Fitness Seller

Gesloten Saik0's log (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Bench paused
5x70
4x85
3x100
4x2x115

Deadlift with 2 pauses
3x105
3x125
3x145
4x2x167,5

Bench Paused
4x65
4x80
4x4x95

Pulldown/side raise/face pull
 
Dankje. Alhoewel ik even hard train wanneer jk on ben. Het resultaat is het enige verschil.

Je motivatie lijdt er iig niet onder das ook zeker een + punt :)
 
Sheiko W6d5

Squats
5x110
4x130
3x150
5x2x170

Slingshot bench Paused
3x75 zonder sling
3x85 zonder sling
1x100 zonder sling
3x120
3x125
3x125
3x125
3x125

Chestpress/tricep extensions

6 trainingen till the 200 squat.
Mindset staat al op fail. Waarom? Met dit schema train je Max op 85%. Ben bang dat ik niet gewend ben om zwaarder te gaan en de stap dan te groot is.
 
Komt wel goed man niet te druk over maken.
 
Dankje. Alhoewel ik even hard train wanneer jk on ben. Het resultaat is het enige verschil.

Herkenbaar! Als (fake)natty zijn de resultaten miniem, zowel qua shape als qua power. Met dezelfde inspanning zet je dan wel noemenswaardige stappen vooruit als je ON bent :o

Het lot van de (fake)natty :D
 
6 trainingen till the 200 squat.
Mindset staat al op fail. Waarom? Met dit schema train je Max op 85%. Ben bang dat ik niet gewend ben om zwaarder te gaan en de stap dan te groot is.
Haha de twijfel is wel normaal, maar je traint nu je techniek met sub maximale gewichten waardoor je exact hetzelfde gaat doen met zware gewichten. Het enige verschil zal het gevoel op de rug zijn. Qua kracht is 200kg echt easy voor jou en gaat die 200kg hard vliegen.
 
Omdat je relatief veel reps maakt met wat lager % kan je deze qua bewegingssnelheid vrij vlot uitvoeren.
Door die hogere snelheid zouden die zwaardere 1rm's ook moeten lukken ondanks je qua percentage lager heb getraind dan die 1rm
 
Mindset staat al op fail. Waarom? Met dit schema train je Max op 85%. Ben bang dat ik niet gewend ben om zwaarder te gaan en de stap dan te groot is.
Vaak ben je te bang...
p.s. Lekker aan het rijden met de gixxer? :cool:
 
Geen twijfels!

Je gaat die 200 reppen!!
 
Komt wel goed man niet te druk over maken.

De 195 ging ook goed, dus eigenlijk is het meer een mentaal dingetje denk ik.

Herkenbaar! Als (fake)natty zijn de resultaten miniem, zowel qua shape als qua power. Met dezelfde inspanning zet je dan wel noemenswaardige stappen vooruit als je ON bent :o

Het lot van de (fake)natty :D

Inderdaad. Wanneer gaan we weer ON? 'Gewoon niets van zeggen hier en doen alsof je een god bent.

Haha de twijfel is wel normaal, maar je traint nu je techniek met sub maximale gewichten waardoor je exact hetzelfde gaat doen met zware gewichten. Het enige verschil zal het gevoel op de rug zijn. Qua kracht is 200kg echt easy voor jou en gaat die 200kg hard vliegen.

Hope so! De spanning die ik nu voel is van de ene kant ook wel lekker, dan blijft het een uitdaging en is het helemaal lekker als het lukt.

Omdat je relatief veel reps maakt met wat lager % kan je deze qua bewegingssnelheid vrij vlot uitvoeren.
Door die hogere snelheid zouden die zwaardere 1rm's ook moeten lukken ondanks je qua percentage lager heb getraind dan die 1rm

Klopt, dat is inderdaad de gedachte erachter. Ik zorg voor drie spotters dus ik moet niet bang zijn om te falen.

Vaak ben je te bang...
p.s. Lekker aan het rijden met de gixxer? :cool:

Ik moet nog even geduld hebben, eind mei heb ik hem. Lijkt wel een eeuwigheid weg.

Geen twijfels!

Je gaat die 200 reppen!!

Ain't nothing but a peanut! Hoe gaat het bij jou?

Kan ik beamen uit eigen ervaring; ruim 2 jaar Sheiko gedraaid en kwam altijd in orde.

Oké ik krijg alweer wat meer vertrouwen door jullie. Gewoon killen dus :) Deed je aan het einde van Sheiko ook altijd je daadwerkelijke 1rm testen? Ik zit er zelf aan te denken om dat over te slaan en opnieuw te beginnen, met +5 op sq en dl en +2,5 op de bench.
 
Sheiko W6d5

Squats
5x110
4x130
3x150
5x2x170

Slingshot bench Paused
3x75 zonder sling
3x85 zonder sling
1x100 zonder sling
3x120
3x125
3x125
3x125
3x125

Chestpress/tricep extensions

6 trainingen till the 200 squat.
Mindset staat al op fail. Waarom? Met dit schema train je Max op 85%. Ben bang dat ik niet gewend ben om zwaarder te gaan en de stap dan te groot is.
Trust the process. Komt wel goed. :D:heart:
Je hebt het in je.
 
Oké ik krijg alweer wat meer vertrouwen door jullie. Gewoon killen dus :) Deed je aan het einde van Sheiko ook altijd je daadwerkelijke 1rm testen? Ik zit er zelf aan te denken om dat over te slaan en opnieuw te beginnen, met +5 op sq en dl en +2,5 op de bench.

Ja ik heb wel altijd nieuwe 1RM's getest; zelf in de sportschool of bij een (mock)meet.
Ik rekende wel terug vanaf de (mock)meet om uit te komen qua weken en heb toen wel eens langer in bijvoorbeeld een strength block gezeten, door weken te herhalen.
Waarom zou je geen echte maxes willen testen?
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven