MuscleMeat

Zoekend naar bijpassend schema (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Santonio

Novice
Lid geworden
18 feb 2019
Berichten
12
Waardering
3
Lengte
1m97
Massa
88kg
Vetpercentage
16%
Hallo,

Ik weet niet zo goed hoe ik dit topic moet starten maar goed. Ik zit hier rond te kijken op dit forum naar goede fitness schema’s en dan lees ik de comments als volgt “ Voeding blabla “ “ Weer zo’n eentonige topic met alle tips & tricks zijn welkom”. Voeding is belangrijk natuurlijk 1,5 gram eiwit per KG lichaamsgewicht 1 Gram vet per KG lichaamsgewicht etc juiste macro verdeling voeding is de key tot succes I know. Ik zelf ben opzoek naar een goed schema 5-6 dagen in de week hoeveel sets & reps. Ik wil gewoon een grote mfker worden, ik lees veel over sport dit dat maar als ik zelf in de sportschool zit en ik bezig ben denk ik bij mezelf wtf ben ik aan het doen, doe ik het wel goed de juiste oefeningen reps sets variatie etc.. Dan kijk ik om mij heen zie ik cocky pretty boys te flexen in de spiegel met hun borst en biceps en hun chicken legs. Die vervolgens 2 uur lang in de gym rondlopen te kutten met andere mensen. Dan kom ik op dit forum en zie ik mensen hun gezoute mening met “ zoek het uit in deze topic’s” “ begin vanaf de basics “ waarom bij A beginnen als mensen al C weten en niet delen met anderen i.p.v. topics te linken. Ik snap dat belangrijk is maar het kan ook anders. Dit is overgens mijn mening hoe ik het ervaar er zijn ook mensen die wel hun ervaring delen met anderen. Maar goed ik ben 2 met lang 88 kg slank en zit momenteel in me bulk en zoek een goed schema, ik heb het gevoel met het schema wat ik zelf hanteer dat ik geen reet vooruit kom. De uitvoering en voeding is het belangrijkste I know, maar ik wil de ins & pits weten van oefeningen die echt goed op elkaar inspelen en gegarandeerd succes opleveren.Ben jij diegene die mij kan helpen? Dan hoor ik het graag.

Heb dit document gelezen maar ben nog niet veel wijzer geworden.
https://docs.google.com/document/d/1wADvxToHbwx_f5_EJ3YBoF0ZaZXySUPiPqazp5PxhwI/mobilebasic
 
misschien makkelijk als je je huidige schema post?
Denk alleen niet dat je verhaal mensen uitnodigt om je te helpen, getuige je bijdehante verhaal en je maar gewoon begonnen bent met 5-6 dagen trainen zonder enige kennis van een goed schema..

Waarom zou je bij C beginnen als je A nog geen eens onder de knie hebt?
Lekker gewoon doen wat je wilt en vervolgens alles kapot maken?

Hoelang sport je al?
Welke spiergroepen op welke dag?

Als je net begint, kan je met een 5x5 stronglifts programma snel progressie boeken in zowel kracht als fysiek

Er wordt gelinkt naar Stickies omdat hierin alles staat uitgelegd.
Dit is een forum waar mensen vrijwillig op reageren. Beginners die even een voorgeschoteld plan voor zich willen krijgen, zijn verkeerd bezig.
Zelf op onderzoek uitgaan en als je iets niet kan vinden/snapt, stel je vragen.
Kom je voor voorgekauwde meuk waar al 100 topics voor zijn gemaakt? kleine kans dat je een antwoord krijgt
 
misschien makkelijk als je je huidige schema post?
Denk alleen niet dat je verhaal mensen uitnodigt om je te helpen, getuige je bijdehante verhaal en je maar gewoon begonnen bent met 5-6 dagen trainen zonder enige kennis van een goed schema..

Waarom zou je bij C beginnen als je A nog geen eens onder de knie hebt?
Lekker gewoon doen wat je wilt en vervolgens alles kapot maken?

Hoelang sport je al?
Welke spiergroepen op welke dag?

Als je net begint, kan je met een 5x5 stronglifts programma snel progressie boeken in zowel kracht als fysiek

Er wordt gelinkt naar Stickies omdat hierin alles staat uitgelegd.
Dit is een forum waar mensen vrijwillig op reageren. Beginners die even een voorgeschoteld plan voor zich willen krijgen, zijn verkeerd bezig.
Zelf op onderzoek uitgaan en als je iets niet kan vinden/snapt, stel je vragen.
Kom je voor voorgekauwde meuk waar al 100 topics voor zijn gemaakt? kleine kans dat je een antwoord krijgt
Post je schema eens. We zijn razend benieuwd.

Hieronder linkje van mijn schema dat ik hanteer
https://forum.bodybuilding.nl/topics/jullie-mening-nodig-over-dit-6-daagse-ppl-schema.420225/

Ben ik arrogant misschien? Ben ik beginner Ja. Heb ik basiskennis ja. Wil ik wat leren ja graag, maar steeds onder hetzelfde topic te zien met topics die ik meerdere keren gelezen heb en nog steeds met zelfde probleem zit. Misschien ben ik een irritant ventje? Maar ik wil gewoon progressie maken en wordt gewoon moe van het feit hoe het hier soms eraan toe gaat.
 
Wil niemand je helpen? Ja.

Download de app 5x5 Stronglifts en begin daarmee, dat kan je zo veel dagen in de week doen als je maar wilt.
Als beginner meteen een Split schema doen, zou ik niet doen. Met 5x5 bouw je snel basiskracht op en zal je groeien als je voeding goed is.

De app geeft aan welke oefeningen je moet doen op welke dag, en je heb een knoppie waarop je kan zien welke oefeningen je op die specifieke dag aansluiten op je andere oefeningen. Hij geeft automatisch aan welk gewicht je moet pakken elke keer, en verhoogd automatisch.
Dit is een bewezen schema, alles sluit op elkaar aan, dus begin daarmee. Kijk het 2 maanden aan, boek je geen progressie dan kom je terug.
 
Dan kom ik op dit forum en zie ik mensen hun gezoute mening met “ zoek het uit in deze topic’s” “ begin vanaf de basics “ waarom bij A beginnen als mensen al C weten en niet delen met anderen i.p.v. topics te linken. Ik snap dat belangrijk is maar het kan ook anders. Dit is overgens mijn mening hoe ik het ervaar er zijn ook mensen die wel hun ervaring delen met anderen
Toen jij je eerste rijles had ging je ook gelijk de snelweg op? Ook jij hebt moeten beginnen met sturen, vervolgens gas geven en remmen, schakelen en noem het maar op. Na tich uur in de auto kan je misschien eens de snelweg op.

De reden dat juist de mensen met ervaring je aanraden bij de basis te beginnen is dat dat gewoon het enige juiste advies is. Niet omdat ze het geheim voor je willen houden.

Maar als jij eigenwijs wilt doen en gelijk de grote weg op gaat prima, maar kijk uit dat je geen brokken maakt.
 
Je bent idd irritant en arrogant.
Als je er met de stickys niet geraakt kan je er beter mee ophouden,
Als deze duidelijke info niet goed genoeg is voor jou kan je beter een andere sport zoeken.
Succes
 
Geen ervaring met pull ups en dips? Je hebt geen basiskennis en je overschat jezelf.
 
chrash bedankt voor je reactie zal het in overweging nemen beste kerel ;)
 
Sorry, ik heb het te snel gelezen.
Je komt als een heel verstandige jongeman over.
Je schema dat je hebt gepost is echt super, hier ga je echt hard op gaan, maar met jou basiskennis wist je dat wss al.
 
Sorry, ik heb het te snel gelezen.
Je komt als een heel verstandige jongeman over.
Je schema dat je hebt gepost is echt super, hier ga je echt hard op gaan, maar met jou basiskennis wist je dat wss al.
Mooi ventje ben je ook hou ik van <3.
 
.
519737F8-7B54-4BED-A6CB-1FCB6695150A.jpeg
 
Zoveel liefde op dit forum :heart:
 
Ik denk inderdaad ook dat een push pull legs 2x per week misschien iets te hoog gegrepen is. Ik train zelf pas na jaren trainen met een push pull legs 2 x per week. Ik denk dat het ook zonde is van je toekomstige gainz. Er valt nog genoeg te behalen met beginneners schema's en daarmee zou je minstens net zoveel massa kunnen winnen, tevens met "minder" moeite.

De beste heren hier om dit forum bedoelen het met de goede intenties en hebben aanzienelijk meer ervaring dan ons. Dus om gelijk zo beter wetend te doen lijkt me niet zo gepast.
 
Ik denk inderdaad ook dat een push pull legs 2x per week misschien iets te hoog gegrepen is. Ik train zelf pas na jaren trainen met een push pull legs 2 x per week. Ik denk dat het ook zonde is van je toekomstige gainz. Er valt nog genoeg te behalen met beginneners schema's en daarmee zou je minstens net zoveel massa kunnen winnen, tevens met "minder" moeite.

De beste heren hier om dit forum bedoelen het met de goede intenties en hebben aanzienelijk meer ervaring dan ons. Dus om gelijk zo beter wetend te doen lijkt me niet zo gepast.
Heb met ieder ook privé gesproken en het erover gehad, maar vind het gewoon moeilijk te begrijpen dat je met een 5x5 StrongLifts Meer gainz zou pakken als met een PPL maar het is wel heel intensief een PPL dus misschien eerst even knallen met 5x5 stronglifts met 2-3 isolatie oefeningen om te kijken hoe mijn lichaam daarop reageert
 
Heb met ieder ook privé gesproken en het erover gehad, maar vind het gewoon moeilijk te begrijpen dat je met een 5x5 StrongLifts Meer gainz zou pakken als met een PPL maar het is wel heel intensief een PPL dus misschien eerst even knallen met 5x5 stronglifts met 2-3 isolatie oefeningen om te kijken hoe mijn lichaam daarop reageert
Je maakt sneller gains met Stronglifts 5x5 omdat het speciaal voor beginners is gemaakt. Het heeft alle dingen die een goed beginnersschema nodig heeft. Ik neem aan dat je de sticky inmiddels gelezen hebt? https://forum.bodybuilding.nl/topics/trainingsprogrammas-voor-beginners.412841/
 
Heb met ieder ook privé gesproken en het erover gehad, maar vind het gewoon moeilijk te begrijpen dat je met een 5x5 StrongLifts Meer gainz zou pakken als met een PPL maar het is wel heel intensief een PPL dus misschien eerst even knallen met 5x5 stronglifts met 2-3 isolatie oefeningen om te kijken hoe mijn lichaam daarop reageert
5x5 wordt ook intensief hoor
 
Je maakt sneller gains met Stronglifts 5x5 omdat het speciaal voor beginners is gemaakt. Het heeft alle dingen die een goed beginnersschema nodig heeft. Ik neem aan dat je de sticky inmiddels gelezen hebt? https://forum.bodybuilding.nl/topics/trainingsprogrammas-voor-beginners.412841/
Jaa heb deze voor mijzelf uitgekozen wil het 12 week proberen https://stronglifts.com/5x5/ maar mijn vraag is moet ik er nog isolatie oefeningen omheen doen? Incline press / front laiteral raises / face pulls? Leg press / skullcrushers etc pulls ups en dips zag ik er niet bijstaan bij die workout
 
Jaa heb deze voor mijzelf uitgekozen wil het 12 week proberen https://stronglifts.com/5x5/ maar mijn vraag is moet ik er nog isolatie oefeningen omheen doen? Incline press / front laiteral raises / face pulls? Leg press / skullcrushers etc

Je moet niets, als je nu eens begint met lezen dat zie je dat er wel opties zijn om oefeningen toe te voegen
Ik volg 5x5 SL ( nu in 10de week ) en heb bij Schema A Pullups en Bicep curl toegevoegd , en bij Schema B Dips en Triceps Extensions
 
Back
Naar boven