XXL Nutrition

Advies (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Jessie2456

Novice
Lid geworden
20 mrt 2019
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m74
Hallo allemaal, ik zou graag jullie advies willen.....ik zou graag weer wat strakker willen worden mijn lichaam zeg maar weer wat shapen. Doe al zeker 10 jaar krachttraining maar laatste 2 jaar toch een beetje teveel aan het jojo-en. Ik ben 174 lang en weeg nu 69,5kg met vetpercentage van rond de 26%. Vooral de onderkant van mijn billen wordt steeds slapper. Ik twijfel heel erg wat nu de juiste manier is om mijn lichaam weer beetje te shapen…..cutten of op onderhoud eten......
 
Hallo allemaal, ik zou graag jullie advies willen.....ik zou graag weer wat strakker willen worden mijn lichaam zeg maar weer wat shapen. Doe al zeker 10 jaar krachttraining maar laatste 2 jaar toch een beetje teveel aan het jojo-en. Ik ben 174 lang en weeg nu 69,5kg met vetpercentage van rond de 26%. Vooral de onderkant van mijn billen wordt steeds slapper. Ik twijfel heel erg wat nu de juiste manier is om mijn lichaam weer beetje te shapen…..cutten of op onderhoud eten......

Cutten tot een kilo of 60-63 met een licht callorieen deflict
 
Oké dank je mijn onderhoud is rond de 2280kcal. Zal ik dan op 2000kcal gaan zitten?
175gr eiwit
70gr vet
167gr carbs

Eiwit is wat hoog ik adviseer zelf.
2 gram eiwit per kilo lichaamsgewicht
1 gram vet
Rest carbs

Callorieen op 2000 is prima na 3 weken even kijken wat het doet op de weegschaal. Val je langzaam af is het prima
Kom je aan is het teveel
 
Back
Naar boven