AndroidHealthClinic

Gevoelloosheid (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Jason5005

Novice
Lid geworden
4 apr 2019
Berichten
1
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
92kg
Vetpercentage
16%
Ik heb al jaren last van gevoelloosheid aan mijn rechterbovenkant van mijn spieren(voornamelijk borst/rug/schouder) waardoor ik echt klote train omdat ik de linkerkant wel heel goed voel. Nu ben ik hier al jaren mee bezig met fysio's en chiropractors maar niks lijkt werken. Verder ben ik naar de neuroloog geweest en die heeft constateerd dat er geen zenuwen bekneld of beschadigd zijn.

Heeft iemand enig idee wat ik hier mee aan moet of eventuele tips?
 
Ik heb hetzelfde alleen dan links.
Ik ben 10 jaar geleden bij een manueel therapeut geweest die je hele lichaam onderzoekt, hieruit bleek dat mijn schouderbladen scheef zitten. 1 schouderblad staat al naar buiten.
Normaal als je je armen boven je hoofd doet, gaan eerst je schouderbladen naar buiten en dan naar binnen. Aan 1 kant staat ie dus altijd naar buiten, dit heeft tot gevolg dat ik mijn rechter schouderblad verder naar achter kan duwen met bijvoorbeeld bankdrukken. Hierdoor voel ik meer spanning op m'n borst aan deze kant.
Misschien dat je eens langs een manueel therapeut kan gaan?
 
Ik heb hetzelfde alleen dan links.
Ik ben 10 jaar geleden bij een manueel therapeut geweest die je hele lichaam onderzoekt, hieruit bleek dat mijn schouderbladen scheef zitten. 1 schouderblad staat al naar buiten.
Normaal als je je armen boven je hoofd doet, gaan eerst je schouderbladen naar buiten en dan naar binnen. Aan 1 kant staat ie dus altijd naar buiten, dit heeft tot gevolg dat ik mijn rechter schouderblad verder naar achter kan duwen met bijvoorbeeld bankdrukken. Hierdoor voel ik meer spanning op m'n borst aan deze kant.
Misschien dat je eens langs een manueel therapeut kan gaan?
en de manueel therapeut heeft je schouderblad recht gezet?
 
Back
Naar boven