AndroidHealthClinic

Aaron Polites (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Biomek

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
25 apr 2013
Berichten
6.910
Waardering
11.669
Lengte
1m86
Massa
113kg
Vetpercentage
12%
Aaron Polites wint de New Zealand Pro en mag naar de Olympia (212 divisie).

Wat een fysiek heeft deze man!

https://www.instagram.com/aaronpolites

OOymztM.jpg


Zbkbvdc.jpg


[afbeelding niet meer beschikbaar]

23161433_128193964513552_3424781405429694464_n.jpg
 
Heeft gewonnen dachtk. Zag er niet normaal uit
 
Die Tuor heeft er wel kaas van gegeten, komt altijd heel verstandig over. Van alle guru's lijkt hij mij een van de aller besten.
Waar 'luister' je naar hem?

Volg hem op insta en die laat echt iedereen én verzwaren én in wedstrijdshape komen
 
Waar 'luister' je naar hem?

Volg hem op insta en die laat echt iedereen én verzwaren én in wedstrijdshape komen

Euh ik heb wat interviews met hem gezien op youtube van MD met Ron Harris enzo, maar waar ik hem vooral nuttige teksten hoorde zeggen was tijdens de Olympia toen hij met Roman Fritz (mijn favoriete bodybuilder trouwens) ook een paar interviews deed.

Zeker de moeite waard om nog eens te bekijken:
 
Euh ik heb wat interviews met hem gezien op youtube van MD met Ron Harris enzo, maar waar ik hem vooral nuttige teksten hoorde zeggen was tijdens de Olympia toen hij met Roman Fritz (mijn favoriete bodybuilder trouwens) ook een paar interviews deed.

Zeker de moeite waard om nog eens te bekijken:
Nou m'n Duits is niet bepaald goed hahah
 
Nou m'n Duits is niet bepaald goed hahah

Oh ja dat is jammer... Sowieso hebben die Duitse bodybuilding kanalen als Body-Extreme, Team Andro en RepOne echt superveel toffe bodybuilding content enzo. De sport leeft daar echt.
 
mucci


Vanaf 2 uur en 10 minuten ongeveer een interview met Tuor, dit keer in het Engels :p
 
Back
Naar boven