AndroidHealthClinic

Europese Asielcrisis (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

De ironie dat ze huisarts is. :emo:
 
Daar voel je niets van.
 
German police is hiding facts about migrant crime statistics “to preserve civil peace”
By EMMA R. 16 February 2019
shutterstock_112401368-702x459.jpg

The German newspaper Hannoversche Allgemeine recently raised the question if violent crime statistics are tweaked in the country.
A state police officer is quoted saying: “There is no lying, nothing is hushed, but things are deliberately left out.”
“There are orders to use our latitude of interpretation to preserve civil peace.”
The journalist Dieter Wonka met with the police officer, and now he knows specifically how the statistics are tweaked.
In a short video clip he states the following: “There is no written instruction to falsify the statistics. There are certain terms, for instance honour killings or sexual offenses, that if possible should not appear in reports.”
“In the case these terms do appear in police reports, from what I have understood, the police chief will make a written note on the report which says: ‘Please review this’.”
This is a signal to alert the police officer who wrote the report to remove certain terms which are provocative and could have a negative influence on the statistics.
In these statistics you will find the term assault instead of sexual assault without any further specification.
This means that the statistical accumulations are differently weighed and presented differently as what the clear insights in detail would reveal.”
You can watch the video here:

 
Iran?
Ik hoor deze mening overigens vaker van mensen die uit landen komen waarbij er geen of onvoldoende scheiding is/was tussen kerk en staat. Kijken vol verbazing rond naar al onze vrijheden, rechten en plichten en snappen niet altijd hoe het toch kan dat wij in het Westen zo ontzettend tolerant zijn naar hen die bij voorkeur religieus fundamentalistisch zijn. Als ik dan zeg dat ik als geboren Nederlander heel voorzichtig moet zijn om diezelfde mening te spuien kijken ze mij doorgaans aan vol ongeloof. Dat is voor mij een bewijs dat we hier in het Westen een beetje zijn doorgeschoten in o.a. het politiek correcte/ poldermodel etc. Ik zeg dan ook niet minder minder minder, maar meer meer meer van mensen zoals jou die deze mening en visie hebben gebaseerd op eigen ervaring.
Ik ben inderdaad van Iraanse afkomst. Ik ben daar geboren, ik was 3,5 toen ik naar Nederland kwam. En helaas is mijn land van een seculier land naar een theocratisch land gegaan, vandaar ook dat ik altijd heel verbaasd ben over de zoveel vrijheden die ze hier in het Westen kennen. Ik heb niks te klagen hier alleen ik weet zeker dat het de verkeerde kant op zal gaan als de huidige situatie zo door blijft gaan.
 
Ondernemers in Kampen moedeloos door stelende asielzoekers: ‘Dweilen met de kraan open’

LONGREAD + VIDEOHet aantal winkeldiefstallen door criminele asielzoekers in Kampen blijft onverminderd hoog. Vaak merkt de politie na het misdrijf dat het om veelplegers gaat. ,,Vooraf wordt niet gezegd: wees alert.” Dat moet anders, vinden politiechefs.

Arjen ten Cate & Jaap Selles 23 feb. 2019 Laatste update: 14:48

Ze kopen niks, maar de winkelier is toch spullen kwijt

Fré Helleman, Ondernemersvereniging Kampen
Ondernemers in de binnenstad van Kampen worden er moedeloos van. Op het moment dat de golf aan winkeldiefstallen lijkt af te nemen, steekt een nieuwe piek de kop op. ,,In de afgelopen weken zag ik meerdere keren dat mensen, asielzoekers, zijn gearresteerd”, zegt Fré Helleman, voorzitter van de Ondernemersvereniging (OVK). ,,Ze, vooral mannen, kopen niks in een winkel. Maar als ze weg zijn, is de winkelier toch spullen kwijt.”
Kansloos
De politie herkent de tendens. Kampen had vorig jaar te maken met een enorme toename van het aantal winkeldiefstallen. In een gemiddeld jaar zijn er dat zestig, vorig jaar 112. Het topje van de ijsberg, weet de politie. In lang niet alle gevallen wordt aangifte gedaan, al neemt de bereidheid bij ondernemers toe. Driekwart van de diefstallen werd gepleegd door asielzoekers, ontdekte de politie toen zij naar een verklaring van de piek zocht. De asielzoekers komen vooral uit veilige landen. Ze zijn kansloos in de procedure, maar gebruiken de maandenlange opvang om in de regio op rooftocht te gaan.

Verhaal gaat verder onder foto


?appId=21791a8992982cd8da851550a453bd7f&quality=0.jpg
Kampen heeft te maken met een piek aan winkeldiefstallen door asielzoekers. Fré Helleman, voorzitter Ondernemersvereniging, zegt: ,,De politie doet wat zij kan, maar het blijft dweilen met de kraan open.” © Freddy Schinkel
Na een lichte daling in de laatste maanden van het jaar neemt het aantal diefstallen weer toe, merken teamchefs Johan Ekkel en Cees IJsbrandij. Alleen komen de daders en verdachten niet langer uit Noord-Afrika, maar het voormalige Oostblok. De overeenkomst: ze hebben de Vossemeerdijk als verblijfplaats, het adres waarop het azc in Dronten gevestigd is.

Rondpompen
,,In de cijfers zien wij dat het COa een andere doelgroep huisvest in Dronten”, zegt Ekkel. IJsbrandij vult aan: ,,Dat betekent dat de Noord-Afrikanen ergens anders in het land worden opgevangen. Sinds kort krijgen we wel te horen als een bewoner is overgeplaatst en wij aan hem geen aandacht meer hoeven te besteden.” Ekkel concludeert: ,,Het is het rondpompen van een probleem.”

Verhaal gaat verder onder grafiek

https://www.destentor.nl/kampen/ond...m6QVNZo6k436nD7SLmkoSokn9dvoP6_1ACapjGIDEIdXw
 
Wist u dat zowel in Amsterdam, Rotterdam als Den Haag tegenwoordig een allochtone meerderheid woont?

In 'onze' drie grootste steden zijn sinds enige jaren autochtone Nederlanders nu een minderheid. De autochtonen zijn met duizenden verhuist, dit fenomeen heet blanke-vlucht. En een vlucht is het! Deze verhuizingen kan men dus feitelijk zien als binnenlandse vluchtelingenstromingen. Het impliceert echter ook iets verontrustends. Het legt namelijk de aard van de gemiddelde Nederlander (eigenlijk elke West-Europeaan) feilloos bloot. Het bewijs namelijk dat deze liever vlucht dan vecht. Dit is een weinig hoopgevende indicator voor het landelijke beleid. Als wij immers zonder enig verzet onze grote steden weggaven zal dit niet veel andere zijn met onze landen. Om dit proces te keren is namelijk een grote vorm van Nationalisme en vechtlust nodig. Beide dienen daarom ook veelvuldig gepromoot te worden willen we niet alles zomaar verliezen.

http://www.ad.nl/…/meer-dan-helft-inwoners-amsterdam-is-al…/

http://www.etnomarketing.nl/…/meerderheid-den-haag-allocht…/

https://www.google.nl/…/volgend-jaar-is-helft-allochtoo…/amp
 
'Iedereen gaat er tegenwoordig van uit dat vluchtelingen die binnenkomen hier blijven. Maar dit is helemaal niet het geval, zegt Han Entzinger, hoogleraar migratiestudies aan de Erasmusuniversiteit van Rotterdam. 'Ook Joegoslaven zijn in groten getale teruggekeerd toen het veiliger werd in hun land.' Hoe langer een oorlog duurt, des te kleiner de kans dat migranten terugkeren. Entzinger: 'Ze schieten wortel in de samenleving in de vorm van een partner, contacten en een baan, maar dit is nog niet van toepassing op de meeste Syriërs. Daarvoor duurt de oorlog nog te kort.'

Niet alleen onder Syrische vluchtelingen, ook onder Syrische Nederlanders leeft de wens terug te keren naar hun land van herkomst. Die groep heeft een dubbele nationaliteit, wat bezoek aan familie of vrienden vereenvoudigt. Op vertoon van hun Syrische paspoort kunnen zij de grens met Libanon oversteken. Met hun Nederlandse paspoort kunnen zij probleemloos weer terugreizen.


:roflol: wat een flapdrol en dan ben je hoogleraar ,3 maanden later blijkt dat 98% koste wat het kost in Nederland blijft om lekker in de hangmat uitkering te trekken


 
Laatst bewerkt:
Weggepest:roflol: Wat leeft die in een imaginaire wereld.
 
Fast jeder zweite Arbeitslose hat einen Migrationshintergrund
Stand: 08:31 Uhr | Lesedauer: 2 Minuten


Laut Bundesagentur für Arbeit ist auch durch die Asylzuwanderung der Anteil der Arbeitslosen mit Migrationshintergrund gestiegen. Bei den erwerbsfähigen Leistungsbeziehern sogar auf 57 Prozent. Allerdings ist die Angabe zum Migrationshintergrund freiwillig.


Die Nürnberger Behörde verweist darauf, dass die Daten ihrer Auswertung möglicherweise kein ganz exaktes Bild der Wirklichkeit lieferten. Die Begründung: Die Angabe zum Migrationshintergrund ist freiwillig. Angaben machten lediglich 79 Prozent der Leistungsbezieher.



Christoph R.
vor 2 Stunden
Es war immer klar, dass eine massive Einwanderung in die Sozialsysteme stattfinden wird. Die Lügen der Regierung und ihrer Presseorgane, es kämen doch hauptsächlich Akademiker und Facharbeiter hat doch schon damals keiner geglaubt, der in München am Hauptbahnhof gesehen hat, was wir da geschenkt bekommen haben: Die Unnützen, die Schmarotzer, die Ausnutzer, die Analphabeten und Ungebildeten. Und die werden NIE zu einem beitragenden Teil der integrierten deutschen Gesellschaft werden, weil sie es weder wollen noch können. Merkel hat Deutschland mehr geschadet, als wir uns das auch nur im Entferntesten vorstellen können.
 
Fast jeder zweite Arbeitslose hat einen Migrationshintergrund
Stand: 08:31 Uhr | Lesedauer: 2 Minuten


Laut Bundesagentur für Arbeit ist auch durch die Asylzuwanderung der Anteil der Arbeitslosen mit Migrationshintergrund gestiegen. Bei den erwerbsfähigen Leistungsbeziehern sogar auf 57 Prozent. Allerdings ist die Angabe zum Migrationshintergrund freiwillig.


Die Nürnberger Behörde verweist darauf, dass die Daten ihrer Auswertung möglicherweise kein ganz exaktes Bild der Wirklichkeit lieferten. Die Begründung: Die Angabe zum Migrationshintergrund ist freiwillig. Angaben machten lediglich 79 Prozent der Leistungsbezieher.



Christoph R.
vor 2 Stunden
Es war immer klar, dass eine massive Einwanderung in die Sozialsysteme stattfinden wird. Die Lügen der Regierung und ihrer Presseorgane, es kämen doch hauptsächlich Akademiker und Facharbeiter hat doch schon damals keiner geglaubt, der in München am Hauptbahnhof gesehen hat, was wir da geschenkt bekommen haben: Die Unnützen, die Schmarotzer, die Ausnutzer, die Analphabeten und Ungebildeten. Und die werden NIE zu einem beitragenden Teil der integrierten deutschen Gesellschaft werden, weil sie es weder wollen noch können. Merkel hat Deutschland mehr geschadet, als wir uns das auch nur im Entferntesten vorstellen können.
Ik weet zo net nog niet of het zoveel mensen wel duidelijk was. Niet de mensen die er "toe doen", de betergeplaatste grachtengordeltypes die nooit een immigrant zagen tenzij het een voorgeselecteerde persoon was bij een door een speciaal georganiseerd evenement. Dat soort mensen hebben nu nog steeds een "Immigrants Welcome" sticker op hun deur -- in een straat waar je met 3x modaal geen woing kan kopen. En dat zijn nu eenmaal de mensen die het beleid bepalen, want wie betaalt bepaalt.
 
Dat heb ik niet meegekregen destijds. :roflol:
 
Zweden en Duitsland hebben zo'n verstikkend opgedrongen deugcultuur dat iedereen bang is om meteen de waarheid te zeggen en daardoor voor racist en bruinhemd uitgemaakt te worden ,
doet me denken aan angst om vrijuit te spreken in het toenmalig Oostblok en nu in het huidige Noord Korea

 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven