Fitness Seller

Peiling XXL Nutrition light saus rating topic

  • Topic starter wovano
  • Startdatum
  • Reacties 185
  • Weergaven 19K
  • Volgers 40

Bezoekers in dit topic

Thai Green Curry en Teriyaki zijn mijn favorieten. Chipotle en Italian ook erg lekker (nu bolognese).
 
Na 7 maanden eindelijk een grote fles leeg :p
Dus ze gaan best lang mee :eek:
 
Light mayo drool:drool:drool:drool: Knoflookje er doorheen + wat peterselie en een beetje koffiemelk en je hebt een heerlijke knoflook saus.
 
Ik heb ook al wat verschillende smaken gehad maar inmiddels al een tijdje geleden
Mayo en BBQ vond ik erg goed
Curry ketchup was echt bijna kotsen, leek echt totaal niet op de normale curry ketchup
Mosterd dille was wel redelijk te doen
Sweet chili vond ik ook echt niet lekker.

Binnenkort maar eens Teriyaki proberen gezien de goede reviews hier en wat tomaten ketchup inslaan
 
Curry ketchup was echt bijna kotsen, leek echt totaal niet op de normale curry ketchup
Die vond ik eigenlijk best lekker. At die vaker bij een stukje Duitse biefstuk of steak tartaar. Niet zo lekker als echte curry idd maar ik vond hem redelijk in de buurt komen.
 
Die vond ik eigenlijk best lekker. At die vaker bij een stukje Duitse biefstuk of steak tartaar. Niet zo lekker als echte curry idd maar ik vond hem redelijk in de buurt komen.
ik vond er echt een heel apart smaakje aan zitten maar ik heb net even gekeken en die had ik midden 2017 besteld dus wie weet hebben ze tussendoor wat aan de smaak gedaan:p
 
ik vond er echt een heel apart smaakje aan zitten maar ik heb net even gekeken en die had ik midden 2017 besteld dus wie weet hebben ze tussendoor wat aan de smaak gedaan:p

Eens! vond de curry smerig en alles behalve smaken naar echte curry. Tegenwoordig gebruik ik de curry van de aldi. Is de beste qua voedingswaarde op dit moment (100 cals = 100 gram)
 
Bij de action hebben ze sinds kort trouwens ook zero kcal sausjes. Volgens het etiket zelfs met nog minder kcals.

https://www.action.com/nl-nl/p/0-yonnaise-/
https://www.action.com/nl-nl/p/0-sweet-chili-saus-/
https://www.action.com/nl-nl/p/0-caesar-dressing-/

Mayonaise action 9/10

Gisteren allemaal geprobeerd en ik vond de mayo echt boven verwachting lekker. Eerlijk gezegd lekkerder dan de mayo van xxl en ik denk ook dat de Belgen onder ons hier meer gecharmeerd van zullen zijn. Had er een tonijnsalade mee gemaakt en die was niet te onderscheiden van een echte tonijnsalade.
De chilisaus was redelijk pittig. Had er alleen een klein dipje van geproefd maar nog niet genoeg om mijn oordeel te vellen.
De caesardressing geldt hetzelfde voor. Die smaakte een beetje chemisch, maar vooralsnog alleen een dipje van geproefd.

+1

Toevallig een weekje terug 1 flesje mayo en ceasar meegenomen bij de Action om te testen en beide zijn zeker dikke prima. Stuk beter en goedkoper dan de mayo van XXL.
De Mrs. zou vandaag nog even langsgaan om wat extra in te slaan en ook de sweet chili meenemen.
 
+1

Toevallig een weekje terug 1 flesje mayo en ceasar meegenomen bij de Action om te testen en beide zijn zeker dikke prima. Stuk beter en goedkoper dan de mayo van XXL.
De Mrs. zou vandaag nog even langsgaan om wat extra in te slaan en ook de sweet chili meenemen.

Ja wij hebben er ook een aantal gehaald, ze zijn erg goed te doen en iets dikker dan die van xxl.

Echter maar 3 smaken
 
Straks bij thuiskomst staat er een mooi pakketje van XXL klaar met mayo, tomatenketchup en teriyaki:clap:
 
Ik heb de sweet chili saus van de action inmiddels wat beter getest. Op een wrap met gehakt en mexicaanse groente is het wel lekker.
 
Ik heb de sweet chili saus van de action inmiddels wat beter getest. Op een wrap met gehakt en mexicaanse groente is het wel lekker.

Go tan sweet chili jumbo is echt mijn favoriet. Gister hot chili gehaald die is ook goed te doen.
 
Binnenkort weer paar nieuwe smaakjes testen, want paas komt eraan :rolleyes:
 
Damn, die Teriyaki is echt ziek lekker, 10/10:D
 
He washes his hands in unguilt.
I, thereandcontra, wash my hands under the crane with streaming water.
 
WTF verkeerde topic.
 
Back
Naar boven