342_416806819083231_1736093714540920832_n.jpg


53873349_2290150194641086_4683837831162888192_n.jpg
 
Timmermans was zeker zo, vind ik zelf ook niet in. Op geen enkele wijze roepen Baudet en/of Wilders op tot geweld en zo'n statement veroordeel ik ook. (Dat je naar mijn mening blind bent als je niet wil zien dan beide uitingen zijn van een groeiende onvrede en opkomst van rechts-extremisme is iets anders)

En ik schrik eigenlijk juist van reaguursels op GeenStijl omdat die laten zien wat sommige mensen echt denken, misschien opgeblazen op internet naar die tonen wel aan hoe mensen denken. "Homeopathische verdunning" "omvolking" "rassen oorlog" zijn echt ideeën waar sommigen in geloven. Dat maakt mij heel erg zorgen en verbaasd mij ook
Volgens mij heeft Jan Latten, die sinds hij bij het CBS weg is met een stuk minder meel in de mond praat, ook aangegeven dat als kijkt naar de trends in de verandering van de bevolkingssamenstelling dat je dan niet ontkomt aan het idee dat dat ook gevolgen gaat hebben voor de maatschappij. Mensen kunnen zich oprecht zorgen maken over de toekomst van hun land, over de gevolgen van immigratie en in hun ogen gebrekkige integratie. En dat politici en activisten dit om hun moverende redenen laten gebeuren.

Dat is niet hetzelfde als de theorie van de omvolking, dat is dat de elite/politici/illuminati bewust aansturen op de vernietiging van de oorspronkelijke bevolking. (TIP voor je: in dit soort gevallen altijd Kalergi-plan noemen.)

Ik vind het niet gek als het woord rassenoorlog valt als je kijkt wat er deze week in Urk dreigde te gebeuren.

Vaak is de scheiding tussen die twee categorieën erg lastig, zeker als men al te grote woorden gebruikt.


Maar nu ga ik doen wat jij ongetwijfeld ook zit te doen, het debat kijken.
 
Dom volk. Omvorming klinkt allemaal erg Sovjet unie achtig...

Mensen zoeken de schuld voor hun persoonlijke gebrek aan succes en/of ambitie graag bij anderen. Dat is van alle tijden. Daar heb ik overigens wel begrip voor.

Toen ik arm was vond ik dat ook de schuld van iedereen. Pas toen ik zelf besefte dat ik zelf beter moest worden was ik ook succesvol. En hoe harder ik werkte, hoe beter ik het kreeg, des te meer begon ik de beseffen dat ik het eerst bij het verkeerde eind had. De gehate EU, kenniswerkers uit de hele wereld, open grenzen, hebben hier in Nederland enorme welvaart gebracht. En mij persoonlijk ook.

Problemen met boze moslims moeten natuurlijk wel gewoon benoemd kunnen worden. Dat blijft zeker een uitdaging voor de komende tijd.

Keuze in Nederland is verdeeld in een paar blokken:
Dom links/rechts - SP / PVV
Pseudo intellectueel links / rechts - GL / lavendelpartij
Marginale stumpers - PVDA / Denk
Ouwe degelijke conservatieven - CU & SGP
Partijen die wel kunnen regeren - VVD, D66, CDA

Give this man a Oscar
 
Back
Naar boven