XXL Nutrition

3 jaar aan TRT, Bloed resultaten (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

luukie33

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
9 feb 2011
Berichten
9
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
75kg
Vetpercentage
15%
Goedemiddag,

ik heb net vanuit het ziekenhuis bloedresultaten teruggekregen. Ik ben 29 jaar en zit 3 jaar aan trt ivm dat ik te weinig had. Ik heb pas een aantal weken een afspraak bij de dokter. Zouden jullie misschien kunnen kijken? Alles zit tussen de referentiewaarden maar klopt de onderlinge verhoudingen?

Schermafbeelding-2019-03-29-om-13-18-34.png


gr
 
vrije test en prolactine e.d. zou ik toch ook willen weten als ik op trt zit.
 
Wat is je wekelijkse trt dosis?
 
Geen afwijkingen en goede testwaarde. Ik veronderstel dat je bloedafname genomen is de dag voor je een nieuwe spuit moet zetten.
 
vrije test en prolactine e.d. zou ik toch ook willen weten als ik op trt zit.
Ik denk dat je er veilig vanuit kunt gaan dat er al naar zijn prolactinewaarde is gekeken vóórdat hij TRT voorgeschreven kreeg.

Waarom vrij testosteron meten?
 
Goedemiddag,

ik heb net vanuit het ziekenhuis bloedresultaten teruggekregen. Ik ben 29 jaar en zit 3 jaar aan trt ivm dat ik te weinig had. Ik heb pas een aantal weken een afspraak bij de dokter. Zouden jullie misschien kunnen kijken? Alles zit tussen de referentiewaarden maar klopt de onderlinge verhoudingen?

Schermafbeelding-2019-03-29-om-13-18-34.png


gr
Je waarden zijn prima. Ik vind je LDL-cholesterol een beetje aan de hoge kant voor een 29-jarige, maar is niet gerelateerd aan je TRT-behandeling.
 
Je waarden zijn prima. Ik vind je LDL-cholesterol een beetje aan de hoge kant voor een 29-jarige, maar is niet gerelateerd aan je TRT-behandeling.
Goedenavond,

Dat viel mij ook op. Ik ben niet te dik en eet relatief gezond. Heb net een periode van erg veel stress achter de rug ivm thuissituatie en wat meer alcoholgebruik (3x in de week). Zou dit een logische verklaring kunnen zijn?

Wat vind je van de HDL waarde?

Dankjewel!
 
Er zijn nu eenmaal mensen die veel cholesterol aanmaken en toch gezond eten. Die bestaan ook.
 
Goedemiddag,

ik heb net vanuit het ziekenhuis bloedresultaten teruggekregen. Ik ben 29 jaar en zit 3 jaar aan trt ivm dat ik te weinig had. Ik heb pas een aantal weken een afspraak bij de dokter. Zouden jullie misschien kunnen kijken? Alles zit tussen de referentiewaarden maar klopt de onderlinge verhoudingen?

Bekijk bijlage 451363

gr

Keurige T waarde hoor. Kun je ons iets vertellen over jouw TRT protocol? Thanks!
 
Je waarden zijn prima. Ik vind je LDL-cholesterol een beetje aan de hoge kant voor een 29-jarige, maar is niet gerelateerd aan je TRT-behandeling.

Ik heb nog een vraag. Bij mij zijn mijn vrouwelijke hormonen nooit getest en heb morgen een afspraak met de arts. Hij heeft het nooit voorgesteld te testen.

Ik heb de laatste tijd toch te maken met wat meer paniek en minder goed in mijn vel zitten.

Is het denk je een goed idee dit te laten meten? Lees op verschillende fora dat best wat mensen naast trt zo’n blokker nemen..

Zo ja waar kan ik het beste naar vragen om te testen.

Just to be sure

Dankjewel!
 
Ik heb nog een vraag. Bij mij zijn mijn vrouwelijke hormonen nooit getest en heb morgen een afspraak met de arts. Hij heeft het nooit voorgesteld te testen.

Ik heb de laatste tijd toch te maken met wat meer paniek en minder goed in mijn vel zitten.

Is het denk je een goed idee dit te laten meten? Lees op verschillende fora dat best wat mensen naast trt zo’n blokker nemen..

Zo ja waar kan ik het beste naar vragen om te testen.

Just to be sure

Dankjewel!
Nope, daar is geen indicatie voor.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
jammer dat zo'n topic wordt gestart en er niet op verder wordt gegaan... Er wordt ook tweemaal gevraagd naar je protocol waar je dan niet op antwoordt.
Op die wijze is het weinig leerzaam voor de anderen
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
jammer dat zo'n topic wordt gestart en er niet op verder wordt gegaan... Er wordt ook tweemaal gevraagd naar je protocol waar je dan niet op antwoordt.
Op die wijze is het weinig leerzaam voor de anderen

Je hebt gevers en nemers, dit is duidelijk een nemer die het niet noodzakelijk vindt om ook iets (terug) te geven.
Inderdaad jammer, dit soort mensen, dat ze überhaupt bestaan :emo:
 
Je hebt gevers en nemers, dit is duidelijk een nemer die het niet noodzakelijk vindt om ook iets (terug) te geven.
Inderdaad jammer, dit soort mensen, dat ze überhaupt bestaan :emo:

Nu dit topic dood is, zo lijkt het tenminste, wil ik even van de gelegenheid gebruik maken om (off topic) mee te geven dat ik je shape op je profiel foto best lekker vindt.

No homo uiteraard.
 
  • Haha
Waarderingen: Vonk
Nu dit topic dood is, zo lijkt het tenminste, wil ik even van de gelegenheid gebruik maken om (off topic) mee te geven dat ik je shape op je profiel foto best lekker vindt.

No homo uiteraard.

+1
 
  • Love
Waarderingen: Vonk
Nu dit topic dood is, zo lijkt het tenminste, wil ik even van de gelegenheid gebruik maken om (off topic) mee te geven dat ik je shape op je profiel foto best lekker vindt.

No homo uiteraard.

Haha thanks :D
 
Back
Naar boven