XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (41 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Nice

    Je maakt trappen, toch?
    trappen. kozijnen , erkers ,interieur bouw , eigenlijk de meeste voorkomende timmerwerken tot aan maatvoeren van kavels
     
    Biltong
     
    ff voorgewerkt en weekend ^^

    [afbeelding niet meer beschikbaar]

    Als die onderste spouwlatten zijn kun je een veel gemakkelijker detail gebruiken waardoor je niets hoeft te pennenbanken/contramallen qua spouwlat. Als het geen spouwlatten zijn heb ik niets gezegd :p
     
    Als die onderste spouwlatten zijn kun je een veel gemakkelijker detail gebruiken waardoor je niets hoeft te pennenbanken/contramallen qua spouwlat. Als het geen spouwlatten zijn heb ik niets gezegd :p
    soms zijn dingen idd niet wat ze lijken , bovenkant rek
     
    dat gezegd dit is iets wat ook al een trekker is opgegaan , niks voor mijn eigen projecten dus

    Je doet ook aan latwerk leveren voor aannemers oid? Heb je een vierzijdige staan?
     
    Je doet ook aan latwerk leveren voor aannemers oid? Heb je een vierzijdige staan?
    een oudje , een enkele keer wil ik dat wel eens doen als een vrienden dienst . geen tijd eigenlijk voor
     
    zit je zelf ook in het vak ?

    Ik zat tot begin dit jaar bij een houten kozijnenfabriek met zo'n 25/30 man. Functie op kantoor als werkvoorbereider door de weeks en in het weekend in de werkplaats :) Opzich leuk werk maar het fulltime op kantoor zitten ging me tegenstaan, vandaar mee gestopt.

    We produceerde enkel kozijnen, ramen en schuifpui/vouwwand deuren. Draaideuren werden kant en klaar ingekocht, kozijnen werden voor 85% van mahonie gemaakt.
     
    En waar kochten jullie dit hout dan ik werk zelf bij een van de grootste leveranciers qua hout & plaat
     
    Ik zat tot begin dit jaar bij een houten kozijnenfabriek met zo'n 25/30 man. Functie op kantoor als werkvoorbereider door de weeks en in het weekend in de werkplaats :) Opzich leuk werk maar het fulltime op kantoor zitten ging me tegenstaan, vandaar mee gestopt.

    We produceerde enkel kozijnen, ramen en schuifpui/vouwwand deuren. Draaideuren werden kant en klaar ingekocht, kozijnen werden voor 85% van mahonie gemaakt.
    mahonie :D . moet zeggen circulair meranti is ook best mooi spul heb laatst een aantal lengtes gehad als proef van de handelaar
     
    En waar kochten jullie dit hout dan ik werk zelf bij een van de grootste leveranciers qua hout & plaat

    Mulders/Dekker vooral en nog wat kleinere/speciale houtsoorten bij wat diverse leveranciers
     
    BB_ :rolleyes:

    20190323_105608.jpg
     
    Back
    Naar boven